Mitsu
Dupa nick, inteleg rivalitatea. Ce legautra au motoarele diesel? Modelul e unul care nu a fost niciodata echipat cu un motor diesel (desi numai tu spui ca ar fi nefiabile). Mai mul este o generatie care "a fost".
Sa fim seriosi oameni buni... Au murit piloti in accidente auto. O secunda de neatentie poate fi fatala oricui, in orice masina s-ar afla.
Bime ca va certati intre voi si nu observati ca astia de la Automarket zic ca Unimog ar fi un pick-up.
AndreiRN,
Tot respectul pentru BMY dar ca sa te lauzi ca tragi un Unimog cu el este ca si cum te-ai lauda ca depasesti un Defender cu un X6! Masinile astea au fost facute pentru scopuri total diferite. Acolo unde nu exista drum camionul tau se opreste si Unimogul continua sa mearga!
xxx
Prietene, esti fenomenal! Adica tu, acum 7-8 ani, adica prin 2007-2008, ai mers la pescuit cu o NIVA din 87, adica cu masina de de 20 de ani, care cine stie cum a fost handralita si intretinuta si, gata, ti-ai format o parere despre NIVA! Ai condus vreun ARO din '87 exploatat in mod barbar? Sa fim seriosi am mers cu NIVE in stare mai buna sau mai proasta dar nici una nu a necesitat "interventiile" de care pomesti tu!
@Vianu
Asa este. Aceasta Masina nu a fost produsa cu scopul de a cuceri pietele occidentale. A fost o masina destinata in special locuitorilor din mediu rural, celor pentru care masina era vitala pentru a se deplasa la un pret rezonabil din punctu A in B, pe drumuri proaste, in iarna ruseasca ajungerea la destinatie intr-o masina bine incalzita, reprezentand de multe ori diferenta dintre viata si moarte. Dar, cu toate astea, a fost un model extrem, dar extrem de apreciat in occident. O sa radeti dar in 1977, foarte putine off roadere accesibile ofereau ce ofera NIVA in ceea ce priveste confortul (as spune acelasi lucru si despre ARO). De cat confort se poate vorbi in cazul lui Defender. Daca pui si pretul imbatabil este de inteles de ce masina a fost extrem de iubita.
qwerty
Vorbesti fara sa stii. Pune mana si informeaza-te cu privire la numarul fan-cluburi NIVA care exista in Europa Occidentala! Masina s-a vandut in UK, in Canada, In Germania, in Italia, in Grecia si pe multe alte piete pe care n-ar fi avut ce cauta daca cumparatorii nu ar fi fost multumiti. Mai da-mi un exemplu de off roader care sa poata fi cumparat de nou cu 10 000 de Euro. Probabil ca cei care au construit tunelul care uneste UK de continent au fost, in conceptia ta niste fraieri. 70 de Nive au lucrat acolo pe toata perioada constructiei. Si toate au putut fi revandute la terminarea lucrarilor pentru ca se aflau intr-o stare tehnica buna desi au fost exploatate exclusiv pe santier! Daca ai fi calatorit in Elvetia anilor '90 chiar ai fi vazut multe Nive. Niste fraieri si elvetieni, nu?
@club lancia si mowgli
ARO nu a fost cumparat de cehi. Pur si simplu au cumparat dreptul de a-l produce sub licenta. Dupa privatizarea falimentara brandul ARO se afla in portofoliul statului roman. Productia ar putea fi reluata daca ar exista investitori interesati si, mai ales, buna-vointa!
Despre NIVA
Nu este cel mai bun si cel mai capabil off roader din lume. Dar, cu siguranta este ceea ce omul simplu isi poate permite si poate intretine usor. Ultimele modele au, e adevarat, ceva probleme de fiabilitate, dar acestea se pot remedia extrem de ieftin, pretul pieselor fiind de-a dreptul derizoriu, masina fiind destul de simpla. Este, asa cum spuneam o masina destinata celui care se deplaseaza preponderent pe drum accidentat. Spunea cineva mai sus ca pana acolo iti trebuie o platforma... Nu e chiar asa, insa sigur ca daca esti obisnuit sa circuli pe autostrada, sa faci depasiri in tromba, o masina care demareaza de la o la 100 de km/h in 20 de secunde (!!!) s-ar putea sa ti se para infioratoarea. Dar padurarul care merge 90%pe drumuri forestiere, fermierul care merge pe camp, chiar si cei care au o placere deosebita sa se plimbe prin salabaticie, pot trece ccu vedere dezavantajele NIVEI.
Sper ca noua NIVA sa aiba in continuare sasiu si sa nu se transforme in vreun SUV-ulet monococa. Si sper ca tabla sa fie ceva mai buna pentru ca, intr-adevar ultimele generatii ruginesc destul de usor.
In rest, pana la urma mie chiar mi-ar mai placea o NIVA! Si mi-ar mai placea sa am timpul necesar sa o exploatez la adevarata e valoare.
Pai, avand in vedere masina care ilustreaza stirea, daca si modelul 500 al celor de la Fiat a facat obiectul cifrelor de vanzari, asta mi se pare o eroare pe cat de fatala, pe atat de vecina cu tampenia! Pai cum naiba sa exagerezi cifrele de vanzari la o masina in care incap foarte putini americani?
gicăcontra´riatu
Nu ca nu ai avea dreptate data fiind si denumirea de Santa Fe... insa poate avea o legatura si cu notiunea de "teluric" alaturi de care cea de "ride" poate avea o semnificatie asemanatoare cu cea a lui Terracan (han/stapan al pamantului).
Ultimele comentarii
1292 in total