• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Si eu am fost foarte fericit ca in loc sa vad un duel pe pista am vazut dosul lui Brawn si frustrarea lui Rosberg. Totusi nu stiu ce va face Brawn cand se va mai intampla situatia asta. Daca va proceda la fel, va avea mari probleme cu seful cel mare de la Mercedes caruia nu cred ca i-a picat prea bine aranjamentul.
    Mercedes laudă jocul de echipă al lui Rosberg de la Sepang
  • O cursa excelenta cu momente memorabile. Nu exista piloti nr 2; sunt numai piloti care accepta aceasta postura. Nimeni (nici macar Braun) nu-l putea obliga pe Rosberg sa nu depaseasca, dar neamtul a acceptat. Ce-o zice seful cel mare de la Mercedes? Vettel a aratat, daca mai era nevoie, ca e mare. Duelul cu Webber va ramane. Felicitari si lui Webber pt performanta si sportivitate. Imbufnarea de dupa cursa nu-l prinde. Regretabila remarca lui Vettel pt ca echipa sa-i dea ordin lui Webber sa se lase depasit. Memorabile si imaginile cu Newey, Horner si Brawn luindu-se de cap. Bravo!!!!
    Vettel a câştigat dramatic cursa de la Sepang, Alonso a abandonat!
  • Cei care au copii stiu ca nu-i usor sa-i tratezi la fel. Acest "tratament" costa, iar Grosjean a fost "copilul rau".
    Lotus: "Raikkonen beneficiază de tratament preferenţial"
  • Seful Renault are dreptate! Brandul sau nu castiga prea mult ca imagine din faptul ca motorizeaza campioana mondiala la F1. Problema este ca Renault vinde masini de strada mai putin musculoase si care au o mica legatura cu F1. Totusi, cred ca sefilor de la Ferrari si Mercedes nu le cade prea bine ca pe casca lui Vettel scrie Renault.
    Renault: "Meritele de a fi campioni mondiali în F1 nu ne sunt recunoscute"
  • Cred ca Button a spus "pe bune" ca va avea ceva de invatat de la Perez. Chiar daca are un stil mai putin agresiv cu pneurile, Button a fost fortat de echipa sa le schimbe pentru a respecta o anumita strategie de cursa. S-a vazut in ultimii 2 ani ca cei de la Sauber au fortat la limita folosirea cauciucurilor, facand mai putine schimburi de pneuri. Oricum, in orice domeniu, fiecare cauta sa "fure" experienta de unde poate. Chiar si sa stii ce nu trebuie/poti sa faci este ceva.
    Button: "Perez mă poate învăţa cum să gestionez pneurile mai bine"
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău