• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau Hamilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
    Schumacher, uluit de noul regulament
  • Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau Hamilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
    Button: "Noul sistem va crea confuzii pentru fani"
  • Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau HAmilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
    FOTA: "Suntem dezamagiti si ingrijorati de deciziile FIA"
  • The morning session was spent focusing on longer runs using an existing bodywork package in order to establish an accurate baseline ahead of the evaluation of new parts in the afternoon. During the lunchbreak, MP4-24 was fitted with a new front wing, floor and top body and the programme continued - on identical fuel-loads - throughout the afternoon. The team now turns its focus towards tuning the set-up in order to fully exploit the characteristics of the new aero kit.
    Raikkonen domina a doua zi de teste
  • conform site-ului oficial (www.mclaren.co.uk) timpii slabi inregistrati de echipa anglo-germana se datoreaza rularii permanente cu plinul facut. Au facut ture cu aceeasi cantitate de combustibil si apoi au modificat setarile aerodinamice mentinand nivelul ridicat al combustibilului pentru o mai buna comparatie a datelor. Se poate totodata sa fie o strategie de inducere in eroare asupra performantelor noului monopost McLaren. Varianta mai putin dorita de fanii echipei ar fi proiectarea defectuoasa a aripii spate (lucru ce explica atat utilizarea excesiva a eleronului spate 2008, cat si testele private pe pista aeroportului Kimble).
    Raikkonen domina a doua zi de teste
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău