• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Sam93 Nu sunt taximetrist si nici nu simpatizez aceasta profesie. Dar faptul ca o activitate ca pe tine te doare undeva (nu pot sa redau limbajul care denota o instruire exemplara) de o activitate ilegala dovedeste faptul ca poate te-ar fi durut undeva si de niste oameni care au ars de vii intr-un club care functiona ilegal. Pentru ca unii de teapa ta au mers pe principiu ca "nu conteaza ca-i ileagal atata vreme cat ne simtem bine"! Faptul ca o companie straina insulta legile tarii in care activeaza ar trebui sa te preocupe mai mult decat a-i proslavi serviciile si a arunca cu noroi intr-o categorie profesionala care, pana la urma, nu are alta vina decat aceea ca se supune rigorilor unei legislatii fie ea si nedreapta.
    Uber Select: primeşti apă gratuit la fiecare călătorie cu maşini premium în regim de taxi
  • Oricum, nu pot sa remarc numele pur britanic al incestitorilor britanici...
    Wiesmann se ridică din cenușă. Constructorul german a fost cumpărat de investitori britanici
  • Dupa ce mai multe marci britanice au fost achiztionate de germani se pare ca se invarte roata.
    Wiesmann se ridică din cenușă. Constructorul german a fost cumpărat de investitori britanici
  • Deja exista vehicule cu pedale pe 4 roti, conventionale, care datorita faptului ca folosesc schombatoare de viteza performante au performante dinamice foarte bune. In tarile in care pedalatul este o cultura "cicleta" a incetat de mult sa fie doar "bi".
    Ne întoarcem înapoi în era Familiei Flinstones: a fost prezentată mașina cu pedale
  • Dle Vianu, Problema este aceea ca asemenea solutii, prin lipsa lor de transparenta nu vor gasi solutii echitabile pentru toti cei afectati. Repet doua intrebari la care vanzatorii de gogosi de la VAG ar trebui sa raspunda: 1. Cine stabileste asa-zisul pret al pietei? 2. Ce se intampla cu masinile care fac obiectul unor contracte de leasing aflate in derulare? Masina nu este a utilizatorul, proprietar fiind firma de leasing. Ce se va intampla cu ratele pe care utilizatorul le are de platit? Cum va fi despagubit acesta pentru ceea ce a platit? 3. De ce in USA clientii de VAG sunt despagubiti cu vouchere si in Europa nu, in cea de est niciatat. Daca vorbim de corectitudine germana atunci cand se iau aceste decizii ar trebui sa se dea raspunsuri la toate problemele pe care adoptarea lor le ridica. Dar, asa cum spuneati, se pare ca aceasta notiune s-a dovedit un concept si nu o realitate.
    Volkswagen va cumpăra înapoi maşinile din Europa la care CO2 depăşeşte cu peste 10% cifrele oficiale
Pagina
12345...169170171...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău