• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • "Au abandonat pe merit"...asta-i faina :))))) Stiu ca pe multi ii doare ca Massa nu e campion mondial dar asta-i viata....sunt unii facuti pentru locul 2...si asta-i Felipe (acum sunt rautacios....dar cand vad cate frustrari aduna Hamilton ma astept ca bataile intre suporteri de la fotbal sa apara in curand si in F1). Raman la concluzia ca Lewis a fost pus sa minta de catre Dave Ryan (vezi si stirea de mai sus) si a picat la mijloc...cat despre pregatirea echipelor sunt de acord cu tine..ideile geniale (faza cu deflectorul plecand de la un inginer Super Aguri) nu apar mereu doar la cei cu f multi bani. Oricum o sa avem un sezon foarte interesant!
    FIA: "McLaren ne-a indus in eroare"
  • Ce simpatic esti...atat tu cat si ceilalti fani Ferrari! Tot intrebi de Join..insa asa pot si eu sa intreb unde este marele Massa, maretul pilot care merita sa fie campion mondial, pilotul pilotilor...si as putea sa continui la nesfarsit! Acum discutam din cate imi dau seama (eu nu sunt asa fin cunoscator al dinamicii fluidelor, deflectoarelor posterioare sau surplusului de putere adus de KERS precum tine sau alti fani) despre un pilot care a plecat de pe locul 18 si a terminat pe 4 o cursa destul de dificila...cursa pe care echipa campioana mondiala a abandonat-o cu ambele masini. Asa ca nu cred ca fanii Ferrari sunt cei mai in masura sa-si dea atat de mult cu presupusu. Dupa mine problema e la managementul echipei McLaren. Se vede dezorganizarea dupa plecarea lui Ron Dennis. Au gresit cand i-au impus lui Hamilton sa-l lase pe Trulli sa treaca si apoi au incercat sa o dreaga punand-ul pe Lewis sa minta...sau pe romaneste au incercat sa scoata castanele din foc cu mana lui Hamilton.
    FIA: "McLaren ne-a indus in eroare"
  • hahaha...ba poate :P (cu toate ca nu mi-as dorii). Sunt 17 curse si asta ar insemna ca teoretic poate avea 7 victorii...iar in celelalte curse nici nu trebuie sa fie prea multi invingatori. Ce zici sa le impartim 5 Hamilton si 5 Alonso. Cine e campion mondial? Massa. Ce zici? ;)
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • degeaba spui ca Massa nu are decat un abandon in plus. De anul asta poate avea si 10 in plus ca poate sa fie campion mondial bine mersi...dupa noua regula. La asta m-am referit...nu era o critica :P
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau Hamilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău