• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Mitsu Dupa nick, inteleg rivalitatea. Ce legautra au motoarele diesel? Modelul e unul care nu a fost niciodata echipat cu un motor diesel (desi numai tu spui ca ar fi nefiabile). Mai mul este o generatie care "a fost". Sa fim seriosi oameni buni... Au murit piloti in accidente auto. O secunda de neatentie poate fi fatala oricui, in orice masina s-ar afla.
    Un american plonjează cu propriul Subaru într-o prăpastie
  • Bime ca va certati intre voi si nu observati ca astia de la Automarket zic ca Unimog ar fi un pick-up. AndreiRN, Tot respectul pentru BMY dar ca sa te lauzi ca tragi un Unimog cu el este ca si cum te-ai lauda ca depasesti un Defender cu un X6! Masinile astea au fost facute pentru scopuri total diferite. Acolo unde nu exista drum camionul tau se opreste si Unimogul continua sa mearga!
    La fel de musculos ca vechiul proprietar: Arnold Schwarzenegger vinde Unimog-ul pe care Mercedes l-a creat special pentru el
  • xxx Prietene, esti fenomenal! Adica tu, acum 7-8 ani, adica prin 2007-2008, ai mers la pescuit cu o NIVA din 87, adica cu masina de de 20 de ani, care cine stie cum a fost handralita si intretinuta si, gata, ti-ai format o parere despre NIVA! Ai condus vreun ARO din '87 exploatat in mod barbar? Sa fim seriosi am mers cu NIVE in stare mai buna sau mai proasta dar nici una nu a necesitat "interventiile" de care pomesti tu! @Vianu Asa este. Aceasta Masina nu a fost produsa cu scopul de a cuceri pietele occidentale. A fost o masina destinata in special locuitorilor din mediu rural, celor pentru care masina era vitala pentru a se deplasa la un pret rezonabil din punctu A in B, pe drumuri proaste, in iarna ruseasca ajungerea la destinatie intr-o masina bine incalzita, reprezentand de multe ori diferenta dintre viata si moarte. Dar, cu toate astea, a fost un model extrem, dar extrem de apreciat in occident. O sa radeti dar in 1977, foarte putine off roadere accesibile ofereau ce ofera NIVA in ceea ce priveste confortul (as spune acelasi lucru si despre ARO). De cat confort se poate vorbi in cazul lui Defender. Daca pui si pretul imbatabil este de inteles de ce masina a fost extrem de iubita. qwerty Vorbesti fara sa stii. Pune mana si informeaza-te cu privire la numarul fan-cluburi NIVA care exista in Europa Occidentala! Masina s-a vandut in UK, in Canada, In Germania, in Italia, in Grecia si pe multe alte piete pe care n-ar fi avut ce cauta daca cumparatorii nu ar fi fost multumiti. Mai da-mi un exemplu de off roader care sa poata fi cumparat de nou cu 10 000 de Euro. Probabil ca cei care au construit tunelul care uneste UK de continent au fost, in conceptia ta niste fraieri. 70 de Nive au lucrat acolo pe toata perioada constructiei. Si toate au putut fi revandute la terminarea lucrarilor pentru ca se aflau intr-o stare tehnica buna desi au fost exploatate exclusiv pe santier! Daca ai fi calatorit in Elvetia anilor '90 chiar ai fi vazut multe Nive. Niste fraieri si elvetieni, nu? @club lancia si mowgli ARO nu a fost cumparat de cehi. Pur si simplu au cumparat dreptul de a-l produce sub licenta. Dupa privatizarea falimentara brandul ARO se afla in portofoliul statului roman. Productia ar putea fi reluata daca ar exista investitori interesati si, mai ales, buna-vointa! Despre NIVA Nu este cel mai bun si cel mai capabil off roader din lume. Dar, cu siguranta este ceea ce omul simplu isi poate permite si poate intretine usor. Ultimele modele au, e adevarat, ceva probleme de fiabilitate, dar acestea se pot remedia extrem de ieftin, pretul pieselor fiind de-a dreptul derizoriu, masina fiind destul de simpla. Este, asa cum spuneam o masina destinata celui care se deplaseaza preponderent pe drum accidentat. Spunea cineva mai sus ca pana acolo iti trebuie o platforma... Nu e chiar asa, insa sigur ca daca esti obisnuit sa circuli pe autostrada, sa faci depasiri in tromba, o masina care demareaza de la o la 100 de km/h in 20 de secunde (!!!) s-ar putea sa ti se para infioratoarea. Dar padurarul care merge 90%pe drumuri forestiere, fermierul care merge pe camp, chiar si cei care au o placere deosebita sa se plimbe prin salabaticie, pot trece ccu vedere dezavantajele NIVEI. Sper ca noua NIVA sa aiba in continuare sasiu si sa nu se transforme in vreun SUV-ulet monococa. Si sper ca tabla sa fie ceva mai buna pentru ca, intr-adevar ultimele generatii ruginesc destul de usor. In rest, pana la urma mie chiar mi-ar mai placea o NIVA! Si mi-ar mai placea sa am timpul necesar sa o exploatez la adevarata e valoare.
    Rușii pregătesc o armă nouă în segmentul SUV-urilor: legendarul Lada Niva va avea un urmaș în 2018
  • Pai, avand in vedere masina care ilustreaza stirea, daca si modelul 500 al celor de la Fiat a facat obiectul cifrelor de vanzari, asta mi se pare o eroare pe cat de fatala, pe atat de vecina cu tampenia! Pai cum naiba sa exagerezi cifrele de vanzari la o masina in care incap foarte putini americani?
    După Volkswagen, şi cei de la Fiat sunt prinşi cu ocaua mică: au falsificat cifrele de vânzări
  • gicăcontra´riatu Nu ca nu ai avea dreptate data fiind si denumirea de Santa Fe... insa poate avea o legatura si cu notiunea de "teluric" alaturi de care cea de "ride" poate avea o semnificatie asemanatoare cu cea a lui Terracan (han/stapan al pamantului).
    Aşa ar putea arăta SUV-urile coreene în viitor: Kia Telluride, un concept mai pătrăţos decât Bentley Bentayga
Pagina
12345...160161162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău