Preţuri pentru noul Ford Mustang în România: de la 35.000 de euro pentru 2.3 Ecoboost de 314 CP

de Mircea Meșter
Marti, 20.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford România a anunţat preţurile primei generaţii Mustang care este comercializată oficial în Europa. Modelul este disponibil în versiuni coupe şi cabrio, va putea fi cumpărat doar din noile FordStore şi are un preţ de pornire de 35.000 de euro cu TVA inclus.

E o zi mare pentru fanii români ai modelului Mustang. Biroul românesc al mărcii Ford a anunţat preţurile oficiale ale celei de-a şasea generaţii Mustang, prima pe care Ford o comericalizează oficial şi în showroom-urile europene.

Conform comunicatului oficial Ford, Mustang va fi lansat la noi în paralel atât în versiune coupe, cât şi cabrio, iar preţul de pornire al versiunii este de 35.000 de euro cu TVA inclus în compania motorului EcoBoost de 2.3 litri şi 314 CP şi cu transmisie manuală cu şase trepte. Cea mai scumpă versiune pe care o puteţi achiziţiona este cea cu motor V8 de 5.0 litri şi 418 CP împreună cu transmisie automată cu şase trepte, preţul acesteia ajungând la 42.000 de euro. Versiunile echivalente pentru varianta cabrio a lui Mustang costă cu 4000 de euro mai mult. Toate motorizările lui Ford Mustang se ridică la standardul Euro 6.

FordStore, un nou concept de showroom al mărcii

Lansarea noului Ford Mustang coincide cu lansarea unui nou concept de vânzare pe care Ford l-a conceput pentru lansarea gamei sale de modele speciale care include atât noul Mustang, cât şi viitoarele versiuni Vignale, care promit dotări şi materiale de nivel premium.

În România vor exista pentru început două astfel de showroom-uri denumite oficial FordStore, ambele în Bucureşti: BDT şi Ţiriac Auto. Primele unităţi Mustang care vor ajunge în România vor intra în posesia clienţilor în a doua jumătate a anului 2015.

NOUL FORD MUSTANG: Echipare standard (selecţie)
Airbag-uri frontale, laterale, cortină, genunchi şofer
Discuri de frână faţă/spate ventilate
Aer condiţionat automat
Computer de bord cu display color
Geamuri faţă/spate acţionate electric
Cruise Control
Faruri de ceaţă
Padele pe volan (doar pe cutia automată)
Senzori de ploaie, de monitorizare a presiunii în pneuri
Buton de pornire Power Start
Suspensie spate independentă
Bord îmbrăcat în piele
Piele pe volan şi schimbător
Volan reglabil pe înălţime şi adâncime
Banchetă spate rabatabilă 50/50
Jante din aliaj de 19 inch
Kit de pană
Oglinzi acţionate electric şi încălzite
Praguri iluminate
Radio CD cu sistem Sync Gen 2
Touchscreen cu display de 8 inch
Comenzi audio pe volan
Scaune faţă sport reglabile electric
Tapiţerie din piele perforată
Ţevi duble de eşapament

Noul Ford Mustang: Preţuri şi date tehnice

Motorizare Putere
Cuplu 
Transmisie Mustang Coupe Mustang Cabrio
Consum
(l/100 km) 
VMax
(km/h) 
Preţ
(€ cu TVA) 
Consum
(l/100 km) 
VMax
(km/h) 
Preţ
( cu TVA) 
2.3 Ecoboost 314 CP
434 Nm 
Man 6 8.0 233 35.000 8.2 233 39.000
Aut 6 9.9 233 37.000 10.0 233 41.000
5.0 V8 418 CP
524 Nm 
Man 6 13.5 250 40.000 13.6 250 44.000
Aut 6 12.0 250 42.000 12.0 250 46.000

Comentarii (28)

  • la 35000 si dotarile alea standard, nu prea ai ce lua altceva...daca iti doresti o masina de genul.
    poate hyundai genesis coupe, dar nu stiu daca se mai vinde la noi in ro.
    mai ai varianta brz/gt-86 dar sunt cu mult sub mustangul asta, mai ales la motor.
    39 8
  • Suleyman Cunoscatoru
    25.000 e un Pullsar 1.5dci sau 18.000 un Micra 1.2 compresor 98cp, deci consider ca acest Mustang indiferent de motorizare are un pret ft bun !
    45 7
  • Poate ca merita dar cand vad pretul din SUA (25,300 $) nu mi se mai pare putin
    21 13
  • esel, adauga la pretul din sua 24% tva ul romanesc + transportul din state aici. ai sa vezi ca "e pe acolo"
    27 7
  • qwerty
    Sa spui ca are dotare "Suspensie faţă independentă" este un alt mod de a spune ca suspensia spate este rudimentara.
    Oare de ce Focusul are suspensie spate independenta si Mustangul nu? Sigur nu este o gresala ?
    12 15
  • ar mai fi de amintit ca interioru ca design si materiale cam lasa de dorit.....insa ceea ce face ca acest muscle-car sa fie considerat o masina buna la pret rezonabil e motorul......care ofera 'mult' la pretul ei.....
    as compara acest mustang cu Lancer evolution X.......amandoua au interioare de 2 lei au cam aceleasi preturi si amandoua sunt legende in sensul lor.........
    14 20
  • @tzenu_bmw Sa inteleg ca te-ai suit in el si ai pipait materialele? Review-urile de pe afara ii lauda interiorul. E la nivel de Ford si asta e bine. Normal ca nu e la nivel de BMW insa e normal pentru ca totusi Ford e un brand de volum in timp ce BMW e premium.
    20 6
  • mircea
    @qwerty

    My mistake. Rezolvat. Mulţam.
    8 1
  • "E la nivel de Ford si asta e bine"- m-ai facut sa rad cu afirmatia asta. Ford nu a fost niciodata referinta in nici o clasa privind calitatea interioarelor. Plastice tari, lufturi, solutii tehnice invechite la interior- asta ofera pe toate modelele lor de serie. Iti iau ochii cu nivelul de dotari (ca si Renault) ca sa lasi de la tine.
    11 24
  • @Andy......Ford iti ofera o masina cu o dinamica mai buna ca a competitiei si ceva dotari in plus din aceasta cauza inca mai tine piept cu modele ca Astra sau Golf.......
    Chiar daca Ford are o istori frumoasa cu modele destul de interesante pe parcursul a 100 de ani de existenta.....nu prea vine cu nimica in plus fata de competitie.......
    Toate modelele Ford sunt cam naspa la interior.....si asta probabil ca asa vor ei.......vom vedea noua gama de nodele Vignale care se va lansa daca va schimba ceva insa nu prea cred......
    Noul Mondeo chiar daca are multa tehnologie la bord(instrumental digital la bord)......o sa vezi ca tehnologia aia e cam 'palida' si folosita nu prea inteligent........grafica instrumentalului de bord e foarte slaba......culori sterse si a.s.m.d.......si e model recent lansat.....si aici ma intreb oare de ce sa cumpar un Mondeo cand mai pun 2000 euro si iau un Passat care e o masina extrem de buna din toate privintele.......ai spatiu cat vrei in el............aarata chiar bine(desi putin conservator) ai si tehnologie ai si materiale de buna calitate si nu in ultimu rand ai o calitate a asamblarii a intregului pachet cu muuuuult peste ce ofera Ford la ora asta.......
    Si asta a fost doar un exemplu acum sa nu nu endepartam prea mult de subiectul articolului........imi place Mustang-ul e o masina ieftina cu putina tegnologie si construita ca o caruta insa asa sunt Muscle-car-urile........trebe sa le iubesti si sa-ti placa asa cum sunt chiar daca le lasa putin mai rece.......
    11 28
  • Masina e interesanta si aspectuoasa, insa numai daca esti fan al modelului si al istoriei lui l-ai putea alege, altfel daca esti rational si compari mai multe aspecte, inclusiv din zona performantelor....te mai uiti si prin alte parti.

    De exemplu viteza maxima la 2.3 Ecoboost e mult prea mica pt un motor de 309 CP. Multe hot hatch-uri compacte gen Focus ST, Golf GTI, Megane RS, Leon Cupra au viteza maxima superioara Mustangului 2.3 Ecoboost la puteri net mai mici. Inclin sa cred ca si la acceleratii se repeta povestea, 2.3 Ecoboost avand cca. 1600 kg si V8-ul cca. 1700. Se pot pune va rog niste cifre cu acceleratiile Mustangului sau un tabel cu datele tehnice?

    De asemenea, anticipez ca mai toate hot hatch-urile compacte il vor intrece pe circuit. In concluzie, rational vorbind nu vad de ce ar alege un entuziast al pilotajului un Mustang si nu ceva hot-hatch, care la o adica sunt si mult mai convenabile la bani?
    11 19
  • @mntsn pentru ca tractiune spate si pentru ca muscle.
    20 6
  • Masina costa cat un Golf GTI. As alege un Mustang in loc de un GTI si daca af face suta in 25 de secunde. Nu alegi masina in baza unui tabel. Nu stiu cat e de relevanta viteza maxima. Unde mergi in Romania, si de cate ori ai ocazia sa sari de 200 in traficul de la noi? E vorba si de cum te simti in masina, de cum se conduce. Dar oricum eu cred ca bate hot hatch-urile la performante dinamice. Are tractiune spate, anvelope late, autoblocabil. Masinile americane, nu mai sunt americane, sunt globale. Ca si cele japoneze sau europene. Mie personal chiar imi place masina. Sunt de acord ca nu e cea mai performanta, cea mai finisata, dar are un pret tangibil si cel mai important are suflet.
    60 7
  • andrey_1293
    @Mihai - perfect de acord
    18 4
  • Catalin
    bah, am o intrebare din fundul curtzii: bah, cat baga ? bah, pe circuit, bah, il fac eu pe asta cu iapa ? Bah, da la materiale, la climatronic, la astea ... o batista, bah, sa-mi shterg mucii, bah... pe Bulgaria cunosti pe cineva s-o inmatriculez? Hai bah ca ma duc pe Amkart sa mi incalzesc cauciucurile, sa-i dau lectii astuia cu patrupedul . . .
    8 8
  • joe.giorgica
    AS ALEGE ORICAND astfel de masina,daca mi-as perimte,numai ca sa fiu mai altfel decat "restul"!,,,,binenteles sa -mi fie a doua masina din garaj!
    7 3
  • hai sa carcotim aiurea, pretul este excelent pt. nivelul asta de putere, motorul de 2.3 este evoluat (pt. cei ce iubesc ascujtitorile), si sa fim seriosi, decat inc-un idiot cu bmw mai bine doii ciudati in mustang (cam asta-r fi diferenta de pret intre cele doua)
    9 4
  • "nu prea vine cu nimica in plus fata de competitie......."
    "culori sterse si a.s.m.d......."
    .imi place Mustang-ul e o masina ieftina cu putina tegnologie si construita ca o caruta insa asa sunt Muscle-car-urile........trebe sa le iubesti si sa-ti placa asa cum sunt chiar daca le lasa putin mai rece.......

    ".si aici ma intreb oare de ce sa cumpar un Mondeo cand mai pun 2000 euro si iau un Passat care e o masina extrem de buna din toate privintele......."

    Pricelessss!
    8 11
  • Aceasta masina chisa in freza orice alta cacanarie oferita de "marii" constructori europeni ... aia care mancati maroniul ca materiale, ca viteza, acceleratie veti pali in orice alta cutie gen audi a5 si seria de tristeti scoase pe piata de niste designeri obositi si frustrati... si ala care zice ca nu intoarce capul dupa asemenea bijuterie, primeste o palitura sanatoasa de bata de baseball... si ca sa fim si mai "accurate" ... nici nu aveti macar curajul sa va cumparati asa ceva...ca deh... dupa atata indobitocire cu nemtestile ... cum dracu sa mai fi in stare sa deschizi ochii spre NOU ... pretul este mega-competitiv pe langa alte balarii care se vor masini ... hai sariti cu HEIL DEUTSCHLAND !!!! :))))) (acest comentariu este un pamflet, tratati-l ca atare)
    22 6
  • Masina asta pur si simplu nu are rival la banii astia. Mai mult ca sigur se va vinde ca painea calda.............in tarile civilizate.
    22 5
  • @automarket
    consumul la automata 5lt e mai mic decat la manuala?

    suspensie spate pe foi?
    6 11
  • @Mihai: Unde e egalitatea de preturi?
    Mustang 2.3: 35.000 EUR
    Golf GTI: 27.000 EUR / Megane RS: 25.600 / Focus ST: 28.250 EUR
    Apoi, eu compar masinile in sine, nu iau in calcul si absenta drumurilor din buricul Pamantului numit Romania. Pe logica ta, orice masina peste 80-90 CP e inutila in Romania. "Crezi" ca bate hot-hatch-urile? Eu cred ca nu. Nu avem o comparatie inca, dar eu iti spun 2 chestii: viteza maxima e pe cifre mai mica decat la hh-uri iar suspensia Mustangului tocmai a fost inmuiata pentru Europa, fata de cea "tare" americana. Am pus "tare" in ghilimele pentru cei care stiu ce inseamna o suspensie americana.

    Pt cei neinteresati de dinamica si timpi pe circuit, e in regula, dar sa zici ca alegi Mustang doar ca sa fii altfel decat toti "idiotii" cu BMW sau cu alte germane, nu stiu cum sa zic dar ceva e in neregula cu voi.
    8 21
  • Stiti ce mai e la 39k euro cu tva?
    Golf 7 R cu DSG. 300cp, 4motion si DSG. Pentru mine intre cele 2 as alege Golful cu ochii inchisi.
    9 16
  • @mntsn, am facut o simulare pe configuratorul VW si un Golf GTI Performance 2.0 TSI Benzina / 2.0l / 169 kW/230 CP / Manuala, 6 trepte / 4-usi cu urmatoarele dotari : Aer conditionat automat Climatronic, Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED, Jante aliaj usor "Austin" 7,5 J x 18 , Piele /piele ecologica "Vienna" , Sistem telefon Premium (rSAP) costa fix 32.030,44 Euro. Asta asa la o prima vedere. Nu am stat sa studiez intens lista de comanda. Dar sunt convins ca daca iau dotari identice sa compar mere cu mere, pretul e similar +- 500 Euro.
    Eu nu am zis ca puterea e inutila, am vrut sa spun ca e irelevant daca masina scoate pe circuit 3,53 sau 3,52, daca are viteza maxima 233 sau 238 km-h.
    Dupa parerea mea e o masina mult mai misto decat un Golf GTI. Acum, fiecare are parerea lui si gusturile lui. Doar nu iti imaginezi sa o sa fie diferenta prea mare intre ele pe circuit. Dar oricum eu sunt convins ca bate un GTI pe circuit, desi pentru mine, pentru o masina de strada acest lucru nu e foarte relevant.
    11 3
  • Alo!
    Nu mai comparati Mustang cu volzvagan! Prin asta aratati ca nu aveti habar!
    Mustang, Camaro, Challenger sunt niste embleme ale pietei auto din lume.
    Sunteti multi cei carora le place volzvagan (a se vedea comentariul meu de mai sus), dar nu mai comparati aceasta marca cu Mustang pentru ca pur si simplu nu pot fi comparate.
    11 2
  • muscle
    Golf??? oricare ar fi... e "cutie" cu pesti murati pe linga BIJUTERIA asta de Mustang.
    Da'l incolo de comparatie. Ba da al draq de destepti v-ati gasit. De parca astia de la Mustang si-au propus sa detroneze Golf sau in genere VW....pfoaaa! Vreau sa va spun sa nu va stricati inima degeaba!
    Am o parere la tema. A mea parere. Eu cred ca au gresit cu pretul, e prea mic. Doar totusi e un BRAND. Ii poate stirbi din imagine.
    6 2
  • PATRICK
    As dori sa stiu , in afara de pretul cu TVA, cat mai trebuie adaugat pentru taxa de timbru pentru Mustang 2,3 cutie manuala, coupe. Multumesc anticipat
    0 0
  • Domnitorii socialisti din Belgia taxeaza masinile americane 20% altfel mustangul 2.3T ar ajunge la cumparator cam cu 27000. Mustangul are cele mai mari vinzari in categoria sport, peste tot in lume inclusiv Europa si China. Este net superior BMW 5 fara discutie superior altor marci incl Japoneze si de asta germanii nu vor sa coboare taxele de import dar Trump le va aplica corectia necesara. Avind si BMW fara discutie cistigator detasat este Mustangul. Singurul avantaj al BMW este deprecierea putin mai mica la revinzare. Odata ce detii un Mustang te uiti cu scirba la BMW.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru