Opel Astra Sedan debutează la Moscova alături de noul motor 1.6 Turbo

de Sebastian Toma
Joi, 16.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a anunţat debutul lui Astra Sedan pentru Salonul Auto de la Moscova. Alături de aceasta, nemţii prezintă noul lor motor 1.6 benzină, botezat SIDI ECOTEC, care dezvoltă un cuplu de 300 Nm.

Esential 300 Nm dezvoltă noua motorizare 1.6 SIDI Ecotec din gama Opel.
Opel Astra Sedan va debuta la Salonul Auto de la Moscova, anunţă reprezentanţii mărcii. Modelul va debuta alături de noua gamă de motorizări pe benzină a concernului german. Prima etapă a înnoirii gamei de motorizări va fi reprezentată de debutul unităţii SIDI ECOTEC, un propulsor de 1.598 centimetri cubi, cu patru cilindri în linie şi turbocompresor, care beneficiază de un sistem de injecţie directă. Pentru performanţe optime, acesta are injectorul montat central în camera de ardere şi tehnologie Start/Stop. Producţia motorului 1.6 SIDI ECOTEC debutează la finele anului curent, iar unitatea de 300 Nm va ajunge în showroom-uri în prima parte a anului viitor.

Astra Sedan se adresează clienţilor care au aşteptări ridicate, promiţând un nivel ridicat de spaţiu. Modelul are o lungime de 4.658 milimetri, o lăţime de 1.814 milimetri şi o înălţime de 1.476 milimetri. Ampatamentul este de 2.685 milimetri, identic cu cel al modelelor hatchback şi ST din gama Astra.

Portbagajul are un volum de 460 de litri, cu 90 de litri mai mare decât cel al lui Astra în versiunea cu cinci uşi, dar cu 30 de litri mai mic decât cel al lui Astra Classic III. Prin rabatarea fracţionată a scaunelor din spate, portbagajul oferă un volum de 1.010 litri.

Opel aduce la Salonul Auto Internaţional de la Moscova mai multe modele alături de noul Astra Sedan, printre care Astra facelift, Astra Sports Tourer facelift, Mokka şi Astra OPC, ultimele două fiind premiere pentru piaţa din Rusia. Ediţia 2012 a Salonului Auto de la Moscova aduce cel mai mare stand Opel de la un salon auto derulat pe această piaţă, standul din Pavilionul 14 având o suprafaţă de 1.750 metri pătraţi. În 2011, Opel a vândut 70.000 de unităţi pe piaţa din Rusia, nemţii având speranţe mari pentru anul curent, aşteaptând o creştere semnificativă.

Via Opel

Comentarii (13)

  • Un sedan care chiar arata bine chiar daca la origini a fost HB. Singurul lucru care nu-mi place (nici la a mea, insa deh a mea e Chevy nu Opel si nu am pretentii chiar daca e tot model nou) e ca nu au pus telescoape la portbagaj. In general la nivelul asta de pret in Europa au majoritatea. Se castiga si spatiu si era mult mai practic.
    12 7
  • Poate nu stiai, dar Opel e marca de buget asa incat mai usor cu practicile marcilor din clasele superioare.
    25 5
  • Chuck Norris
    Tre sa fi fraier rau sa dai banii pe reno fluence.
    23 30
  • am citi de cel putin 3 ori articolul si n-am vazut nicaieri ceva legat de renault, sau "reno fluence"

    unii par sa aiba ori o pata pe creier o bucata lipsa....
    22 9
  • Alin D.
    Nici Seria 7 nici A8 nici seria 5 nu mai au telescoape la portbagaj. Motivul nu-l stiu exact (cred ca tine de sistemul ce deschide si inchide singur portbagajul).
    10 6
  • @Alin D.
    Tu ai vazut A8 numai in filme, nu?
    6 5
  • Ford Focus sedan... you are done!
    1 8
  • nic eq
    nu zice nimeni nimic de motor?

    este unul NOU NOU in aceiasi idee cu TcE115 de la Renault si Ecoboost de 1 litru de la Ford

    capacitate mica, consum mic, putere mare
    bravo Opel !
    8 3
  • Hai da-o incolo de treaba ca prea au luat-o razna TOTI... Eu inteleg ca e sedan si nu hatchback (care oricum e urias la 4,42 m), dar 4,66 metri lungime pentru o compacta? Pentru o compacta??? Iar break-ul are 4,70 metri lungime. Acum cativa ani nici clasa medie nu atingea lungimea asta...
    Sau: Lancia Delta 1, cea din care a derivat celebra "Integrale" avea 3,90 lungime, iar actuala Delta are 4,52 !!!!!! Skoda Superb si Ford Mondeo - clasa "medie" cu 4,84 lungime...wtf
    16 1
  • Horatiu
    Opel a luat-o rau pe aratura cu designul la ultimele modele. Insignia mai arata a masina, dar celelalte- Corsa, Astra sunt niste baloane umflate. Nu vad o linie mai serioasa, mai simpla, barbateasca, totul e rotunjit de parca fac masini doar pentru publicul feminin. Probabil ca si din aceasta cauza au probleme financiare atat de grave.
    7 11
  • LauCalin
    Gelu, ideea e ca masina asta si Fluence ar fi concurenti. Nu trebuie sa-ti dea niste jurnalisti pe tava niste informatii ca sa poti sa faci niste legaturi. Deci nu e vorba de nicio pata pe creier sau bucata lipsa.
    14 1
  • @@Alin D.
    N-am gasit poze cu A8, dar A 7 nu are pistonase la portbagaj...
    2 0
  • Prost esti "mntsn". Nu inteleg ce vezi tu rau in faptul ca astra sedan e aproape la fel de lunga ca si break`ul. Nu e nimic rau in asta, dimpotriva, arata mai bine, si e mai mare. Ce ma intereseaza pe mine ca s-au marit masinile de clasa medie, mie imi convine. Esti prost pe bubui :)).
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru