• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • M-am uitat pe linia de clasament. Marele Kub, de la si mai marele constructor BMW, are tot 2 puncte si nu se simte. Nu stiu ce salariu are, dar dupa gura pe care-o are nu cred ca primeste mai putin ca Bur. Este evident ca nu este vorba numai despre rezultate, ci de promovarea lui Alg.
    OFICIAL: Bourdais a fost concediat de la Toro Rosso!
  • Baietii veseli cred ca mai pot actiona la butoane. Sa-si aduca aminte, daca-i tine memoria, ca Force India si Williams au dat mesaje catre FOTA ca au facut o miscare gresita iesind din asociatie. Probabil ca vor intra in FOTA imediat ce li se va da un semnal in acest sens. Cat priveste noile echipe, acestea nu cred ca-si pot incorda prea tare muschii ptr maxi cel voinic, mai ales ca mai are putin si se duce. Nu am citit ce au semnat FOTA si FIA, dar stiu ca inscrierea in 2010 a echipelor din FOTA s-a facut sub umbrela FOTA si, datorita faptului ca FIA - sub diferite motive - nu modifica regulamentul anuleaza, cred eu, aceasta intelegere, deci si inscrierea.
    FIA: "Noile echipe pot bloca regulamentul propus de FOTA"
  • Ferrari trebuie sa-si schimbe linia de piloti cat mai repede. A pierde si anul 2010 cu Rai si Mas va duce echipa si mai jos. Cred ca unul, probabil Rai, va fi inlocuit. Asa cum au mai remarcat si altii, varianta cea mai buna pt Fer ar fi fost Vettel, mai tanar si mai dornic de victorii. Totusi si venirea lui Alo este o schimbare foarte buna. Macar ar vedea mai bine unde sunt. Cu Rai inconstant si Mas care castiga numai daca are cea mai buna masina si pleaca din pole, nu poti fi prea sigur de nimic.
    Ferrari: "Venirea lui Alonso este o simpla speculatie"
  • Constructorii trebuie sa puna tunurile pe el. Sa nu mai vorbeasca cu el (nu este credibil) si sa nu mai semneze nimic cu el. Daca ar putea sa-l infunde, sa o faca. Sa-i impute cheltuielile cu KERS spre exemplu. Sa-l sape pe toate partile, inclusiv politic (am citit ca UE are o influenta). Sa-l izoleze ca pe un ciumat. Sa-i inchida toate usile. Sunt sigur ca nu marge cu legitimatia la el. Cacaciosul.
    Mosley: "Sunt presat sa raman la conducerea FIA"
  • Baiatu' mai trage nadejde ca va fi reales la urmatoru' congres. E clar ca nu se lasa. "Marturisirea" este contra lui Ferrari, singura echipa care ar fi putut sa-i pretunda ceva datorita relatiilor speciale pe care le avea cu FIA. Poate "baiatu'" o sa ne spuna si despre intamplarile cu "fetitele-gardiene nazi" sau cum discutau, el si bernie, apropo de cate gacici au avut la Monte Carlo in '73. E disperat si iese la interval cu discutii particulare, pe culoare, in lifturi sau garaje.
    Mosley: "Am fost rugat sa ii declar ilegali pe cei de la Brawn GP"
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău