• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • eu ma ofer voluntar. :D
    Mercedes GP caută pilot de rezervă pentru 2011
  • m-a lasat fara replica. iubesc genul asta de design si combinatia de culori. ma bucur nespus ca au revenit tipul acesta de monoposturi cu nasul inalt si foarte lungi. Si totodata ma bucur pentru ca de acest aspect este incantat si Schumacher.
    GALERIE FOTO: Renault a dezvăluit noul monopost R31 pentru 2011
  • vw-tr daca asta este parerea omului, noi trebuie sa i-o respectam, chiar daca nu suntem de acord cu ea, insa normal ar fi si viceversa. Culmea ironiei si ipocriziei este ca unii se cred fani schumacher si cu toate astea nu-i dau nici o sansa la replica. ce pot sa spun despre acei asa zisi fani? nimic, decat ca le dedic urmatoarele randuri:(nu eu le-am compuns, insa mi s-au parut potrivite situatiei de fata) Cum sa devii fan “adevarat” in 20 de pasi simpli 1. Din secunda in care faci ochi pe acest pamant cumpara tot ce gasesti cu trupa Morandi 2. Arunca toate cartile de gramatica, literatura, cultura asa in general si invata pe de rost creditele de pe toate albumele de main stream romanesc. 3. Scuipa intre ochi profesorul/profesoara de romana si scrie folosind numai abrevieri. 4. Pentru ca esti prea prost si ai aruncat cartile inainte sa citesti acest indrumar, intra pe www.dexonline.ro si verifica ce naiba am vrut sa zic prin “abrevieri”. 5. Inscrie-te pe toate forumurile posibile si scrie despre fiecare artist in parte ca e “cel mai bun”. In acest fel ai sansa sa ajungi sa mananci o coaja de paine aruncata de la masa unuia dintre ei. 6. Pentru ca tocmai ai primit coaja si te consideri prea umil ca sa o mananci, fugi si inrameaz-o. 7. Fa-ti id de messenger si incepe sa trimiti mass-uri din 5 in 5 minute in care ceri id-urile persoanelor publice. 8. Tocmai ai primit un astfel de id. Da buzz-uri repetate si intreba : “K faki?” dupa fiecare dintre ele. 9. Nu uita sa adaugi 30 de si 50 de . 10. Fa-ti cont de Hi5 si incepe sa cauti paginile vedetelor. Nu lua in considerare ca, cantaretii isi fac pagina in categoria Music. Tu baga botul la orice id cu multi sclipici free si multe poze de pe net. 11. Pentru ca esti acum in categoria de prieteni a unei vedete, incepe sa-i trimiti multe mesaje in care sa-i ceri id-ul de messenger, sa ii trimiti poze cu tine, sa ii spui ca e “mumushik” si sa o intrebi daca te poate ajuta sa devii vedeta. Nu conteaza in ce domeniu. Prostitutie sa fie! In p.s. nu uita sa-i ceri sa-ti lase si tie comentarii la poze. 12. Pentru ca ai terminat toti sclipicii de pe computerul tau si Yahoo Messenger a dat eroare de cate buzz-uri ai dat, incepe sa stresezi chestia aia inteligenta denumita “Google”. 13. Da multe search-uri cu vedeta ta preferata sub forma unor intrebari pentru ca Google este un om care sta intr-o cutie MARE MARE de tot in America si iti raspunde tie. Nu-i crede pe aia care iti zic ca e un computer! Sunt invidiosi pe sclipicii tai! 14. Daca gasesti un site unde scrie ceva despre idolul tau scrie repede un comentariu de parca ai vorbi direct cu Randi. Sigur si el sta pe net si iti citeste mesajele. Dupa aia vaneaza toate articolele cu Traistariu si spune tuturor ca este omul cu cele mai bune c***e din Romania. Lauda-te si ca le-ai vazut! 15. Intr-un final gasesti forumul si site-ul oficial al vedetei preferate. Inscrie-te repede si pune-ti la semnatura un banner de 1024×765. Nu asculta de moderatori cand iti zic ca e prea mare. Sunt invidiosi pe sclipicii tai. 16. Ai primit raspuns de la adoratul tau! Esti asa fericit ca iti e prieten. El te-a insultat elegant si ti-a zis sa stai mai departe si sa get a life, dar tu stii ca el iti e prieten si e singurul care te intelege. 17. Parintii sunt de “kkt”. El e singurul tau prieten. Doar ti-a raspuns la un mail, nu??? Dedica-i o oda. Scrie-o pe site-ul tau facut pe un cont free. Baga si ultimul sclipici pe care l-ai gasit plus o poza emo. 18. Intoarce-te la pagina de Hi5 a uneia care nu ti-a raspuns si revolta-te ca nu vrea sa-ti dea id-ul de messenger! Tu cui mai dai buzz-uri? I-ai da lui Randi, dar pana si ala ti-a dat ignore. 19. Trupa Morandi se desparte. Taie-ti venele. Ameninta cu moartea pe toti care se bucura si care iti zic ca esti prost ca trebuia sa ti le tai in lung nu in lat. 20. Mai ai o ultima speranta… Adela Popescu mai e pe messenger! Da-i buzz. Iti da ignore. Scrie-i ca e o c***a proasta pe toate site-urile pe care le gasesti. Nenea Google te ajuta cu asta. Acest articol este un pamflet. Tratati-l ca atare. Este o privire ironica asupra lunilor de blogging si a comentariilor care au fost publicate aici. Sursa: Monden Info
    Schumacher: "Pot şi vreau să câştig titlul în 2011"
  • Ecclestone esti un mare BOU. Cum poti sa spui asa ceva despre un circuit care ti-a adus atatia bani in visterie? Chiar nu inteleg gandirea mosneagului asta senil. ANIHILEAZA tot spectacolul din F1!
    Ecclestone: "Sunt bucuros să renunţ la Marele Premiu al Australiei"
  • Ca sa vedeti mentalitatea acestui mare pilot am cautat un articol mai vechi (de acum 4ani) in care vorbea despre retragere si altele. Finalul este de-a dreptul simplu, insa plin de modestie. si eu pentru asta il iubesc! Sursa: autoplay Capat de drum pentru Michael Schumacher Chiar au trecut 15 ani de cind Michael Schumacher si a inceput cariera sa in Formula 1 ca pilot de schimb pentru Bertrand Gachot in Grand Prix ul Belgian? A facut Schumi, asa cum il numesc fanii, mai mult pentru a si intari pozitia in cartile despre istoria F1 mai mult decit orice alt pilot din istorie? Iubit sau urit, nu conteaza. Faptele si recordurile lui deosebite vorbesc singure -- Michael, aveai idoli cind bateai pistele de karturi? -- De fapt, in vremurile acelea cind faceam karting, chiar aveam. Era un tip Stefano Modena, un mare pilot de karting, care insa n a reusit sa ajunga in F1. Mai mare fan eram al lui Tony Schumacher, portarul, nu numai pentru ca era un mare portar - eu eram interesat si de fotbal - dar si pentru ca avea acelasi nume ca mine! Am devenit faimos la scoala zicind ca este unchiul meu. -- Ce masini de strada conduci acum? -- Surprinzator, Ferrari uri. -- Care e masina ta zilnica? -- Sint foarte indragostit de noul model 430; e o masina frumoasa. Noul 599 iese pe piata, am facut teste serioase cu modelul acela, nu am inca una si sint un pic in urma clientilor din punctul asta de vedere. Pentru familie folosim cel mai des un Fiat Multipla. -- Ai vreo masina veche? -- Da. De fapt, presedintele nostru mi a dat un Fiat 500, pentru ca prima mea masina cind aveam 8 ani era un Fiat 500. Era una rosie. Si intr o zi el a auzit povestea si a aparut cu ea. -- Ce faci in timpul liber, care sint hobby urile tale? -- Fotbalul e o mare pasiune de a mea. Sa ma uit, sa joc. Motociclete. Aventuri, iubesc toate felurile de aventura. -- Ce motociclete ai? -- In principal Harley. -- Ai spus mereu ca Spa este circuitul tau favorit si ca ai avut citeva curse grozave acolo de a lungul anilor. Care iese in fata? -- Prima mea cursa. Scuze, prima mea victorie, pentru ca prima mea cursa a fost de 500 metri. -- Ai o relatie cu Alonso, sau este virsta si diferenta dintre generatii prea mare? -- Sintem foarte diferiti. Il respect, dar sintem foarte diferiti. Singurul lucru pe care il avem in comun este ca ne place la amindoi fotbalul. De obicei jucam joia si ne distram. Ocazional, Fisichella mai vine si joaca cu noi. Deci cam asta e singurul lucru in comun pe care l avem, altfel n am iesi impreuna. -- Ce fel de sofer de strada esti? -- Mai intii, daca vad ca cineva intimpina dificultati, mai degraba sint prudent in privinta lui, n are rost sa ma dau mare ca eu sint mai bun. E complet aiurea, n am atitudinea asta deloc. Dar imi place sa merg prin trafic cit mai repede posibil. -- Crezi ca este prea multa tehnologie in F1? -- Nu, deloc chiar. As vrea sa vad mai multa tehnologie, intr un fel, cum ar fi suspensiile active. Cred ca ar face masinile mai rapide si mai usor de inteles. Cei mai multi ingineri stiu ce inseamna si cum s o obtina. -- Crezi ca pilotii au fost influentati de toata tehnologia din masinile F1? -- E adevarat intr un sens, avem mai multe ajutoare electronice, dar in final, desi procentajul poate scadea, pilotul este cel care face diferenta. Cauti zone in care sa fii mai bun decit ceilalti. E ca in orice sport, unii sint mai buni decit altii. -- Acum, ca ai parasit F1, care vrei sa fie mostenirea Michael Schumacher? -- Las asta la latitudinea oamenilor si ceea ce vor sa creada despre mine.
    Schumacher: "Pot şi vreau să câştig titlul în 2011"
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău