• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • Simpatic tare de tot acest Luca, justificand prezentul, creionand viitorul pe ce s-a intamplat in ultimii 11 ani, numai ca... problema e ca acum Ferrari lucreaza cu oamenii care prin noroc au reusit un campionat cu Kimi, din acea lunga liste de campionate enumerate de el. Restul, din cate imi aduc aminte au fost cucerite de Schumacher+Brown+Todt, si din acestia, nici unul nu mai este la Ferrari. Stiti zicala aceea, "Nefericit cel ce-si construieste un nume pe ceea ce urmeaza sa faca". Cam asa si aici...
    Ferrari: "Îl vrem pe Newey, dar ne descurcăm şi fără el!"
  • "Oamenii de geniu sunt meteori destinati sa arda pentru a-si lumina secolul", spunea Napoleon Bonaparte. Intotdeauna in acest proces de ardere vor inflama ce este in jur, dar lumineaza. Si hai sa dam Cezarului ce e a Cezarului, la fel a facut Ayrton Senna, la fel a facut Michael Schumacher, si daca nu ar fi facut asa, nu ar fi fost ei, nu ar fi lasat mostenire ce au lasat, si in mod evident, lumea curselor ar fi fost una mult mai seaca. Cel mai important lucru, astfel de oameni nu trec indiferenti, lucru demonstrat de multitudinea de fani care ii ovationeaza, sau multitudinea de critici. Totusi, sa ne bucuram ca sunt asa, pentru ca ne-au oferit momentele care ne-au facut sa fim indragostiti de acest sport.
    Schumacher: "Nu am multe regrete după 20 de ani de cariera"
  • Mai tineti minte cand intr-o cursa de Formula 1 subiectul principal erau depasirile? Cand Senna si Prost se complimentau, sau ironizau, dar de fiecare data spuneau cum oglinzile nu le mai ajungeau? Duminica am vazut ce inseamna sa ai talent, cum cu o masina mai lenta poti tine piept. Oare nu asta ne invata cel mai mult in viata sportul? Ca nu intotdeauna trebuie sa ai cel mai bun material la dispozitie, ci atitudinea, motivarea si excelenta. o lupta barbateasca, de care Hamilton nu ar trebui sa fie frustrat, ci mandru, pentru ca a dus-o in compania celui mai titrat pilot, un duel care in sfarsit ne-a ridicat de pe fotolii. Si nu ar trebui sa fie frustrat pentru ca pana acum el se vroia a fi "baiatul rau" din padock, el fiind cel care impunea printr-un stil mai barbatesc. Era si normal ca batalia sa fie asa, sau... nu a vazut exact cu cine se lupta? Noi cu siguranta l-am recunoscut pe Schumacher dintotdeauna, de care ne-a fost dor, fie ca tinem cu el, sau nu; ne-a fost dor ca acel circuit sa redevina o arena, la fel ca in trecut. Astfel, mai tineti minte...?
    McLaren acuză stilul de pilotaj al lui Schumacher de la Monza
Pagina
12345...1415
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău