• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Un impozit pentru un motor de 1000-1200 cmc costa 40-50 RON. Daca intr-adevar te plangi de plangi de salarii mici, de ce sa te arunci la masini peste puterea ta ?!?!
    Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
  • Aceasta masura trebuia luata in urma cu 5-10 ani, nu acum cand a ajuns cutitul la os. Si nu spun asta cu rautate, ci cu realism. Recunosc ca i-am votat pe astia, asa cum am votat si CDR-ul in 2000, alianta DA in 2004, dar sunt scarbit de faptul ca nu avem o alternativa reala la toata mafia asta (PDL-PNL-PSD-PUR-PRM-UDMR). Revenind la aceasta masura, chiar mi se pare corecta. Astfel poate o sa vedem mai putine accidente pe strazi, o sa vedem muntii mai des din Bucuresti (mai putina poluare), mai putin parvenitism si mai mult bun simt. Daca va uitati la tarile care sunt recunoscute in lume ca avand cel mai ridicat standard de viata, tari la care tanjim (Suedia, Norvegia, Finlanda, Danemarca, Luxemburg, Elvetia), costul total al detinerii unei masini nu este deloc mic si din cauza asta lumea nu se inghesuie sa aiba masini mari si puternice. Sper ca aceasta masura sa ne aduca cu picioarele pe pamant.
    Cresc impozitele auto şi asigurările RCA şi CASCO
  • ... legat de aceste motoare este cati km rezista. Inclin sa cred ca un efect al acestui fenomen de down-sizing este eliminarea incet-incet a pietei auto SH. De ce ? Pentru simplul fapt ca noile motoare - din ce in ce mai mici ca cilindree raportat la puterea oferita - o sa aiba o durata de viata incomparabil mai mica decat cele de acum 10 ani, reducand astfel numarul de potentiali posesori ai masinii de-a lungul intregii ei vieti de functionare. Peste 40 ani, nu stiu cati pasionati o sa-si mai doreasca/permita sa tine o masina fabricata in 2015-2020. Cu alte cuvinte, termenul de "cult-cars" o sa dispara incet-incet...
    BMW: "Motorul cu trei cilindri nu este entry-level"
  • Spre deosebire de celelalte struto-camile sedan derivate din hatchback (Symbol, Fabia, 2006, fostul Polo Sedan), asta chiar are linie...parerea mea. @ian: da-mi voie sa te contrazic, sedan-urile astea mici sunt mai cerute pe pietele emergente (ca sa nu zic in curs de dezvoltare: Romania, Bulgaria, CSI, Turcia, Iran, India), unde in general oamenii fac multe sacrificii ca sa-si poata lua o unica masina per familie si aia trebuie sa aiba suficient loc de bagaje. Din contra, hatchback-urile sunt mai de succes in Europa de vest, deoarece standardul de viata mai ridicat le permite in general sa fie a doua masina per familie.
    OFICIAL: Volkswagen a prezentat noul Polo Sedan la Moscova
Pagina
12345...3738
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău