• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Un presedinte american (John F. Kennedy pe numele lui) a spus la un moment dat: ask not what your country can do for you — ask what you can do for your country (pentru cei mai putin familiarizati cu limba lui Shakespeare: nu va intrebati ceea ce tara poate face pentru voi - intrebati-va ce puteti face voi pentru tara). Este adevarat ca actuala conducere a tarii este de toata jena. Este adevarat ca masurile aplicate nu fac sa rezolve toate problemele. Dar - in conditiile date - de ce sa mai pui si tu presiune pe un sistem deja olog, cerand inca un ajutor de la stat. Am vazut ca ati dat ca exemplu oamenii sarmani care au o masina veche si care au nevoie de acest ajutor de la stat. Orice masina veche cu motor peste 1600 (deci automat nu-i Dacie 1310/1410) - indiferent de cat de buna ar fi - tot ar consuma niste bani cu intretinerea ei sau cu combustibilii. Daca omul tot are acesti bani de bagat in masina, de ce nu i-ar baga in costurile de zi-cu-zi (caldura, apa, electricitate) ? Simplu, pentru ca se gaseste statul care sa-i dea ! De unde ii ia statul ? De la mine si de la inca cativa fraieri care-si platesc impozitele ! Deci - indirect - faptul ca ei vor sa-si miste tartita in masina ma costa pe mine bani ! Cineva s-a suparat mai sus ca am facut o analogie cu statele mai dezvoltate din lume - cum credeti ca au ajuns acele state la un nivel atat de inalt (si de visat de noi) ? Tot prin actiuni coercitive, domnilor ! In sec XIX in Germania exista inchisoarea datornicilor - asa au ajuns nemtii corecti in sec XXI. Mai mult, in Suedia exista numere de urgenta unde persoane fizice care au imprumutat alte persoane fizice pot sa le reclame pe acestea in cazul neindeplinirii obligatiilor de plata. Omul prin definitie cauta noi si noi metode pentru a-i fi lui bine. Depinde de sistem sa-l aduca pe calea corecta. Iar sistemul suntem noi - fiecare individ si toti indivizii. Toata lumea se plange de starea drumurilor care este dezastroasa in multe situatii. Dar cati dintre cei care se plang au platite la zi impozitele si rovinieta ? Mi se pare normal ca dupa ce ai platit sa incepi sa ai pretentii. Aceasta masura - e adevarat - nu va avea prea multe rezultate comparativ cu loviturile la "varful piramidei" (prinderea marilor evazionisti, desfacerea contractelor obtinute pe pile si interese samd), dar nu este o masura de neglijat. Inainte sa ne fie bine, o sa ne fie foarte rau...
    Posesorii de automobile cu motoare de peste 1.6 litri nu vor mai primi ajutoare de încălzire
  • Diferenta dintre ala care are BMW de doi litri din 1980 si eu care am masina din 2010 este ca eu pentru masina mea nu am bagat in buzunarul nimanui pentru asta... Oare cand vor incepe romanasii sa se limiteze la cat le e plapuma ?!?! Si in fond de unde ideea asta ca toata lumea trebuie sa aibe masina. Mai sunt alternative pina la masina - bicicleta, scuterul, mijloacele de transport in comun. In tarile cu cel mai inalte standarde de viata - Olanda, Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda - pretul masinilor si constrangerile fiscale sunt cu mult mai mari decat in Romania, iar detinerea unui automobil - daca acesta nu este necesar - nu este un motiv de mandrie nationala.
    Posesorii de automobile cu motoare de peste 1.6 litri nu vor mai primi ajutoare de încălzire
  • Aceasta masura ar fi trebuit sa vina mai de demult, ca sa educe marea de romani care s-a obisnuit sa stea cu mana-ntinsa la ajutoarele statului, in conditiile in care nu fac nimic sa-si depaseasca conditia.
    Posesorii de automobile cu motoare de peste 1.6 litri nu vor mai primi ajutoare de încălzire
  • Mai mult ca sigur ca ceea ce voi spune va fi criticat de multi de p'aici. Deci, de ce s-a asteptat pina acum sa se ia aceasta decizie ??? Poate daca se lua din timp (la fel ca multe alte decizii legate de ajutoarele sociale) nu se ajungea aici. Suntem o natie de asistati social. Oare de ce am ajuns aici ? Pentru ca li s-a permis acest lucru tuturor parvenitilor si cersetorilor. Telul multora din aceasta tara nu mai este sa manceasca ca sa aiba, ci sa vada cum poate sa stoarca cat mai mult din stanga si din dreapta cu cat mai putina munca si bataie de cap. Spunea cineva mai sus ca sta in garsoniera si are un BMW de 2 litri (pentru ca le "iubeste") si se intreba de ce sa nu primeasca ajutor la incalzire. Bai amice, si mie imi plac masinile si trag ca nebunu 50-60 de ore pe saptamana sa muncesc si statu' imi ia mie o cifra frumusica ca sa-ti plateasca tie benzina la Bamveu'. Cu toate astea nu am BMW de 2 litri, ci o masina pe care mi-am permis-o fara a sta cu mana intinsa.
    Posesorii de automobile cu motoare de peste 1.6 litri nu vor mai primi ajutoare de încălzire
  • Intrucat nu prea avea logica textul dvoastra. "Atom foloseşte un propulsor V8 de 3.2 litri şi 36 de valve" (asta inseamna cate supape per cilindru ? 4.5 cumva ?), m-am gandit sa merg la sursa. La sursa am gasit ceva diferit: The Atom V8 uses a US-built, 3.0-litre, 32-valve Hartley V8 engine, originally developed from two Suzuki motorcycle engines grafted together, but much developed since. Concluzia: bai baieti, nu va mai grabiti cand preluati informatiile...
    Ariel Atom V8 accelerează mai repede decât un Bugatti Veyron
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău