• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Pentru comentariu de mai sus :) Poate ca o sa ma condamnati pentru ce o sa spun, dar este totusi forum si ne spunem parerile: Hamilton a avut ghinion anul acesta, dar cred ca o mare parte se datoreaza stilului sau de a fi si de a conduce. - Australia da, ghinion, dar inceput de sezon cu motoare noi. - Monaco incident in calificari. Eu spun incident de traseu, asa cum a fost catalogat de comisari, dar era ultimul tur. Cine l-a impiedicat sa stabileasca in celelalte 8 minute anterioare un timp mai bun? Iar in cursa altii au depasit totusi, nu a fost chiar trenulet tot plutonul. - Montreal s-au dus franele cand era in fata lui Rosberg. Ambii piloti au fost luati prin surprindere de problema la frane. Rosberg continua si Hamilton abandoneaza. Eu spun ca Rosberg este mai calculat in asemenea momente, Hamilton joaca totul pe o carte si cand nu iese, nu se descurca extrem de bine, dar circumstante atenuante din cauza lipsei partiale de racire fiind in spate. - Austria greseala in calificari. Greseala lui personala. Cel putin prima data a iesit cu cele 4 roti de pe traseu, a doua oara a pierdut controlul spatelui, discutabil daca dpdv tehnic sau personal. Dar nu cred ca poate invinovati pe cineva. - Silverstone greseala lui Hamilton in calificari. Cum spuneai, gresealan lui! Nimeni altul nu e vinovat. - Germania franele cedeaza din nou... A fost decizia lui sa schimbe dupa ultimul moment franele care functionau, schimb care intotdeauna vine cu un anumit risc asumat. De data asta nu a fost in favoarea lui. Dar stia situatia asta de sambata dupamasa. Nu spun ca cele de mai sus vin si cu o doza de ghinion, dar mai degraba un comportament iresponsabil in anumite directii l-au adus aici. A fi campion nu inseamna sa fii cel mai rapid pe un tur cu o masina perfecta in acel moment. Inseamna sa stii sa gestionezi 20 de curse dealungul unui an intreg, cu suisuri si coborasuri. Asta ii lipseste inca lui Hamilton cu desavarsire. Ghinion real anul acesta a avut Vettel, Massa....
    Rosberg a câştigat la Hockenheim. Hamilton pe trei, în spatele lui Bottas
  • In sfarsit o cursa de urmarit! Depasiri, agresivitate in limite sportive (poate cu o singura exceptie de inteles din partea lui Hamilton), acel Hamilton care a demonstrat ca are talentul unui pilot puternic, ajutat evident de puterea Mercedes. Felicitari lui Rosberg care a reusit pentru Germania o performanta deosebita: pe circuit german, un pilot german pentru o echipa germana castiga! O cursa impresionanta din partea lui Bottas dar in special Ricciardo! Dar un mic vot de blam pentru comportamentul lui Hamilton. Din decizia lui a schimbat franele care s-au defectat, ceea ce se poate intampla oricui. A terminat de pe 20 pe locul 3, ceea ce este remarcabil. Dar apoi iese imbufnat din monopost, arata un comportament jignit pe podium si se comporta ca un copil caruia i-au luat jucaria ... nu mi se pare ok, nu are niciun sens!
    Rosberg a câştigat la Hockenheim. Hamilton pe trei, în spatele lui Bottas
  • Deci acesta este motivul defectarii, iar pe moment teoria conspiratiei impotriva lui Hamilton nu se confirma. Sincer, ok ca vrei sa castigi, dar cand ceva merge e bine sa nu schimbi pe ceva nou, dovada cele intamplate...
    Hamilton, penalizat cu cinci poziţii pe grilă. Ar putea începe cursa din pitlane
  • Cat despre opririle lui Hamilton la boxe, tu ca mecanic ai o presiune mult mai mare pe tine cand vine vedeta din clasa superioara fata de tine, vedeta care noi nu stim cum se comporta cu mecanicii in spatele cortinelor. Clar in conditiile astea poate fi in subconstient mai emotionat si predispus la greseli tocmai din frica de a nu gresi, decat cu un Rosberg care iti este partener de echipa si cu care ai o incredere reciproca. Dar asta este doar una din teorii si nimic mai mult.
    Rosberg: "Aş fi preferat o luptă cu Hamilton pentru pole position"
  • Nu sustin teoria conspiratiei ... O ipoteza ar fi ca Hamilton nu isi protejeaza monopostul la fel ca si Rosberg si de aici problemele mai multe. Oricum, maine dupa start Hamilton sunt sigur ca va sari in top 5 dupa prima tura, dar exista si riscurile mijlocului de pluton, vezi un Raikkonen si Massa de data trecuta. Oricum situatia asta va face probabil cursa mai interesanta!
    Rosberg: "Aş fi preferat o luptă cu Hamilton pentru pole position"
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău