@Cristi
Raman la parerea ca stingerea unui litigiu nu contine nimic neortodox. Daca japonezii de Mistsu nu greseau, se puteau tine tari pe pozitii. Asa, francezii au profitat de asta. Lumea afacerilor nu e o casa de caritate. Ai gresit, platesti intr-o forma.
Eu nu am zis ca ai spus nimic din ce zici tu ca nu ai spus. Am spus doar ca, atata vreme cat nu jignesti, nu ai de ce sa te astepti la jigniri.
Zici ca Renault a fost acuzat de poluare si ca pe ei ii apara statul francez. Problema este ca probleme de poluare ale lui VW au aparut in afara statului german si chiar in afara Europei unde ar fi putut fi lesne musamalizate. Modul total diferit in care sunt tratati clientii europeni de masini afectate de dieselgate, fata de cei din US dovedeste clar ca in Europa si VW beneficiaza de protectia statului German. Prin urmare nu mi se pare un mare curaj sa recunosti dupa ce ai fost prins cu mata in sac
Legat de acuzatiile de poluare aduse altor marci in afara VW. Sa fie clar, toate companiile mint in ceea ce priveste poluarea. Testele de poluare, ca si cele de consum sunt facute in conditii ideale. Insa sa utilizez un soft care sa pacaleasca testele facute chiar si in conditii ideale, este de neangaduit. Si, apropo de curaj, prima companie care a ales sa prezinte consumul real al masinilor este PSA, adica un frantuzeasca.
Prin urmare chestia asta cu toti fura, e reala pana la un punct si am sustinut-o si eu. Da, dar nu in halul asta. Prin urmare cand pe o alta piata decat cea europeana, o alta marca va fi prinsa cu o frauda asemanatoare, poti sa compari furaciunea celor de la VW cu altceva. Pana atunci ramane o pata urata pe obrazul unui producator care vine dintr-o tara care, chipurile se vrea un exponent al corectitudinii.
Despre preturi... Faptul ca un Megane are un pret mai mic decat un Golf dar este de zece ori mai dotat, nu inseamna decat ca valoarea Golfului este exagerata. Asa ca, daca vinzi masini scumpe, nu inseamna ca sunt, neaparat si mai bune.
@Cristi
Te rog, da-mi voie sa te intreb, media preturilor celui mai bine vandut VW,, si anume Golf, cam pe la ce suma se situeaza? Nu cumva tot in in marja precizata de tine, daca nu cumva ceva mai jos? Ce relevanta are modul in care Nissan a pus mana pe Mitsubishi si, daca tot ai adus vorba, in ce a constat modul "neortodox"? In faptul ca aia erau intr-o situatie financiara dificila? Pai, pe principiul asta, neortodocsi au fost si cei de la Peugeot cand au preluat Citroen cu ani in urma, si cei de la PSA cand au preluat Opel si indienii de la Tata cand au preluat LR-Jagua ca sa nu mai vorbim de VW cand au preluat tot ce au preluat.
Cat despre jigniri, atata vreme cat nu te exprimi la modul "ce masini fac nemtii si ce cazane fac restul" sau " ce plini de bun simti sunt cei care cumpara masini germane si ce nesimtit sunt cei care cumpara alte marci", nu ai de ce sa te astepti la jigniri.
Si toate astea ti le spune un posesor de VW care a postat zeci de comentarii favorabile grupului VAG si mai ales marcii Skoda! Doar ca m-am saturat de stigmatul lipsei de educatie pus aupra proprietarilor de masini germane, stigmat pe care, din pacate, unii dintre noi il merita pe deplin!
facelift
Multumesc pentru informatii. Imi permit sa te contrazic, daca masinile respective au calitatea celor fabricate de compatriotii de la Quoros, nu mi-ar fi atat de teama de ele ...
Ultimele comentarii
1292 in total