Vettel: "Red Bull trebuie să reacţioneze imediat"

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 12.07.2011
Sebastian Vettel susţine că Red Bull Racing trebuie să aibă o reacţie rapidă în următoarele două curse la progresele vizibile înregistrate de Ferrari în ultima perioadă.

Fernando Alonso a obţinut duminică prima victorie pentru Ferrari din acest sezon competiţional, performantă care a venit la capătul unor progrese treptate pe parcursul ultimelor etape.

Chiar dacă are un avans de 92 de puncte în fata spaniolului în clasamentul general, Sebastian Vettel consideră că este esenţial ca Red Bull Racing să ofere o replică pe măsură până la pauza de vară din luna august, întrucât crede că în acest moment Ferrari deţine un monopost mai rapid.

"A fost o lecţie pe care trebuie să o învăţăm. Acum depinde de noi să ne concentrăm din nou şi să revenim mai puternici în următoarele două curse. Este un moment foarte important pentru campionat. A fost o cursă dificilă, iar Ferrari erau foarte rapizi, în special Fernando. Trebuie să acceptăm asta şi să înţelegem că am fost învinşi. Încă suntem într-o poziţie bună, dar trebuie să continuăm să muncim, pentru că altfel ceilalţi se vor apropia", a declarat germanul pentru site-ul oficial al echipei Red Bull.

Între timp, Christian Horner insistă ca a luat cea mai bună decizie atunci când i-a ordonat lui Mark Webber să nu-l atace pe Vettel în ultimele tururi.

"Vettel era determinat să-şi păstreze poziţia, Mark era determinat să-l depăşească.

Nu se putea încheia decât în lacrimi, aşa că a trebuit să luăm decizia să capitalizăm punctele şi să ne asigurăm că aducem monoposturile acasă", a precizat el.

Iată interviul integral acordat de Vettel şi Horner site-ului oficial al campioanei mondiale:

 

Via | Red Bull

Comentarii (12)

  • "Nu se putea încheia decât în lacrimi"
    In lacrimi pentru Vettel :))
    Anul trecut in Turcia germanul a fost cel care a gresit, nu Webber. Asta nu inseamna ca in 2011, Webber ar fi facut aceiasi greseala ca si coechipierul sau. Daca nu se dadeau acele ordine de echipa Webber trecea... Dar prin ordine i s-au taiat aripile si nici Red Bull-ul nu si-a mai facut efectul:)) A fost scos din ritm si a trebuit sa se gandeasca daca trece sau nu, ceea ce i-a luat foarte mult timp si l-a scos din ritm, in loc sa lanseze un atac decisiv. Ferrari si-a asumat ordinele de echipa, dar cand ne gandim cat se ambalau baietii de la Red Bull in legatura cu ordinele de echipa... astazi RBR incepe sa fie din ce in ce mai jalnica. In loc sa arate a echipa puternica si sigura pe ceea ce poate, ii taie sansele lui Webber la titlu.
    Cred ca pe viitor Mark va fi sabotat de echipa. Echipa Red Bull este fericita doar atunci cand castiga Vettel. Trista viata la echipa asta...
    17 14
  • Webber nu accepta ordine de echipa
    Anul trecut Webber a gresit in Turcia si asta s-a vazut in atitudinea echipei fata de el,favorizandu-l pe Vettel.Baza lui Red Bull este in Vettel deoarece este singurul din echipa care le poate aduce titlul la piloti deoarece este mai rapid de-a lungul unui sezon.Nu sunt de acord cu ordinele de echipa,prefer sa vad o lupta curata sau un accident decat o regie. Dupa spusele lui Webber spune ca s-a luptat pana la capat si eu il cred pe cuvant.Ferrari nu au recunoscut anul trecut ordinele de echipa la inceput(puteti sa vedeti declaratiile de dupa cursa de la Hockenheim).Horner si-a asumat ordinul de echipa,nu a fost ipocrit a recunoscut,dar nu a fost corect ce a facut deoarece totul se intoarce impotriva ta cand faci ceva rau,uitati-va la Alonso anul trecut.Cred ca as fi cel mai "trist"daca as fi in locul lui Webber.
    4 10
  • mobius
    tinut in brate
    Webber a fost sabotat continuu inca de la mijlocul sezonului trecut, iar anul acesta asa dupa cum s-a mai spus, probabil ca are chiar adaugata o clauza la contract care stabileste statutul sau de numar doi in echipa. Ca Webber este cenusareasa echipei este pobat si de faptul ca nu a fost chemat si el la interviul dat seit-ului, cu atat mai mult cu cat el si ordinul de echipa adresat lui erau subiectul discutiei. In alta ordine de idei, ceeace spune Vettel despre monopostul Ferrari nu este adevarat, inca nu este mai rapid decat RBR (eu sper ca va fi foarte curand), cel care l-a batut a fost pilotul. Ma uimeste faptul ca el nu pune nici o clipa problema pilotului, el pentru a castiga in continuare are nevoie de un monopost si mai rapid, atat de rapid incat sa compenseze diferenta de valoare dintre el si un potential urmaritor. Mi se pare chiar ca adreseaza echipei un repros relativ voalat, pentru apropierea pe care a realizat-o Ferrari de data aeasta. Se pare ca cel mai tare se teme in ordine de propria persoana si apoi de Fernando.
    12 4
  • Mobius
    Si de exemplu s-ar duce Alonso la Lotus, ce poate sa faca din masina aia intr-o cursa?
    Spune-mi si mie zici ca e pilotul...chiar si cel mai bun Schumacher de exemplu ce ar putea face?
    Si da stiu ca Red Bull au cea mai buna masina de pe circuit, dar trebuiesc mereu modificari noi.
    6 4
  • Masina sau pilotul?????
    Cand intre primul si ultimul in calificari o sa fie maxim 1 secunda, sau cel putin primele 3 echipe mai fac si rocada inter piloti in calificari si nu va fi doar prima linie RBR, vom putea vb de pilotaj. Din pacate azi masina "vorbeste" si greseala la boxe. In rest toate masinile sunt facute sa ruleze in regim de "aer curat", cum e in spatele altcuiva la fel de rapid aerodinamica e foarte slaba. (vezi cand a iesit Vettel din spatele lui Hamilton, parca a deschis parasuta sau a luat o bordura asa s-a oprit)
    5 1
  • ...
    Se numeste tehnologie. Lucrurile evolueaza si se vede si aici. Voi ce vreti? Sa fie ca in 1994 de exemplu? Dar mai bine sa mergem in formula bmw sau porche sau alta formula sa vedem pilotajul adevarat. De ce mai exista formula1 cand acolo vedem pilotajul adevarat?
    3 2
  • Vettel
    E un fel Massa, daca e in fata castiga daca e in spate e cam jale.
    11 3
  • PepDreams
    Nu stiu cat de mult s-a intamplat in sezonul asta,insa imi amintesc si acum ca erau curse in care,alaturi de strategia proasta,ajungea alonso pe 10 cel putin pe la inceputul cursei,apoi rula ca nebunul,pana chiar lua podiumul sau un loc 4.Mereu a facut ce a facut si a condus peste mult cat putea masina lui,aici se observa cat de bun e pilotul,in plus sa mai amintesc si de momentele in care il tinea pe Webber sau cine mai era in spatele lui toata cursa?In conditiile in care Webber chiar are o masina mai rapida?Si depasirile..prin toate acestea se observa cat de bun e un pilot si,in cazul nostru,Alonso aici.Ati recunoscut si voi,cred ca si Vettel stie sigur ca masina Ferrari inca nu se apropie de ce are el,insa Alonso o face,este acolo...si in Anglia a fost chiar inainte...de asta se teme el,sa nu se ambitioneze prea tare si,ajutat de echipa,sa il arunce pe locul 2...
    Pilotul conteaza mult si daca mai are si masina...
    3 2
  • mobius
    precizare
    Nu sunt impotriva progresului tehnic (asa mi s-a parut ca sugereaza cineva mai sus), ba dimpotriva si nici nu am comparat pilotii de top cu masinile lor performante si comparabile intr-o anumita masura, cu pilotii din spatele grilei care sunt si ei foarte buni dar nu au masini compatibile cu F1. M-a inteles foarte bine "PepDreams".
    2 1
  • nelu 98
    ce jegos nenorocit e horner
    1 1
  • emerson
    trezirea
    Ordine au fost de pe vremea lui Alfred Neubauer,cand Fangio pilota pt. Mercedesul anilor '50 si s-au perpetuat de-a lungul timpului,si vor fi intotdeauna. Motivatii...cate vreti,de la nevoia de a satisface ambitiile cuiva,la nevoia de a controla si de a stimula sau a pune frana cuiva. Si asta e partea cea mai inofensiva. Partea mai agresiva si cea mai realista e ca , atunci cand bagi o groaza de bani undeva, vrei neaparat sa sti ca acei bani sunt folositti asa cum vrei tu. Si daca tie iti convine ca Vettel sa fie "baiatul frumos destept, si cel mai cel" voia iti este indeplinita. E simpla regula de aur a democratiei...succesului in afaceri. Ce conteaza pasionatii. Ei sunt doar naivii cu ajutorul carora investitia mea este si mai rentabila. Sa incercam sa ne debarasam de naivitatile ca fara ordine ar fi fost...carnagiu. Am mai spus-o. Sunt in joc interese,ambitii,orgolii, mult prea mari pt.a lasa in voia sortii o asemenea "gaina cu oua de aur". Poate ar trebui sa privim si sa comentam f 1 cu o oarecare detasare si de ce nu, cu mai mult realism. Regulile jocului le fac altii,iar interesul lor primeaza, ei au banii, noi, restul vom ramane intotdeauna doar pasionati.
    0 0
  • emerson
    marius&mobius
    Ba da, 100% la 100% Weber accepta ordine,la fel ca cei mai multi piloti,in special "secunzii". Prim solistii o fac si ei, dar in mai mica masura. Acestia din urma au un avantaj major: ei sunt actorii principali si uneltele cu ajutorul carora se impun regulile jocului. Asta e motivul pt.care Vettel e tinut in brate. Secunzii sunt in aceasta postura din motive diferite:fie nu sunt suficient de rapizi,fie nu au acel ceva care sa-i faca sa ajunga campioni,fie nu au suficienta experienta,fie sunt vesnice sperante,..niciodata confirmate. E adevarat,uneori sunt chiar "ajutati sa ramana secunzi" sa nu ne iluzionam...masinile aceleiasi echipe nu sunt identice ca performante. Anumite reglaje sunt putin altfel la secunzi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru