• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @gigi_frana: Nu neaparat ca sa-i iau apararea lui @Pana, dar cel care se semneaza sub acest nick si care in ultima vreme n-a mai aparut pe aici, a avut o contributie de apreciat si bine documentata la acest forum, pe cand tu doar arunci bobite-glumite, incerci sa te dai smecher si pui doar frane discutiilor. Inteleg ca esti hater VAG (nici mie nu-mi plac o gramada de modele de la VAG) dar daca tot esti hater, macar fa-o cu stil, nu ca la coltu' blocului la hora in jurul berii.
    Analiştii din industrie: "Un succesor al lui Volkswagen Phaeton este un proiect iraţional"
  • @LUCCI: Nu te las pt ca vorbesti prostii. Are 330 litri in portbagaj si este din cate se pare cel mai incapator din clasa ei, cum poti sa spui ca este jenant ?? Portbagaj ca de S-Klasse pe clasa mica nu se poate.
    Uniformă
  • Ca sa schimbe Brand Managerul, mai intai trebuie sa existe un brand. Iar Seat nu e un brand, e ...un fel de n-ar mai fi... @vianu: vezi bine ca lumea e cu necazuri cu probleme si tie-ti arde de glume
    Seat România schimbă Brand Managerul
  • Dilema celui din masina galbena cred ca a fost cat de incet sa mearga oare in urma dieselului ca sa nu bata prea tare la ochi la filmari. Mai o jonglerie, mai un drift ca la 0:25 sa mai puna ceva sutimi... si gata...frumoasa reclama. Daca e sa faca un tur pe bune, galbenul ajunge la finish, mananca de pranz si trage si un pui de somn pana vine dieselul.
    Diferenţele dintre un Ford Focus ST Estate benzină şi unul diesel pe circuit
  • @Mihai: Unde e egalitatea de preturi? Mustang 2.3: 35.000 EUR Golf GTI: 27.000 EUR / Megane RS: 25.600 / Focus ST: 28.250 EUR Apoi, eu compar masinile in sine, nu iau in calcul si absenta drumurilor din buricul Pamantului numit Romania. Pe logica ta, orice masina peste 80-90 CP e inutila in Romania. "Crezi" ca bate hot-hatch-urile? Eu cred ca nu. Nu avem o comparatie inca, dar eu iti spun 2 chestii: viteza maxima e pe cifre mai mica decat la hh-uri iar suspensia Mustangului tocmai a fost inmuiata pentru Europa, fata de cea "tare" americana. Am pus "tare" in ghilimele pentru cei care stiu ce inseamna o suspensie americana. Pt cei neinteresati de dinamica si timpi pe circuit, e in regula, dar sa zici ca alegi Mustang doar ca sa fii altfel decat toti "idiotii" cu BMW sau cu alte germane, nu stiu cum sa zic dar ceva e in neregula cu voi.
    Preţuri pentru noul Ford Mustang în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău