• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lorenzinho

  • Membru din 09.08.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Hai sa le spunem gipuri! Intelege toata lumea despre ce e vorba. Atatea abrevieri, ne pierdem in "cultura" auto; ma rog, daca o astfel de masina poate face parte din cultura auto...
    Performanțe demne de invidiat: Lamborghini Urus va avea un motor V8 bi-turbo de 650 de cai putere
  • Motorul Wankel este foarte interesant si Mazda e o pata de culoare in industria auto pentru ca incearca (si reuseste partial) sa produca acest tip de motor pe masini de serie. Are dezavantaje, dar orice sofer cu temperament sportiv si l-ar dori. Principala problema a lui e durabilitatea; daca s-ar folosi componente din fibra carbon sau chiar ceramice, cum ar fi? ar fi cel putin un studiu de caz (costisitor, ce-i drept).
    Mazda nu renunță la motoarele rotative: "Avem o echipă dedicată dezvoltării acestor propulsoare"
  • @vianu da, pare fake. na, "showbiz" automobilistic. cum o fi ajuns vopseaua din cutia de pe bancheta din spate pe bord in felul acela nu imi dau seama, altfel, nu am cum sa cred ca o masina poate fi declarata dauna totala daca tapiteria unei usi e distrusa sau un sistem de rabatare a trapei e defect.
    O simplă cutie cu vopsea face daună totală un Maserati
  • Mie mi se pare un nume fantastic, Talisman. Asa cum au fost si Laguna si Latitude. Stiu parerea generala despre Laguna. Si totusi nu as schimba-o pe nicio alta masina; in niciun caz pe cele enumerate ca definind concurenta (Passat, Mondeo, Insignia, Mazda 6, Accord, Avensis sau mai stiu eu ce), Sunt fan Renault, recunosc!
    Renault Talisman: francezii au decis numele urmaşului lui Laguna
  • Va luati degeaba de Vianu, omul are dreptate 101%. Observ si eu de ceva timp o infatuare nejustificata (de cifrele de vanzari, cel putin) a sefului cel mare de la Mercedes. Referitor la declaratia din articol, primul gand care m-a transit a fost la Nokia. Nokia era etalonul in materie de telefoane. Ca ei nu mai era nimeni; si era adevarat, facea cele mai bune telefoane din lume. Greseala lor? Convingerea ca sunt cei mai buni si ca pot dicta tonul evolutiei industriei in functie de propriile convingeri si perspective. Desfasurarea actiunii o stiti cu totii. Apple venea timid cu iPhone, nebagati in seama de Nokia. Din ce in ce mai multi producatori observau trendul si dorintele consumatorilor si au inceput, si ei timid, dar sigur, cu touchscreen-uri si Android. Nokia noastra ce facea? pai era cam ocupata cu producerea de caramizi (N80, N90) care era, dupa parerea ei, viitorul. Viitorul a venit, de ceva vreme a si trecut. Nokia e in faliment. Si-a dat seama prea tarziu ca nu e pe drumul cel bun. Mercedes ar face bine sa invete de la BMW cum se produc masini si, mai ales, cum se vand masinile consumatorilor.
    Şeful Daimler: "Google poate să facă valuri în industria auto, dar nu este un concurent real"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Laguna II Grandtour
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Meriva, VW Golf V, Opel Astra H Caravan, Dacia Nova GT, Man TGX, Dacia Solenza, Dacia Logan MCV, Ford Focus, Skoda Octavia 1.9 TDI
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău