• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Hai da-o incolo de treaba ca prea au luat-o razna TOTI... Eu inteleg ca e sedan si nu hatchback (care oricum e urias la 4,42 m), dar 4,66 metri lungime pentru o compacta? Pentru o compacta??? Iar break-ul are 4,70 metri lungime. Acum cativa ani nici clasa medie nu atingea lungimea asta... Sau: Lancia Delta 1, cea din care a derivat celebra "Integrale" avea 3,90 lungime, iar actuala Delta are 4,52 !!!!!! Skoda Superb si Ford Mondeo - clasa "medie" cu 4,84 lungime...wtf
    Opel Astra Sedan debutează la Moscova alături de noul motor 1.6 Turbo
  • "Responsive"? Dar limba romana cand o mai vorbim? Cel care face traducerea pentru AM da pentru a nu stiu cata oara rateuri....pacat.
    Şeful diviziei M de la BMW: "Era motoarelor aspirate n-a apus"
  • @Cuantic, sa nu carecumva sa-ti treaca prin minte sa nu mai postezi pe aici ! Cel putin comentariul tau de mai sus e un deliciu, am ras de m-am prapadit :))))))))) desi stiu ca l-ai scris cu oarece amaraciune. Alte comentarii sunt foarte realiste si bine punctate, altele vehemente (in ce priveste viitorul industriei de care vorbim), iar altele (cum a fost apelul la impaciuire cu tente spirituale) doar.... lungi :) Plus ca e o placere sa constat ca mai exista si oameni care scriu un comentariu cap-coada corect gramatical. Vei vedea ca ignorand hoarda de maimute care s-a aciuat temporar pe aici, ea va pleca mai departe asa cum a venit si site-ul se va curata. Te voi cauta in continuare pe AM. Si am sa-ti fac o marturisire: eu savurez comentariile tale mai ceva ca pe articolul propriu-zis. O noapte buna!
    FOTOREPORTAJ: Călătorie Bucureşti-Sofia cu noul BMW M5
  • @gelu: Am putea discuta si fara ironii? Multumesc. Cel mai la indemana imi este WIKI: http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_electric_vehicle Toyota nu cred ca va avea curaj sa spuna despre Prius-ul plug-in ca este o electrica, deoarece autonomia pur electrica este relativ mica, de sub 20 de km daca bine imi amintesc. La submarine nu ma pricep deloc - m-ar tenta sa incerc o analogie, dar ... mai bine nu.
    GM speră să obţină 320 de km autonomie pentru modelele sale electrice
  • @gelu: Masinile hibride sunt cele la care puterea livrata rotilor vine atat de la motorul electric, cat si de la cel termic, alternativ sau concomitent de la ambele (Prius, S400 hybrid, A8 hybrid). Despre Volt se poate spune cel mult ca este un hibrid in serie, iar GM a clarificat in fata presei motivele pentru care Volt poate fi considerata o electrica, principalul fiind acela ca rotile sunt antrenate permanent de un motor electric, la fel ca Leaf sau Tesla Roadster/Model S. Iti respect opinia, insa eu raman la convingerea mea.
    GM speră să obţină 320 de km autonomie pentru modelele sale electrice
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău