• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maryo37

  • Membru din 18.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 282 in total
  • Mi se par porcarii toate aceste asemanari "Hamilton e noul Senna" "Vettel e noul Schumacher" "Perez e noul nu mai stiu cine"... Astea sunt articole pentru presa. Un adevarat fan al Formulei 1 il vede pe Hamilton ca pe Hamilton, nicidecum ca pe un urmas al lui Senna(pentru ca am jigni imaginea celebrului Ayrton). Fiecare pilot are calitatile sale, iar aceste asemanari sunt doar pentru a vinde ziarele si a-i pacali pe diferitii sustinatori ai lui Hamilton. Il jignim pe Senna daca spunem ca Hamilton are ceva in comun cu el. Il jignim pe Schumacher daca spunem ca Vettel are ceva in comun cu el. M-am saturat de presa asta de doi lei si de declaratiile unor bosorogi care urmaresc doar banii. Sa lasam legendele sa fie legende. Sa nu le mai calcam imaginea in picioare prin diferite asemanari!
    Ecclestone: "Hamilton pilotează în stilul lui Ayrton Senna"
  • Al doilea cockpit de la pilotii de rezerva? :)) Mai bine isi cauta alta ocupatie...
    Heidfeld speră să rămână la Renault şi în 2012
  • Am mai spus si o repet... Daca nu era un regulament atat de idiot, Schumacher termina pe 2, nu mai trecea nimeni de el. Inca si-a pastrat secretele din anii 90 cand se dadeau adevarate dueluri pe circuit. Pe circuit se stabilea castigatorul, nu prin DRS, KERS sau comisari de cursa. AH! Ce pacat! Spectacolul este omorat de la un sezon la altul.
    Mercedes: "Schumacher, în cea mai bună formă la Montreal"
  • Daca facea Vettel o cursa ca cea a lui Jenson, sareau toate televiziunile din lumea asta "Vettel mai mare decat Schumacher, Senna etc" "Vettel e de pe alta planeta". In schimb s-a vazut clar cursa trecuta, toata diferenta o face masina si pus sub presiune, mergand la maxim, cedeaza. Acum sa ne inchipuim cum ar arata un Vettel in locul lui Alonso sau Hamilton, ambii merg peste limitele monoposturilor. Pai in cazul lor, eu pun pariu ca Vettel ori ar reduce ritmul si ar merge mai incet, ori ar lovi masina etapa de etapa(cum s-a obisnuit Hamilton in ultima vreme). Schumacher sub presiunea a doi mari piloti, a gresit? Nu. Pur si simplu a fost depasit datorita monopostului Mercedes GP mult mai slab. Prin urmare, legendele Formulei 1 nu pot fi niciodata mai slabe decat un pilot care s-a trezit cu cea mai buna masina. Legendele raman legende, chiar daca ar merge si cu Hispania. Un Senna in Hispania ar fi iesit pe locul 15, chiar daca terminau doar 15 piloti :)) Un Schumacher din anii 94, nu lasa pe nimeni sa treaca de el, daca o facea cursa trecuta era iar penalizat -sa-ti aperi locul e ilegal- Revenind la Button, merita penalizari. Cursa trecuta a fost un dezastru. Indiferent de unde a plecat, pe cine a depasit, sa ne uitam in urma si sa vedem, cum a facut-o... Daca nu il inchidea pe Ham in ultima secunda, daca se uita bine ca Alonso il depasise si avea prioritate pe viraj, ar fi terminat pe maxim 5. Prost sa fii, noroc sa ai. Pacat de Ham si Alonso care erau pusi sa faca o cursa mare. Monopostul McLaren n-a fost cel mai bun, ci doar a avut o strategie perfecta datorita lui Button. Eu zic ca daca nu gresea Vettel Button nu il ataca! Se multumea cu locul 2. Cert e ca se apropie de sfarsit era Red Bull si revin granzii -Ferrari si McLaren.
    Vettel critică regulamentul DRS din Canada: "S-a depăşit prea uşor"
  • Ce atata entuziasm? Campionatul e terminat, batalia se da pentru locul 2 si 3. Bafta! Ne vedem in 2012.
    Button îşi pastreză victoria: nicio penalizare din partea comisarilor
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău