• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Ba da @Mihai, CX-9 e si mai mare, insa CX-7 este cel mai mare disponibil in Europa, scrie destul de clar in articol. CX-9 nu se aduce oficial in EU. In alta ordine de idei, de ce dramatizam atat? Ce "Adio", plansete si regrete, ca doar nu e vorba de MX-5, genialul roadster al lui Mazda??? E vorba doar de un sifonier culcat, croit un pic mai aerodinamic decat celelalte sifoniere culcate din clasa lui, indiferent de fabricant, dar tot un sifonier ramane, o struto-camila fara sens.
    Adio, Mazda CX-7! Producţia celui mai mare SUV Mazda disponibil în Europa a fost oprită
  • Phuu, groaznic... de ce mai oamenilor... de ce stati pe exteriorul curbelor? De cate ori trebuie sa se mai intample ca sa priceapa toti?
    Accident în Serbia - 3 spectatori au murit pentru că n-au respectat regulile de siguranţă
  • Imi place foarte mult designul, care ascunde o configuratie tehnica nobila. Acoperisul scurt si parbrizul bombat sunt grozave, aduc aminte de epoci demult apuse. Totusi nu inteleg de ce (in afara de a fi recunoscuti ca nonconformisti) au pus sub capota un diesel de mare capacitate si turatie redusa, exact ca la vehiculele comerciale de la care provine: 1: daca este construit in dulcele stil clasic al masinilor sport englezesti, caroseria trebuie sa fie foarte usoara, deci nu are nevoie de atat cuplu, iar 2 la mana: o astfel de masina nu este construita pentru a traversa saptamanal Australia, unde pe distante de sute bune de km nu vezi tipenie de om, de statii de carburant ce sa mai vorbim...
    Trident Iceni Grand Tourer, roadsterul cu motor V8 diesel
  • O mostra de eleganta si rafinament de cel mai inalt nivel, cu un pret adecvat pentru cei care si-l pot permite. Jos palaria pentru cei care creaza astfel de obiecte de arta, ca vehicul nu-l pot numi. Ca o parere personala, jantele de 21'', desi sunt convins ca sunt utile avand in vedere masa totala si puterea motorului, dpdv optic il fac pe Continental sa para mult mai scurt decat este in realitate.
    Bentley Continental GT Speed, cel mai rapid model de serie creat vreodată de constructorul britanic
  • O placere sa urmaresc astfel de teste !!!! Cadrele cu derapaje controlate in slow motion sunt nemaipomenite. Porsche-ul m-a uns la suflet, cat o fi Juke de "R" nu poate sa bata un adevarat purist (purist in sensul pe care il stiu pasionatii auto, nu in sensul "mafiot"). Eu consider ca structura unei astfel de masini cum este Juke este nepotrivita pentru circuit si niciodata nu va putea egala o masinarie dedicata din proiect vitezei si performantei pe circuit. Inteleg totusi ca nu s-a vrut o comparatie directa (altfel alegeau sa compare GT-R cu GT2) ci doar o masurare a performantelor lui Juke R in raport cu etalonul. Concluzia iar m-a uns pe suflet: "GT2 RS este pur si simplu fantastic; iti poti petrece tot restul vietii cu el si niciodata nu te vei plictisi".
    Duel nebun pe circuit: Nissan Juke R vs. Porsche 911 GT2 RS
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău