• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Boss Brawn a recunoscut, implicit, rolul major al unui constructor in bunul mers al unei echipe. Activitatea de 1 an, in care a castigat tot si putea continua ca echipa independenta, l-a dus la concluzia ca e mai bine sa gaseasca un constructor care sa dezvolte aceasta echipa. Norocul i-a suras pt ca a gasit una din cele mai tari firme producatoare de masini. Succes Ross!
    Brawn: "Ferrari si McLaren vor reveni in forta in 2010"
  • Remarc si eu sinceritatea comentariilor lui Irvine. Personal nu cred ca exista prevederi contractuale pentru ca un pilot sa fie nr. 2. Nici Irvine, nici Barri si nici Nico nu au semnat sau nu ar semna asa ceva. Pur si simplu Schumi i-a intrecut; a fost mai bun. Au fost momente, chiar curse, in care Schumi a fost intrecut de coechipierul sau, dar acestea au fost putine.
    Irvine: "Schumacher va fi numarul 1 la Mercedes GP"
  • Remarc, totusi, raspunsul elegant al celor de la Campos.
    Piquet Jr, refuzat de Campos Meta
  • Este foarte bine ca se pun acum astfel de probleme. Astfel, pana in 2012 cred ca se va ajunge la un compromis care va satisface pe toata lumea. Mie mi se pare un punct de vedere corect cel enuntat de LdM. Schimbari de genul: "vrem o F1 mai curata" sau "vrem o F1 mai ieftina" nu se impaca. In primul rand trebuie o F1 mai spectaculoasa, dar care sa aiba si o componenta tehnologica cu aplicativitate in productie (lucru cerut din ce in ce mai insistent de constructori).
    Ferrari este tentata sa se retraga din Formula 1 in 2012
  • Vad ca Fer o da la intors. S-a ales cu un contract baban de publicitate si un dublu CM si pune conditii. Pun si eu o intrebare: ce i-o fi spus LdM lui Massa? Poate: Tu sa fii sanatos! Intr-o postare anterioara scriam ca Fer nu a motivat de ce a ales sa-l scoata pe Kimi si nu pe Massa. Un posibil raspuns: Massa il avea manager pe fiul sefului echipei Fer; intre timp Massa si-a schimbat managerul, acesta fiind acum fiul sefului de la FIA. Deci, nu se putea un asa afront! Alo iar are noroc. Singura lui sansa este ca Santander sa fi facut un contract beton legat de Alo. Sunt oameni pt care aceste jocuri sunt mai importante decat performantele. Poate Schumi si Brawn au simtit asta.
    Ferrari: "Alonso trebuie sa fie un jucator de echipa"
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău