• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lorenzinho

  • Membru din 09.08.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Remarc si eu cate ceva (ma bag in seama doar, eu nu sufar "tehnologia" VW): 1. 10 trepte e mai mult decat aberant. Aberant inseamna 7-8 trepte. Nu sunt publicate nicaieri rapoartele, dar pot fi doua situatii: ori e cutie scurta => in oras va schimba treapta la fiecare 1-2 secunde, ori e cutie lunga => primele 4-5 trepte normale, urmatoarele 6-8 scurte pe acceleratie iar 9-10 trepte de consum la croaziera. Ambele variante sunt aberante. 2. 550Nm cuplu maxim suportat mi se pare jenant. Pentru o cutie cu 10 trepte! 3. Diesel-uri din ce in ce mai complicate. Ele oricum erau complicate. 4. Consum redus cu 14% nu imi vine a crede. In Bucuresti 2.0TDI consuma peste 10 litri la suta. Da, veti spune "Bucurestiul e Bucuresti"; ei bine, realitatea inseamna Bucuresti, acceptam minciuni pe buzunarul nostru. 5. Cum se simt oare clientii noului Passat 2.0TDI (ala biturbo) citind aceasta stire?
    Volkswagen a prezentat motorul 2.0 TDI de 270 de cai putere şi transmisia DSG cu 10 rapoarte
  • Nu e rau. Drum lung, nevasta si copilul in masina. Pe dreapta, parcare de tiruri. Oprire. "- Ce faci draga, opresti aici?!" "- 10 minute iarta-ma, scumpete. Ramai tu cu copilul in masina cat trag eu o tigara!"
    Fumatul în mașinile în care există minori va fi interzis de anul viitor în Marea Britanie
  • E bine? Nu. Nu e bine, cu siguranta. Discriminare (pozitiva, vezi favoritism)? Da! Practic Aston Martin a obtinut derogarea pe perioada de maturitate a acestor modele. Un efect secundar chiar ar putea fi cresterea vanzarilor datorate clientilor care se vor grabi oarecum sa achizitioneze un Aston Martin tinand cont ca mai au 1-2 ani de a face acest lucru pentru respectivele modele.
    Aston Martin poate comercializa modelele DB9 și Vantage în SUA după ce a primit o scutire temporară pentru noile reguli de siguranță
  • De la inceput am privit sceptic variantele DS de la Citroen. Chiar si dupa momentul cand au facut-o marca de sine statatoare, legatura prea stransa pe care o fac oamenii intre DS (brand care se doreste a fi premium) si Citroen (masina cu un prestigiu destul de slab ca fiabilitate) nu poate duce decat la faliment. Conceptul de fata nu este original deloc, nici macar nu este foarte estetic; e doar o incercare de a impresiona, fara succes. Si atunci, de ce as alege DS si nu Mini? sau BMW? sau Mazda?!
    Citroen Divine DS: curajul designerilor francezi renaşte sub forma unui nou concept
  • @inexorabil Nu sunt de acord cu faptul ca daca zici Cadillac trebuie sa fie V8. Astea sunt filosofii, strategia unei companii se bazeaza pe alte calcule decat filosofii. In epoca romantica (atunci cand BMW-ul nu muscase din felia americana) da, Cadillac-ul facea legea si isi permitea sa puna ce motoare le poftea inima => mari, foarte consumatoare, V8. Intre timp oamenii s-au mai desteptat.
    Cadillac ATS-V, rivalul american al noului BMW M3, se va lansa în noiembrie
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Laguna II Grandtour
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Meriva, VW Golf V, Opel Astra H Caravan, Dacia Nova GT, Man TGX, Dacia Solenza, Dacia Logan MCV, Ford Focus, Skoda Octavia 1.9 TDI
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău