Dieselgate ar putea afecta și Mercedes: germanii anticipează posibile amenzi și recall-uri în Statele Unite în scandalul emisiilor

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Joi, 27.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes avertizează că ar putea suferi amenzi și recall-uri semnificative în Statele Unite în urma investigației americane în privința emisiilor motoarelor diesel.

Mercedes a anunțat în luna ianuarie a acestui an că autoritățile americane au adoptat o poziție dură împotriva constructorilor care utilizează dispozitive ilegale pentru trucarea emisiilor motoarelor diesel, chiar dacă acestea sunt legale în Europa prin intermediul unei scăpări a regulamentului.

În cadrul raportului anual publicat în această săptămână, Mercedes avertizează că în urma investigației autoritățile americane ar putea fi nevoită să suporte amenzi semnificative și recall-uri.

Urmareste Automarket
"Dacă aceste investigații, acțiuni legale și/sau proceduri au ca rezultat descoperiri nefavorabile, un rezultat nefavorabil sau se dezvoltă în mod nefavorabil, Daimler poate fi subiectul unor penalizări monetare semnificative, cereri de remediere, recall-uri de vehicule, îmbunătățiri ale proceselor și măsuri de remediere", precizează Mercedes.

Anunțul vine după ce în luna ianuarie Agenția pentru Protecția Mediului din Statele Unite (EPA) a acuzat Alianța Fiat-Chrysler de utilizarea unui software care permite nedetectarea emisiilor în exces ale unor motoare diesel.

Mercedes a admis că nu este însă clar când va fi finalizată ancheta împotriva sa și când ar putea fi anunțate posibilele sancțiuni.

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • Unii propun o logică cauzatoare de migrene – carevasăzică, “dacă se va dovedi că umblăm cu fofârlica, atunci vom merita şi vom suporta sancţiunile de rigoare”. Dar ce-ar fi să ne spuneţi pe şleau voi înşivă, băieţi, dacă faceţi “nasoale” sau nu! De ce este neapărat nevoie de concluzii oficiale în acest sens?

    Aaaaa, pricepui: ca şi în cazul VAG, mahării habar n-au cu se ocupă inginerii şi femeile de serviciu şi mai ales nici prin fundul capului nu le trece că mărunţii din subordinea lor pot comite fel de fel de potlogării, care să pună în pericol compania. M-hm, asta era! Scuze, uitasem că aşa se întâmplă de obicei.
    4 1
  • Unii propun o logică cauzatoare de migrene – carevasăzică, “dacă se va dovedi că umblăm cu fofârlica, atunci vom merita şi vom suporta sancţiunile de rigoare”. Dar ce-ar fi să ne spuneţi pe şleau voi înşivă, băieţi, dacă faceţi “nasoale” sau nu! De ce este neapărat nevoie de concluzii oficiale în acest sens?

    Aaaaa, pricepui: ca şi în cazul VAG, mahării habar n-au cu se ocupă inginerii şi femeile de serviciu şi mai ales nici prin fundul capului nu le trece că mărunţii din subordinea lor pot comite fel de fel de potlogării, care să pună în pericol compania. M-hm, asta era! Scuze, uitasem că aşa se întâmplă de obicei.
    0 0
  • Interesanta aceasta declarative ,,din putul gandirii". Se pare ca nemtii (nu stiu de ce dar cred ca Bosch este tartorul) au dat de borcanul cu miere doar ca in loc sa-l desfaca normal, s-au apucat de matrapazlacuri.
    In loc sa creasca costul masinii cu 500$ cu niste filtre sau sisteme care intr-adevar sa reduca emisiile(ca despre asta este vorba si nu de consumuri sau puteri) ei prefera sa dea 100$ unuia/unora care sa geseasca o metoda care sa ocoleasca legea.
    2 1
  • Germania culege roadele "parteneriatului strategic" cu Unchiul Sam! Faptul ca aceste scandaluri despre poluare apar in tara care ani la rand CEL MAI MARE POLUATOR MONDIAl si doar in ultimii ani ocupa un "onorabil" loc secund in topul celor mai mari producatori mondiali, refuzand sa remneze tratatul de la Kyoto impotriva poluarii, face ca mies a mi se para cat se poate de elocvent in ceea ce priveste adevaratele motive care stau in spatele acestor. De ce Germania? Pentru ca este singura tara europeana care a incercat sa vanda diesel intr-o tara in care acest tip de motorizari nu a fost prea cautat si, ca atare, nici prea fanricat (ma refer la turisme). Mai mult decat atat, Germania este cel mai mare investitor strain in .... Rusia si Unchiul Sam vrea sa o traga un pic de urechi. E interesant cum va reactiona Germania in fata acestor atacuri politico-economice! Dupa ce s-a facut ca ploua in momentul in care s-a descoperit faptul ca Frau Merkel are telfoanele ascultate de "aliati", dupa ce a inchis ochii fara sa protesteze la toate agresiunile US la adresa unor state independente, agresiuni care au tarnsformat zone pe care oricine le putea vizita in "teatre de operatiuni", poate ca e timpul sa faca ceva.... Ramane de vazut ....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru