• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maryo37

  • Membru din 18.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 282 in total
  • Cea mai mare greseala e sa rupi aderenta pe fata! Spatele il mai poti redresa, greu sau usor, dar pe fata slabe sanse, deoarece nu-ti ofera timp de reactie. Pe circuitul Spa, in urcare e cea mai mare problema. Trebuie sa ai un echilibru perfect pe masina, iar cand te inscrii intr-un viraj nu trebuie sa fortezi masina. La Spa mai e o problema si curentul... De obicei, ori ploua, ori bate vantul, iar toate astea actioneaza asupra masinii. E aceea succesiune de viraje unde se trece cu acceleratia la maxim, iar acolo vantul bate din partea stanga, multe din viraje sunt pe stanga, daca iti pierzi concentrarea si pierzi trasa ideala, risti sa fii scos afara de fortele ce actioneaza asupra masinii si pilotului. Dar astia au atata exprienta(cel putin unii) si vor stii sa profite de fiecare viraj; sper sa fie o cursa uscata.
    McLaren renunţă la sistemul F-duct la Spa-Francorchamps
  • N-am ce zice, nici nu am de ce sa discut asta cu tine. Dar imi dau si eu seama ca nici tu nu stai prea bine, daca citesti pe diagonala iti repet "In Formula 1 nu e loc de doi regi!" Asa ca... Nu exista rege la x si y, ci regele absolut! Nu e loc nici de doi, nici de trei, unul singur e rege... Cum o tara n-are mai multi regi, la fel sta treaba si in Formula 1. Si nu mai vota de doua ori ca nu-ti da nimeni bani pentru voturi pozitive. Probabil ca daca voturile pozitive se puneau in campion anul trecut, Kimi ajungea campion, mare om...:))
    Raikkonen, nostalgic după cursele câştigate la Spa-Francorchamps
  • Decat sa rupi aderenta, mai bine scoti sistemul F-duct. Dar surpriza cred ca o sa vina de la Renault...
    McLaren renunţă la sistemul F-duct la Spa-Francorchamps
  • Nu-l vad bine pe Liuzzi la anul... Bine nu-l vad deloc=)) Dar la anul n-o sa mai apara nici in F1.
    Di Resta nu participă în antrenamentele de la Spa
  • Ce pacat... Speram sa nu aiba bani si sa renunte la F1. Dar asa bietii piloti de top, trebuie sa se mai chinuie inca un an cu aceste petarde de monoposturi...
    Virgin Racing susţine că are bugetul asigurat pentru anul viitor
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău