• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maryo37

  • Membru din 18.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 282 in total
  • Are dreptate! Dar niciodata nu va retrage echipa din Formula 1. Declaratiile sunt doar pentru a pune presiune. Formula 1 inseamna Ferrari, iar fara echipa italiana ar scadea foarte mult audienta, vanzarile; ar fi un colaps economic pentru Formula 1.
    Ferrari ameninţă din nou cu retragerea din Formula 1
  • Asa e! Ferrari nu i-a oferit cea mai buna masina lui Alonso, dar spaniolul in 2010 a fost cel mai bun pilot si mai avea putin si isi atribuia trofeul mult dorit. Singura sansa pentru ca Hamilton sa reuseasca la Red Bull e ca Vettel sa vina la Ferrari sau de ce nu... la McLaren(sa fie un schimb intre cele doua echipe; pt ca una e sa concurezi pentru Red Bull(o echipa de un sezon) si e o mare placere sa concurezi pentru legende: Ferrari si McLaren). In afara de Red Bull alta echipa nu cred ca il ia pe Hamilton(poate Mercedes ca Renault n-au bani). Venirea lui Hamilton la Red Bull in primul rand ar fi un pas inapoi si in al doilea rand ar anunta plecarea lui Vettel(eu nu ii vad pe cei doi in aceiasi echipa, ar fi dezastru pe circuit chiar daca monopostul RBR ar fi cel mai bun sau cel mai slab)
    Hamilton: "Loialitatea faţă de McLaren are o limită"
  • Au bagat aia de la Red Bull frica in McLaren de au sarit cu asa salarii:)) In schimb ramane de vazut daca vor accepta si pilotii... Hamilton e un pilot care isi doreste performanta, are sete de victorii, de trofee, cred ca banii sunt pe locul 2, mai are atatea de aratat Formulei Unu.
    Hamilton şi Button primesc 100 de milioane de lire dacă rămân la McLaren
  • Nu stiu de ce il atacati pe Domenicali... chiar si Todt cu Schumacher ar fi avut mari dificultati in a castiga curse cu aceste schimbari si cu echipa Red Bull. Fiecare echipa are perioada sa de glorie, altfel s-ar duce in alte sporturi. Dar cei care raman sunt constienti ca pot obtine mai mult. Asta e tot farmecul... sa vina o echipa precum Red Bull si sa surclaseze marile legende ale formulei 1: ferrari, McLaren, Renault, Williams. Ce ne-am face daca in fiecare an am vedea lupta intre Alonso si Hamilton? Ne-am plictisi. Ce este sigur e faptul ca Ferrari si McLaren raman cu sanse mari la titlurile din 2011. Cand Red Bull va fi prinsa de la urma, isi va lua o "bataie" de nu va stii de capul ei. Am mai spus si o repet. Vettel are o masina foarte rapida. Dar daca il prinde de la urma Alonso/Hamilton/Schumacher/Button(sau toti in acelasi timp) isi ia o lectie de Formula 1 de o va tine minte sezoane bune. Si acel moment va veni... mai devreme sau mai tarziu.
    Ferrari va adopta "planul B" de dezvoltare în cazul unui eşec în China
  • Daca Vettel este ajuns poate fi batut foarte usor. Norocul lui Vettel este ca are masina rapida... Dar un Hamilton, un Alonso trece de el fara nicio problema cu masini egale d.p.d.v. al performantei cu cea RB. Hamilton si mai ales Alonso(merge foarte bine Ferrari in cursa) au sanse MARI la titlu in 2011. RB e o echipa buna, dar nu invincibila asa cum era Ferrari in urma cu vreo 7 ani. In China cred ca vom avea parte de o adevarata cursa in care Ferrari, McLaren si Red Bull vor lupta pentru victorie. Renault va fi un arbitru. Sa speram ca Mercedes vor fi si ei acolo, aproape...
    Webber şi Alonso, trădaţi de noile tehnologii din 2011
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău