• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Din pacate Ferrari bate pasul pe loc si cauta ca prin regulament sa limiteze progresul altor echipe. Faptul ca LdM vorbeste de cercetare avansata, dar pune conditii privind ponderea aerodinamicii cred ca nu este practic in conditiile in care fiecare echipa vine cu sasiul propriu. Daca Ferrari va continua sa vada lucrurile pe felii, si nu in intregul lor, va pierde. Cat despre a treia masina si antrenamente, cred ca FIA, dupa esecul inregistrat de cele 3 noi echipe, ar trebui sa ia in serios aceasta propunere. Este evident ca echipele mari nu mai au probleme de finantare, iar nivelul intrecerii ar trebui sa creasca. 2-3 sesiuni de antrenamente in Europa (poate pe circuitele care nu mai au GP) si al treilea monopost din 2013 (cand se pun motoare noi) ar fi un lucru bun.
    Montezemolo: "Ferrari va rămâne în F1 doar dacă se schimbă regulamentul"
  • Incet, incet echipele nou venite isi arata "potenta". Si campionatul inca n-a inceput. In acest moment cred ca FIA trebuie sa-si asume responsabilitatea si sa opreasca de la start echipele care nu pot asigura nivelul tehnic necesar intrecerilor de F1. A permite dpdv politic astfel de echipe inseamna sa-ti asumi si eventualele accidente. Sa-l vedem pe Todt cum va reactiona.
    Barrichello, cel mai bun timp in a doua zi de teste
  • Nu cred ca echipa Mercedes are acum un pilot nr 1. Ar fi gresit din partea lor sa faca asta cu atat mai mult cu cat Schumi vine dupa 3 ani de pauza. Rosberg este un pilot care stie ca echipa ii va da cat poate duce. La fel si Schumi. Pana acum Rosberg a fost mai mult un pilot de calificari ceea ce inseamna ca poate incepe cursa, destul de des, inaintea lui Schumi. Totul va depinde de el.
    VIDEO: Schumacher aspira la un nou titlu mondial
  • Sper sa nu se ajunga ca FIA sa le dea dispensa ca Marele Premiu de la Monte Carlo sa-l alerge la Las Vegas. Lasand gluma la-o parte, va fi f greu pt ei daca se ascund si nu dau piept cu realitatea. Nu stiu ce parere au sponsorii lor, dar nu cred ca pot fi incantati pt ca testele au un impactul mediatic deloc de neglijat.
    Monopostul USF1 va debuta in America
  • A gasi o astfel de solutie aerodinamica si a o interzice mi se pare o mare prostie. Chiar daca se vor intelege, vor incerca sa obtina acelasi afect prin alte mijloace, ocolind noile conditionalitati. Evident trebuie sa se umble iar la motoare pt micsorarea puterii acestora. Aceasta miscare e mai buna cu cat poate duce si la consumuri mai mici, deci o F1 mai curata.
    Dublul deflector va fi interzis in F1 din 2011
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău