• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • NU??? "E mai greu sa explici cuiva ca e prost decat sa il minti ca e destept". Serios? Nici un motiv pentru a pleca de la Ferrari? Pai... as putea sa iti spun eu macar unul: nu esti de nivelul Ferrari. Uite-te cu cine faci echipa, si uite-te cine sta la portile echipei. Dar... revin la citatul de la inceput.
    Massa: "Nu văd niciun motiv pentru care să plec de la Ferrari"
  • Intr-adevar, Formula 1 s-a schimbat, si poate nu in bine. Dar schimbarea nu s-a facut datorita pilotilor, ci datorita lui Bernie, precum si a intereselor financiare. Acum 2-3 decenii Formula 1 inainte de toate era un sport, acum a devenit in mod evident o afacere. De fapt, orice sport a devenit o afacere, indiferent daca este vorba de Formula 1, de fotbal, box sau alte sporturi. E oarecum de inteles sa fie asa, avand in vedere foamea de bani si active de pe piata mondiala, care a crescut exponential in ultimii 20 de ani. Bun, si totusi, asta nu stirbeste calitatile pilotilor; da, nu mai exista camaraderia din epoca de aur, nu mai exista poate acel fair-play, dar sa nu minimalizam performantele pilotilor, care tocmai, fac performanta la cel mai inalt nivel la o varsta atat de frageda. De transpirat, toti transpira ca sa ajunga in Formula 1, si mai ales ca sa ramana. Cat despre "baietii lui tata", cred ca Jacques Villeneuve este exemplul cel mai elocvent.
    Villeneuve: "Piloţii de astăzi sunt nişte copii care se cred într-un joc video"
  • Uitati la comentariile de felicitari cum apar unlike-uri. Acri strugurii pentru cei incastrati in preferinte, fara sa recunoasca valoarea. Oricum, la fiecare unlike dat se vede cat de puternic este de fapt Schumacher, si la 43 de ani reuseste sa scoata din sarite pe cei... De fapt, nici nu mai conteaza nimic in legatura cu ei. Baronul a revenit acolo unde ii este locul. Heil Schumacher!!!
    Schumacher, cel mai rapid în calificări la Monaco, dar Webber pleacă din pole!
  • Despre asta vorbim cand vine vorba de Schumacher. Numarul 1 in cea mai importanta cursa a sezonului. Un circuit "de mana", unde pilotul conteaza cel mai mult. Oare mai are sens sa vedem intrebari de genul "oare Schumacher mai e in stare?". Sa vad acum pe toti care arunca in directia lui Schumi ce au sa mai zica. De fapt, scuze... acum au sa zica si mai mult, ca e greu cand vezi ca nu ai dreptate. Revenire de forma in sezonul 2012, campion mondial in 2013. Punct si de la capat.
    Schumacher, cel mai rapid în calificări la Monaco, dar Webber pleacă din pole!
  • Vieti curmate in numele pasiunii... Acte de noblete intre piloti, barbatie si fair-play. Certuri barbatesti intre piloti, dar atitudini cavaleresti in final. Putin diferit de ce se intampla acum: vai, a schimbat trasa de mai multe ori, m-am simtit amenintat, nu s-a dat din fata mea, etc. Ce a fost odata, iar acum... cam domnisoresc sportul. La Imola '94 Senna fugea la masina lui Ratzenberger sa vada ce s-a intamplat, mai inainte pilotau fara manusi si cu maneca scurta, piloti care s-au dat jos din masina si au implins-o ca sa treaca linia de sosire. Acum... se vede ca majoritatea nu au facut armata. Oricum, jos palaria in fata carora si-au pierdut viata in arena asfaltata!
    FEATURE: Roland Ratzenberger, pilotul care a murit cu o zi înaintea lui Senna
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău