• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @vali: da, un Renault conduc in prezent, un Megane turcesc, dar am condus suficient de multe masini de la cele mai proaste la cele mai bune si zic eu ca ma pricep sa evaluez calitatea generala a unei masini. Megane-ul pe care-l conduc este slab si prost conceput si desi este ceea ce conduc zi de zi, imi vad lungul nasului, admit ca este sub alte modele concurente si nu urmaresc sa o ridic in slavi pentru ca nu merita. Dar alti soferi de Megane-uri ca al meu au impresia ca sofeaza Bentley, nu altceva, si nu vor spune niciodata ca regland ventilatia au ramas cu rotitza in mana sau inchizand capota s-a spart clema care blocheaza capota. De stilul de mers "barca pe valuri" sau despre feeling-ul zero la condus nu mai amintesc. La fel este si Clio 3 si Laguna 2 cu care de asemenea am mers. Asadar, fanii Renault, in afara de respectabilul departament RS, nu prea au nimic consistent cu ce sa se laude, iar faptul ca, din lipsa banilor pentru a-si lua ceva mai acatari si-au permis doar un Renault pe care ni-l "vand" acum drept Ferrari nu-i face fani adevarati, ci talibani cu comportament de haita.
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
  • @inexorabil: omule esti uimitor cu pasiunea ta pentru GM, in special pt Buick. Esti un fan adevarat, nu taliban de gherila ca altii pe acest forum. Felicitari! Legat de ideea cu Buickul Riviera din Germania, la care vad ca inca nu ai renuntat, pot sa-ti spun ca daca reusesti sa-ti procuri un exemplar, vei fi desigur impacat sufleteste, dar dpdv economic o sa-ti fie foarte greu sa o tii: modelul e relativ vechi, consumul unui astfel de motor conceput in stilul "traditional american" e mare rau fata de standardele actuale si nu in ultimul rand uzura unei astfel de masini vechi. Plus ca, asa cum iti mai spuneam odata, Buick-urile mai vechi erau slabe calitativ. Eu am mers cu un Buick LeSabre MY1996 si 100.000 mile si 6 ani vechime si era mancat de rugina in partea de jos la doar 6 ani vechime!!, iar la interior plasticul (cea mai ordinara ebonita) crapat peste tot si uzura comenzilor mecanice foarte accentuata. Drept e ca scaunele erau mai comode decat fotoliul din sufragerie si motorul atat de silentios de ziceai ca merge cu miere. Era un V6, daca nu ma insel chiar cel de 3.8 dupa care esti tu topit. Foarte suplu motorul, foarte placut, in schimb cutia automata cu 4 trapte era o mizerie. Probabil aceeasi cutie infecta o sa o ai si pe Riviera. Asa ca ai mare grija in ce te bagi, tine cont de disponibilitatea (extrem de redusa) a pieselor de schimb si a elementelor de interior si verifica foarte atent starea de uzura a interiorului si a caroseriei.
    Interviu cu Andrew Dyson, designerul lui Opel Cascada: ”Avem avantajul preţului în faţa lui Audi A5 Cabrio”
  • @fanii Renault: despre voi m-am convins de 2 lucruri: 1. nu se poate discuta normal si rational cu voi, pe baza de fapte, argumente si constatari de bun simt 2. sunteti incredibil de multi - cu siguranta si fanii Dacia sustin Renault.
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
  • Nici sa nu va treaca prin cap !
    Rolls-Royce nu va construi un crossover în viitorul apropiat
  • @Moje: am vazut si Challenger si Mustang si Camaro. Parerea mea este ca ultimele 2 sunt mai interesante.
    Sergio Marchionne vinde la licitaţie propriul Dodge Challenger SRT8
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău