• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Schumacher, impreuna cu Ross Brawn si Jean Todt au transformat Ferrari din echpa de mijloc de pluton (epoca jean alesi si berger) intr-una de top din nou. După plecarea lor raikonnen a mai prins un titlu, si apoi massa era la un pas, si de atuci tot la un pas este, dar fara succes. Deci are si Schumi meritele lui. Alonso este un pilot excelent, dar Ferrari nu este o echipa campioana inca. Foarte multe declaratii, fara rezultatele care sa le sustina. Massa era pion de sacrificiu permanent. Dezvoltarile erau pe masina lui Alonso, mai schimbau cutia sa cada pe grila de start, mai ceda locul 1 in favoarea lui Alonso, Mai astepta si pierdea pozitii doar sa cedeze o pozitie lui alonso in curse, etc. In conditiile astea eu explodam demult, el a rabdat. Jos palaria pentru comportamentul lui de echipa. Acum are cale semilibera pana la sfarsitul campionatului, si apoi daca prinde o alta echipa, poate dovedi. Daca nu o va face atunci aveti dreptul sa il criticati pe merit.
    Massa vrea să concureze în 2014 doar pentru o echipă de top
  • Bine ca a acceptat schimburi de cutii de viteze sa fie declasat pe grila de start ca alonso sa sara 1 pozitie in fata, a acceptat sa ruleze in fata lui alonso, a cedat pozitia 1 in cursa pentru alonso, sacrificandu-se cine stie de cate ori in acesti ani pentru alonso si echipa. Si acum vine ferrari si spune ca nu a ajutat ... Sa vedem ce vor face cei doi cocosi in acelasi cotet care are din costructie o singura bara pentru cocotzat :))))
    Ferrari: "Massa nu ne-a ajutat în lupta pentru titlul constructorilor"
  • FanF1, ai dreptate. Bani cheltuiti in prostie, racolari de oameni de renume, etc. si toti ceilalti sunt de vina doar Ferrari nu pentru lipsa de rezultatele campionatelor.
    Red Bull confirmă că a discutat despre Alonso cu managerul său
  • da... si FIA sa reglementeze viteza maxima de rulaj pentru evitarea penelor, si distanta minima dintre doua masini ca sa evite impactul in cazul unei pene de cauciuc, si sa se impuna si semnalizare pentru depasiri ca in caz de pana sa nu se acroseze, si inca mai ce?
    Pirelli acuză echipele de utilizarea incorectă a pneurilor la Silverstone
  • Da, dar atunci monoposturile puteau rula la capacitatea lor, nu trebuiau sa mearga ca pe oua. 2 din 10 echipe au gasit ceva care sa le permita ceva mai mult, restul sufera si merg la plimbare sa nu uzeze cauciucurile. Nu mi se pare normal. Este o cursa auto unde caucucurile ar trebui sa fie o componenta a spectacolului, nu factorul principal.
    Ferrari atacă Red Bull: "Au uitat când au câştigat la Barcelona tot cu patru opriri la boxe"
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău