• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Desi Ferrari a vrut sa si-l asume pe Schumi pe viata, nu trebuie uitata retragerea acestuia, facuta cam in pripa si, oarecum, fortat. S-ar putea ca si Schumi dupa 2 campionate pierdute la Alonso sa fi pierdut din forta sa in interiorul echipei. Si in cei 3 ani cat a fost consultant, Schumi a fost cam dat de-o parte, iar prelungirea contractului a venit destul de tarziu, cand pe Schumi deja il rodea idea revenirii. In plus, el a fost pilot Mercedes in tinerete cred ca a contat si, mai ales, reintalnirea cu Ross Brawn. Buna treaba pt Mercedes cu achizitia Brawn GP.
    Schumacher isi anunta revenirea in Formula 1!
  • Kimi are pe jumatate dreptate. Santander a venit "punandu-l" pe Alonso. Dar de ce Ferrari nu l-a dat afara pe Massa? Nu am citit inca nici un raspuns la aceasta intrebare. Mai ales ca a ratat titlul in 2008.
    Raikkonen: "Ferrari m-a dat afara din cauza banilor"
  • La inceputul anilor '90 despre Schumi se zicea ca era pilot Mercedes. Poate s-or reface unele legaturi.
    Bild: Mercedes ii ofera 7 milioane de euro lui Schumacher
  • Dupa parerea mea, primul este J M Fangio. Nu cred ca l-a prin vreunul dintre noi, dar m-am uitat putin pe istoria F1. Tipu' a castigat cele 5 titluri cu 4 echipe (Alfa Romeo, Maserati, Mercedes si Ferrari) in 7 ani de participare (din 1950 pana in 1957 cu 1952 pauza), iar cand nu a fost primul a fost al doilea. In plus, a castigat cam jumatate din cursele la care a participat, asta intr-o vreme in care fiabilitatea masinilor era redusa. Desi sunt fan Schumi si am vazut numai niste filmulete cu Fangio, cred ca el (F) este primul.
    Pilotii au decis: Senna este cel mai bun pilot din istoria F1!
  • Marea problema a lui Ferrari pt 2010 a fost: care dintre piloti sa plece pt a veni Alo? Transferul lui Alo la Fer era sigur din momentul in care banca Santander a semnat un contract cu Fer pt 2010. Practic dilema era: Massa sau Kimi? Domenicali baliverneaza ca Alo pregateste mai bine masina pt ca oricum Alo era la Fer. Pt mine ramane misterios de ce Fer l-a pastrat pe Massa in conditiile in care Kim a aratat ca este mai bun si a luat un titlu de CM, ceea ce Mas nu a pupat. Va fi greu pt Fer sa revina. Cum s-a vazut, masina din 2009 este complicata (vezi evolutia lui Fis) si s-ar putea ca si Alo sa aiba probleme de acomodare cu masina noua; in plus are putin timp sa imbunatateasca. Mas, in schimb, va continua sa spuna ca nu are rezultate din cauza masinii. El a avut sansa lui in 2008, cand a avut cea mai buna masina. De ce a pierdut si Kim sansa asta? Simplu, dupa titlu s-a desumflat.
    Ferrari: "Raikkonen nu stie sa dezvolte un monopost"
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău