Motive de bucurie: Alianța Renault - Nissan ar putea deveni cel mai mare producător auto din lume

de Cornel Șocariciu
Marti, 20.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Conducerea Alianței Renault - Nissan se așteaptă să treacă pe primul loc în topul celor mai mari constructori auto din lume. Să vedem ce au de zis Toyota și Grupul Volkswagen.

Alianța Renault - Nissan a avut un 2016 excelent și a reușit să țină aproape de vânzările realizate de Grupul Volkswagen și Toyota. Totuși, oficialii Alianței spun că surpriză cea mare ar putea veni chiar în acest an.

"În ceea ce privește volumul vânzărilor, am fost în primii trei constructori auto începând din ianuarie. Ne așteptăm ca până la jumătatea anului să ajungem pe primul loc, deși nu acesta a fost obiectivul nostru", a declarat Carlos Ghosn.

Compania Jato Dynamics spune că în intervalul ianuarie - aprilie, Grupul Volkswagen a vândut 3.32 de milioane de mașini, Toyota a comercializat 3.06 milioane de vehicule, iar Renault - Nissan a bifat 3.02 milioane de mașini. În primele patru luni ale anului, Alianța a înregistrat o creștere cu 8%, Toyota și-a majorat vânzările cu 6%, în timp ce Grupul Volkswagen este în scădere cu 1%.

Analiștii Jato Dynamics spun că este trecerea Renault - Nissan pe primul loc stă sub semnul întrebării.

"Își conduc brand-urile foarte bine.

Unde Renault stă prost, Nissan este poziționat foarte bine și vice-versa", a declarat Felipe Munoz, analist Jato Dynamics.

Via | Motor1

Comentarii (20)

  • oare care o fi cea mai inalta cladire din Cluj?
    4 6
  • @vianu
    dealu feleacului :)))) daca si cu parca de dadeau in barca......aha.....
    3 4
  • Redutabilă triada Renault-Nissan-Mitsubishi, n-am ce spune. Dar triada Mary Barra-Carierism-Imobilitate Mintală pe ce loc se va clasa?
    4 9
  • Nu este nici un dubiu, că alianţa Renault Nissan vor ajunge nr 1 în lume.

    Odată ce dau drumul ls e-power la nivel global (nu numai in Japonia) şi dacă fac şi maşini Renault sau chiar Dacia cu e-power, plus noua versiune de Zoe şi Leaf, atunci în 3-12 luni maxim ajung nr 1 mondial !
    5 7
  • da da da si daca ceilalti se culca pe-o ureche...
    7 2
  • Costel
    R U kidding???

    hai ca de mult nu am mai ris asa de dimineata...
    cica renault numarul 1...
    cit or exista oameni cu bun simt veci n-o ajunge renault numarul 1 la ceva...
    poate la recall-uri...
    5 10
  • @Costel

    Iar te-au scapat bre aia de la spital dezlegat, de te-ai apucat de profetii? Lasa nu-i nimic ca scapa el si Mafia/Caro etc si sa vezi atunci circoteca -::)))))))))---::)))))) Si apropo de bun simt, ia spune-ne-o din nou pe aia cu granita Ardealului cu Romania pe Carpati sa vedem cat bun simt zace in tine, separatistule mic si frustrat!
    6 6
  • @Vianu

    Sa avem rabdare ... La camasa de forta, dupa cum lesne se poate vedea, s-a dezlegat, dar mai are de trecut de gratii ....
    3 4
  • Costel
    eu nu am jignit pe nime.
    mi-am spus doar parerea, si o sustin in continuare.
    renault inca mai are de invatat de la cei care stiu a face masini.
    da cum se lauda ca au o istorie de nu stiu cite zeci de ani, nu cred ca se mai pot indrepta.
    pacat ca or luat ei Dacia, ca altfel era soarta daca se lucre cu o marca nemteasca, serioasa.

    acum, poate ca la Cluj lucrurile s-or vedea altfel decit prin regat, insa aici vrajelile cu renault bla bla nu le cumpara nime...
    3 8
  • @Costel Daca zici ca Renault are o istore de cativa zeci de ani, du-te la culcare. E clar ca esti ori troll, ori paralel.
    8 2
  • Wow! Costel loveste din nou! Costel, Dorel si Cristi, Toti Doamne, si toti trei!
    1 1
  • @Costel

    Nu mai poza in ingeras ca nu tine! Spunand ca, atata timp cat exista oameni de bun simt Renault Nissan, nu va ajunge numarul 1, ai vrut sa spui ca cei care cumpara Renault Nissan nu au bun simt,

    Mai grav decat atat, afirmand ca ca ti-ai dori separarea Ardealului de Romania, ai insultat intreg poporul Roman. Prin urma nu te mai lamenta ca ai insultat suficient pana acum si nu primesti decat ce meriti.

