• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maryo37

  • Membru din 18.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 282 in total
  • Am fi foarte incantati daca ne-ai onora cu prezenta pe facebook, intr-un grup in care sunt apreciate parerile, informatiile si cunostintele tale despre Formula 1 :) http://www.facebook.com/groups/Formula1.Romania/ Cat mai repede, cu atat mai bine. Armonia grupului are nevoie de tine :)
    Ungaria, antrenamente 1: Hamilton, cel mai bun timp
  • "Nu se putea încheia decât în lacrimi" In lacrimi pentru Vettel :)) Anul trecut in Turcia germanul a fost cel care a gresit, nu Webber. Asta nu inseamna ca in 2011, Webber ar fi facut aceiasi greseala ca si coechipierul sau. Daca nu se dadeau acele ordine de echipa Webber trecea... Dar prin ordine i s-au taiat aripile si nici Red Bull-ul nu si-a mai facut efectul:)) A fost scos din ritm si a trebuit sa se gandeasca daca trece sau nu, ceea ce i-a luat foarte mult timp si l-a scos din ritm, in loc sa lanseze un atac decisiv. Ferrari si-a asumat ordinele de echipa, dar cand ne gandim cat se ambalau baietii de la Red Bull in legatura cu ordinele de echipa... astazi RBR incepe sa fie din ce in ce mai jalnica. In loc sa arate a echipa puternica si sigura pe ceea ce poate, ii taie sansele lui Webber la titlu. Cred ca pe viitor Mark va fi sabotat de echipa. Echipa Red Bull este fericita doar atunci cand castiga Vettel. Trista viata la echipa asta...
    Vettel: "Red Bull trebuie să reacţioneze imediat"
  • Nu e nicio imaturitate din partea lui Vettel, e ingamfare, e increzut si cat de curand, incet, incet si-o va lua in barba. Nu tin minte ca Schumacher prin 94-95 sa fii facut astfel de declaratii si sa isi subestimeze atat de mult coechipierul. Chiar daca pe pista erau ordine de echipa, dupa terminarea cursei, Schumacher isi respecta coechipierii. Anul trecut s-a vazut ca Red Bull este o echipa la inceput de drum, o "ţaţă" venita in F1 peste noapte. Ferrari in acest moment trebuie sa arate stabilitate si sa se abtina de la orice comentariu cu privire la situatia celor de la Red Bull. Ferrari e intr-o crestere de forma. Eu unul il vad pe Webber ca un bun pilot la Renault, Williams, Sauber. La echipele de top nu are loc.
    Webber a ignorat cele 'patru sau cinci' ordine de echipă de la Silverstone
  • Mai are rost vreun comentariu? La a doua oprire la boxe Alonso a baut un Red Bull si a prins aripi :)) Nu stiu cat de buna a fost masina Ferrari, dar sunt sigur ca Alonso a mers peste orice limita. Victoria aceasta poate insemna ce a insemnat si cea de anul trecut din Germania. Pacat de Webber. Din pacate australianul nu a avut niciodata vreo sansa la titlu. Pacat. Sper ca Webber nu a fost atat de idiot incat sa mai semneze contractul cu Red Bull, asta in cazul in care are personalitate puternica.
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Marii Britanii!
  • Din declaratia lui Alonso reiese clar ca sezonul urmator Massa nu ii va mai fi coechipier. Oricum, a spus frumos spaniolul. In scurt timp cei de la Ferrari ii vor indeplini dorinta de a iesi campion cu echipa italiana. Chiar daca Fernando are 2 CM cu Renault, este pueril sa comparam Renault cu Red Bull. Nici nu ne putem gandi la asa ceva. Echipa franceza are o istorie in spate, in timp ce RB abia acum o scriu pe a lor. Forza Alonso!
    Alonso: "Mai bine în pluton la Ferrari, decât campion cu Red Bull!"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău