• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lorenzinho

  • Membru din 09.08.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 34 in total
  • Am platit asigurari in felul urmator: :: 240 de lei - acum 5 ani :: 450 de lei - acum 4 ani :: 1250 de lei - acum 3 ani :: 1400 de lei - acum 2 ani :: 1870 de lei - acum 1 an :: 2150 de lei - anul acesta. Cifrele sunt pe an. Recunosc ca nu am beneficiat de cine stie ce bonus-malus deoarece sunt la a treia masina. Nu am folosit asigurarea niciodata pana acum, intrucat m-a ferit al de sus de accidente (nu si de kilometri). Dar nu am condus nicio secunda cu asigurarea expirata. Aaa, era sa uit! Mai recunosc si ca am 23 de ani si am domiciliul in Bucuresti iar toate masinile le-am avut pe numele meu. Drepturi egale? vorba candidatului la presedintie: "e doar o lozinca!"; intr-un fel poate e corect; pai pensionarul ala cu 1310 tinuta in fata blocului si miscata o data pe an trebuie sa stie cu cine voteaza.
    Asociaţia service-urilor independente va protesta pentru stoparea creşterii tarifelor RCA
  • Sunt destule pareri pe internet pro. Nu as da pretul indicat in articol, insa mi-as cumpara-o, da. Imi place, asa neconventionala cum e.
    Mitsuoka Orochi, cea mai urâtă maşină de serie din lume, primeşte o ediţie de adio
  • Conceptul nu prefigureaza doar viitorul A8, ci toata seria de modele. Stiti voi, un A8 mai mic este un A6, un A6 mai mic este un A4, un A4 in doua volume este un A3. Exact ca la Volkswagen. Dar stai, Audi este Volkswagen.
    Audi Prologue Concept prefigurează viitorul Audi A8
  • Ma asteptam sa aflu care sunt acele tehnologii de varf implementate in acest model. Practic ceea ce vedem noi, muritorii, este un Mulsanne obisnuit. Am apreciat de la Bentley modelul Continental GT, care arata frumos: un coupe masiv cu design atragator, fara a se indeparta de ideea de retro. Insa totusi, sunt curios: ii place cuiva acest nou design mult prea retro? E parerea mea, dar e mult prea retro si destul de nereusit. Incearca sa copieze formele patrate ale Rolls-Royce-ului si, din pacate, ii reuseste.
    Bentley Grand Convertible: un concept cabrio bazat pe Mulsanne demonstrează potenţialul mărcii britanice
  • @mowgli Din ce inteleg eu, aici e vorba de pile de combustie, nu de motoare capabile sa functioneze pe hidrogen.
    BMW i5, al treilea model al gamei i, ar putea fi alimentat cu hidrogen
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Laguna II Grandtour
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Meriva, VW Golf V, Opel Astra H Caravan, Dacia Nova GT, Man TGX, Dacia Solenza, Dacia Logan MCV, Ford Focus, Skoda Octavia 1.9 TDI
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău