Sam93
Nu sunt taximetrist si nici nu simpatizez aceasta profesie. Dar faptul ca o activitate ca pe tine te doare undeva (nu pot sa redau limbajul care denota o instruire exemplara) de o activitate ilegala dovedeste faptul ca poate te-ar fi durut undeva si de niste oameni care au ars de vii intr-un club care functiona ilegal. Pentru ca unii de teapa ta au mers pe principiu ca "nu conteaza ca-i ileagal atata vreme cat ne simtem bine"! Faptul ca o companie straina insulta legile tarii in care activeaza ar trebui sa te preocupe mai mult decat a-i proslavi serviciile si a arunca cu noroi intr-o categorie profesionala care, pana la urma, nu are alta vina decat aceea ca se supune rigorilor unei legislatii fie ea si nedreapta.
Deja exista vehicule cu pedale pe 4 roti, conventionale, care datorita faptului ca folosesc schombatoare de viteza performante au performante dinamice foarte bune. In tarile in care pedalatul este o cultura "cicleta" a incetat de mult sa fie doar "bi".
Dle Vianu,
Problema este aceea ca asemenea solutii, prin lipsa lor de transparenta nu vor gasi solutii echitabile pentru toti cei afectati. Repet doua intrebari la care vanzatorii de gogosi de la VAG ar trebui sa raspunda:
1. Cine stabileste asa-zisul pret al pietei?
2. Ce se intampla cu masinile care fac obiectul unor contracte de leasing aflate in derulare? Masina nu este a utilizatorul, proprietar fiind firma de leasing. Ce se va intampla cu ratele pe care utilizatorul le are de platit? Cum va fi despagubit acesta pentru ceea ce a platit?
3. De ce in USA clientii de VAG sunt despagubiti cu vouchere si in Europa nu, in cea de est niciatat.
Daca vorbim de corectitudine germana atunci cand se iau aceste decizii ar trebui sa se dea raspunsuri la toate problemele pe care adoptarea lor le ridica. Dar, asa cum spuneati, se pare ca aceasta notiune s-a dovedit un concept si nu o realitate.
Ultimele comentarii
1292 in total