    @Andy

    Atata il duce capul. Cat despre istoriA Renault, ea ii porduce traume majore! Cand Renault Type AG 9 CV, model 1910 facea istorie la Marna, bravii soferi te taxi francezi aducandu-si in mod eroi aportul la castigarea de catre patria lor a primului razboi mondial, nici VW din nici BMW nu existau pe harta mondiala a producatorilor de autoturisme, De acolo, de la Marna, a inceput pentru ideologii teoriilor pe care le imbratiseaza Kiostel, sfarsitul. Germanii pe care-i idolatrizeaza au pierdut acel razboi si s-a petrecut ceea ce pentru el reprezinta o adevarata drama! ARDEALUL a devenit romanesc iar miticii pe care-i detesta au plantat obiaua aia pe catargul parlamentului celor pe care Kiostel si i-ar dori stapani!
    3 1
  • In Franta Dieselgate-ul se vede altfel. Mai ales daca e la mijloc si statul francez. Nu-i nimic. Alianta ajunge pe primul loc dupa ce NIssan a pus mana pe Mitsubishi intr-un mod nu tocmai ortodox, si bazandu-se pe masini al caror pret nu depaseste 25000-30000 de euro.
    Si acum astept jigniri de la fanii Renault, ca am avut tupeul sa scriu acest comentariu. :))
    3 0
  • @Cristi

    Te rog, da-mi voie sa te intreb, media preturilor celui mai bine vandut VW,, si anume Golf, cam pe la ce suma se situeaza? Nu cumva tot in in marja precizata de tine, daca nu cumva ceva mai jos? Ce relevanta are modul in care Nissan a pus mana pe Mitsubishi si, daca tot ai adus vorba, in ce a constat modul "neortodox"? In faptul ca aia erau intr-o situatie financiara dificila? Pai, pe principiul asta, neortodocsi au fost si cei de la Peugeot cand au preluat Citroen cu ani in urma, si cei de la PSA cand au preluat Opel si indienii de la Tata cand au preluat LR-Jagua ca sa nu mai vorbim de VW cand au preluat tot ce au preluat.

    Cat despre jigniri, atata vreme cat nu te exprimi la modul "ce masini fac nemtii si ce cazane fac restul" sau " ce plini de bun simti sunt cei care cumpara masini germane si ce nesimtit sunt cei care cumpara alte marci", nu ai de ce sa te astepti la jigniri.

    Si toate astea ti le spune un posesor de VW care a postat zeci de comentarii favorabile grupului VAG si mai ales marcii Skoda! Doar ca m-am saturat de stigmatul lipsei de educatie pus aupra proprietarilor de masini germane, stigmat pe care, din pacate, unii dintre noi il merita pe deplin!
    1 2
  • Cristi
    @mishazaitev, in primul rand cel mai ieftin produs Renault porneste de la 7000-7500 si ajunge pana pe la 50-60000 de euro. Ma refer la Espace, care nu are cine stie ce vanzari. VW are cel mai ieftin model de la aprox. 8500 de euro si cel mai scump este peste 60000 de euro lejer. Si se si vinde. Un Passat poate sa ajunga si la 60000. Un Talisman pana pe la 40000. Si nu intamplator. Asta e targetul.
    Apoi, poate nu stii cum a ajuns Mitsubishi la Nissan. Eu zic sa te interesezi. Rezumat: Nissan a aflat de niste "manarii" facute de Mitsu, in timp ce lucrau la aceleasi proiecte. Cum de nu si-a dat Nissan seama pana atunci... las-o asa. I-a amenintat ca vor fi dati in judecata si vor intra in faliment, apoi tot ei au venit cu "salvarea" si a zis ca ii cumpara pe cei de la Mitsu si se impaca. Asta cam pute a santaj. Asta asa, in mare.
    Ori la PSA si Opel lucrurile au stat cu TOTUL diferit. La fel si in cazul Citroen, LR sau Jaguar.
    Nu am spus ca nemtii fac "super masini". Nu e vorba de marci preferate. E vorba de lucruri obiective. Autoritatile sunt de mai bine de un an cu ochii pe Renault, pentru un asa zis Dieselgate. Ancheta e taraganata mult. Culmea. In cazul VW lucrurile au mers incredibil de rapid. Asta poate si pentru ca au avut curaj sa recunoasca din prima. O chestie d ebun simt as spune. Macar atat.
    Si nu o data Renault a fost acuzat ca a incalcat normele de poluare. Si mereu Renault a negat. Daca lucrurile erau clare de la inceput, subiectul era inchis demult. De-asta zic. Dieselgate-ul se vede diferit cand la mijloc e bagat si statul uneia dintre cele mai puternice tari din UE.
    PS: am avut VW. Nu mai vreau.
    3 1
  • Prea multă incrincenare pentru sau contra alianței. Indiferent cine va fi pe locul unu, acum sau în viitor, un lucru este clar chiar dacă unora le place sau nu. Cele două puteri auto sunt total diferite, au filozofii auto ce nu multe elemente comune și mai ales au un target de piață / adresabilitate de client ce nu are nici un punct comun. Deci deși vorbim de lucruri comune ( respectiv automobile ) ... în realitate sunt lumi total diferite.
    2 0
  • Costel
    @Cristi

    Asta tot spun si eu de atita timp: nu poti sa compari renault sau orice marca frantuza cu greii industriei auto. alianta s-o facut pe minarii si furaciune, asa cum spui si tu. frantujii or furat tot timpul de peste tot. iar daca nu I-or prins inca cu fofirlica la poluare, ca pe VW e numai pt ca ii apara guvernul lor comunist.
    iara spui bine cind zici ca nu se poate atita tupeu - cum sa pui pret la un renault pina la 40 000 euro.
    la clasa echivalenta cu o masina nemteasca, un renault ar trebui sa coste cel mult jumate din pret si asta doar daca mai lucra la calitate..
    1 4
  • @Cristi

    Raman la parerea ca stingerea unui litigiu nu contine nimic neortodox. Daca japonezii de Mistsu nu greseau, se puteau tine tari pe pozitii. Asa, francezii au profitat de asta. Lumea afacerilor nu e o casa de caritate. Ai gresit, platesti intr-o forma.

    Eu nu am zis ca ai spus nimic din ce zici tu ca nu ai spus. Am spus doar ca, atata vreme cat nu jignesti, nu ai de ce sa te astepti la jigniri.

    Zici ca Renault a fost acuzat de poluare si ca pe ei ii apara statul francez. Problema este ca probleme de poluare ale lui VW au aparut in afara statului german si chiar in afara Europei unde ar fi putut fi lesne musamalizate. Modul total diferit in care sunt tratati clientii europeni de masini afectate de dieselgate, fata de cei din US dovedeste clar ca in Europa si VW beneficiaza de protectia statului German. Prin urmare nu mi se pare un mare curaj sa recunosti dupa ce ai fost prins cu mata in sac

    Legat de acuzatiile de poluare aduse altor marci in afara VW. Sa fie clar, toate companiile mint in ceea ce priveste poluarea. Testele de poluare, ca si cele de consum sunt facute in conditii ideale. Insa sa utilizez un soft care sa pacaleasca testele facute chiar si in conditii ideale, este de neangaduit. Si, apropo de curaj, prima companie care a ales sa prezinte consumul real al masinilor este PSA, adica un frantuzeasca.

    Prin urmare chestia asta cu toti fura, e reala pana la un punct si am sustinut-o si eu. Da, dar nu in halul asta. Prin urmare cand pe o alta piata decat cea europeana, o alta marca va fi prinsa cu o frauda asemanatoare, poti sa compari furaciunea celor de la VW cu altceva. Pana atunci ramane o pata urata pe obrazul unui producator care vine dintr-o tara care, chipurile se vrea un exponent al corectitudinii.

    Despre preturi... Faptul ca un Megane are un pret mai mic decat un Golf dar este de zece ori mai dotat, nu inseamna decat ca valoarea Golfului este exagerata. Asa ca, daca vinzi masini scumpe, nu inseamna ca sunt, neaparat si mai bune.
    3 2
  • costele, cati ani ai , fecior?
    1 3
  • Cristi
    @Costel, Hai sa nu exageram, totusi.

    @mishazaitev, nu prea sunt de acord cu tine. Dar e parerea ta si ti-o respect. Sanatate!
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru