@alex
Nu, chiar nu e Fiat 600! E drept diferentele estetice nu sunt tocmai mari, printre ele numarandu-se capota care, in cazul lui 500 nu are acea indoitura inspre faruri, inchizandu-se drept peste compartimentul motor.
Si, da... cu sigla de Fiat pentru ca, inainte de a face parte din grupul VAG , SEAT a fost o colaborare a spaniolilor cu Fiat. Acest lucru spunand enorm despre fiabilitatea masinilor Fiat la acea vreme acestea producandu-se in foarte multe tari in care drumurile sau conditiile climaterice nu erau cele mai bune din lume la acel moment (Spania, Yugoslavia, Turcia, Polonia Rusia etc.
Este, intr-adevar de vazut cum va reactiona Fiat la aceasta veste, avand in vedere ca modelul care sta la baza acestei reinterpretari ii apartine. Sa fie acesta vreun semn?
Germania culege roadele "parteneriatului strategic" cu Unchiul Sam! Faptul ca aceste scandaluri despre poluare apar in tara care ani la rand CEL MAI MARE POLUATOR MONDIAl si doar in ultimii ani ocupa un "onorabil" loc secund in topul celor mai mari producatori mondiali, refuzand sa remneze tratatul de la Kyoto impotriva poluarii, face ca mies a mi se para cat se poate de elocvent in ceea ce priveste adevaratele motive care stau in spatele acestor. De ce Germania? Pentru ca este singura tara europeana care a incercat sa vanda diesel intr-o tara in care acest tip de motorizari nu a fost prea cautat si, ca atare, nici prea fanricat (ma refer la turisme). Mai mult decat atat, Germania este cel mai mare investitor strain in .... Rusia si Unchiul Sam vrea sa o traga un pic de urechi. E interesant cum va reactiona Germania in fata acestor atacuri politico-economice! Dupa ce s-a facut ca ploua in momentul in care s-a descoperit faptul ca Frau Merkel are telfoanele ascultate de "aliati", dupa ce a inchis ochii fara sa protesteze la toate agresiunile US la adresa unor state independente, agresiuni care au tarnsformat zone pe care oricine le putea vizita in "teatre de operatiuni", poate ca e timpul sa faca ceva.... Ramane de vazut ....
@LR
100% de acord! Tocmai de asta au si taximetristii partea lor de vina. Protestele ar trebui indreptate si impotriva companiilor care tin preturile foarte jos. In alta ordine de idei, daca nu-ti faci tu insuti ordine la tine acasa, nu stiu cine iti mai face. Eu nu am facut altceva decat sa-mi exprim dorinta de a aveat taxiuri autorizate si taximetristi civilizati si de a nu privi ca o optiune un serviciu care, oricum ai da-o, sfideaza legile tarii.
@LR
Bine spus "curat murdar"! Foarte bine spus! Dar nu doar din cauza exprimarilor nefericite care se pare ca devin un obicei ... Insasi participarea la un asemenea raid cu o masina electrica are in ea ceva curat murdar.
Din articol lipseste o informatie esentiala.... Daca autonomia este de 250 de km. unde vor incarca bateriile masinii? In Mongolia distantele intre localitatile stabile sunt enorme. Cum vor face? Vor cara dupa ei in stepa grupuri electrogene diesel pentru a putea alimenta? Pentru ca in acest caz vor polua mai mult decat o masina ce utilizeaza combustibili conventionali. Vor schimba pur si simplu bateriile la fiecare 250 km cu unele incarcate gata? Posibil si asta, insa rezultatul e acelasi. Se promoveaza ecologiaproducand poluare. Prin urmare... curat murdar!
Asteptam fan(atici)i sa ne explice ca de fapt omul nu a murit din cauza unei defectiuni a exemplului de inalta valoare tehnologica pe care il reprezenta masina sa, ci ca avem de-a face cu un sepuku modern!
Ultimele comentarii
1292 in total