• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @Mirciulica: Ferrari nu are nicio scuza anul acesta pentru pozitia precara pe care o are in clasament. McLaren este in pline pregatiri pentru la anul, cand ei vor fi la rand sa nu aiba scuze pentru esecuri. - Startul dupa SC este o schimbare majora, dar cred ca aduce mai mult pozitiv decat negativ, inclusiv pentru piloti. La startul lansat ai pozitia fixata si ai dreptul de a depasi decat cand treci de linia la care toti sunt deja la ritm de cursa. La start depinde de pilot ce decizii isi asuma sa ia. - start din pitlane in ultima pozitie este o decizie buna. este un pas in fata - 4 unitati pe an in loc de 6 anul trecut.... determina constructorii sa faca motoare mai fiabile, cu toate ca se va revarsa in conservarea asta stupida de de toate. - testele ar trebui dublate nu injumatatite... vot negativ. reducem costurile si testam in curse? - tunelul de vant si CFD este treaba fiecaruia de acasa. De ce se baga FIA in dormitorul fiecarei echipe? Inovatiile trebuie lasate libere, si de asemeni lasate libere testele. Testezi cat te lasa. Sau sta capacitatea inovativa a Ferrari si RBR dupa buzunarul HRT? Este (cel putin era) vorba totusi despre Formula 1, clasa regina a automobilismului, unde toti introduceau cele mai nastrusnice idei si le puteau testa in conditii extreme. Iar acum Newey se retrage pentru totul este standardizat la un nivel foarte scazut.
    FIA a aprobat numeroase schimbări de regulament pentru sezonul 2015
  • E cu dus si intors. Intr-adevar implica un grad ridicat de risc, dar macar se introduce participarea pilotului mai mult in rezultatul cursei vs tehnica. Startul si imediata urmatoare perioada implica foarte mult calitatile de pilot si totusi destul de putin noroc. Evident daca ai un monopost cu probleme la start ai o problema, dar de principiu din cate stiu eu exista bun si foarte bun ca si calificative ale monoposturilor la procedurile de start (strict tehnic). Deci poate totusi este mai mult da decat nu pentru introducerea acestei reguli cu start dupa SC. Sa revin la calitatile de pilot, cand iei startul ai de "prins" momentul in care becurile rosii incep sa se stinga pentru in start bun si apoi sta la dispozita ta o varietate destul de larga de decizii cu privire la traiectoria pe care sa o alegi pana la prima si dupa prima curba. Depinde de tine ca pilot cat risc iti asumi, cum anticipezi miscarile celor din imediata ta apropiere, cum gestionezi capacitatile propiului monopost, etc. Norocul tine de riscurile pe care ti le asumi. Daca stii ca in spatele tau vine Grosjean din trecut care incurca pedalele dupa start, atunci este decizia ta daca il blochezi pentru pozitie.
    Rosberg şi Ricciardo critică regula reluării cursei de pe loc după ieşirea Safety Car-ului
  • Si asta este parerea unui pilot titrat si respectat nu al unui oarecare manager de fabrica de sosete despre sporturile cu motor. Total de acord cu Lauda!
    Lauda: "Incidentele de cursă dintre piloţi nu ar trebui investigate de comisari"
  • Din pacate Raikkonen nu a fost si nu va fi vreodata om de echipa, ci un individualist. Daca in trecut rolul pilotului era mult mai puternic, cand a reusit sa castige titlul de campion, in perioada de azi, rolul pilotului este sa gestioneze cel mai bine un concurs de imprejurari create de echipa in limitele unui regulament ciudat si restrictiv. Strategia este dictata de echipa in functie de multe elemente, precum programarea celorlalte 2 schimburi de urmeaza, locul in care va reveni in cursa, situatia celuilalt pilot, existand un singur stand pe echipe de schimb de roti in timpul cursei. Parerea mea este ca Raikkonen inca vrea ca totul sa se intample dupa propriile idei si dorinte, ceea ce in special la Ferrari nu se intampla. Da, echipa mai greseste, dar este echipa din care face parte, si are deja 8 curse dupa care nu a reusit inca sa ajunga la un compromis? A cui vina este?
    Raikkonen acuză Ferrari de gestionarea necorespunzătoare a cursei din Austria
  • Haleluiah! In sfarsit o veste buna care poate da mai multa libertate pilotilor... In directia in care se indrepta regulamentul, credeam ca vor monta semnalizatoare pe monoposturi .... Este o cursa si pilotii trebuie lasati sa atace si sa se apere, sa nu fie doar drag racing si castiga in mare parte masina cea mai puternica.
    FIA va reduce numărul investigaţiilor pentru incidentele din timpul curselor
Pagina
12345...676869...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău