• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Ideea este ca fiecare trebuie sa fie liber sa-si aleaga componentele pe care le considera potrivite, componente care bineanteles trebuie sa se incadreze in anumite limite stabilite de FIA. In 2005 si 2006 nu a impiedicat nimeni pe Ferrari sa alerge cu pneuri Michelin. Paleta de optiuni fiind mai bogata, munca mecanicilor si a pilotilor ar fi cu atat mai complexa.
    Michelin va confirma in aprilie revenirea in F1
  • Este foarte bine daca la capitolul pneuri s-ar renunta la un furnizor unic si poate asta va fi o lectie si pentru alte domenii si in special pentru motoare. Decizia (decizie ce i-a apartinut probabil lui Mosley) de a selecta pentru diferite componente din F1 furnizori unici a fost si pana se va renunta la ea, ramane o prostie care printre altele a contribuit mult la diminuarea spectacolului pe pista.
    Michelin va confirma in aprilie revenirea in F1
  • Oricine poate castiga curse daca lucrurile merg bine pentru el, adica sa aiba o masina buna (fiabila, rapida, economica), sa beneficieze de o strategie inspirata si sa stie sa gestioneze bine resursele de care dispune. Este situatia ideala in care aproape oricine (ma refer la pilotii de F1), poate deveni castigator. Suma de variabile ce actioneaza in F1, aduce si spectacolul in aceasta competitie, pentru ca din fericire nici o echipa nu poate realiza optimizarea tuturor parametrilor de fiecare data. Cat despre Vettel raman la parerea ca este un pilot foarte talentat cu multa ambitie dar mai are cate ceva de invatat
    Schumacher: "Vettel este cel mai bun pilot din Formula 1"
  • Este exact acolo unde merita sa fie si daca va avea sprijinul echipei va fi in continuare pentru ca este capabil (il consider ca fiind cel mai capabil pilot de pe grila) si se pare, cel putin deocamdata ca are la dispozitie un monopost performant. Succes Alonso.
    Alonso: "Nu ma asteptam sa fiu lider atat de repede"
  • Ferrari are o strategie de echipa (daca asta se poate numi strategie) gresita, s-a vazut clar in aceasta cursa . Comportamentul lui Massa in raport cu coechipierul sau, comportament pe care eu il consider iresponsabil si total impotriva spiritului de echipa, ar trebui sanctionat de conducerea echipei. Ferrari a avut o mare sansa in pastrarea primului loc in primul rand datorita intelegentei lui Alonso de a nu-l mai ataca pe Massa si in al doilea rand prin iesirea in decor a lui Vettel. In rest o cursa spectaculoasa cu multe surprize si schimbari de situatii. As mai spune ca Button s-a dovedit a fi un pilot inteligent si rational, pilotand fara gresala. Ca si Alonso a dovedit ca nu este suficient sa fi un talent in a conduce monopostul, ci trebuie sa gestionezi cu inteligenta resursele pe care le ai la dispozitie (combustibili, pneuri si nu in ultimul rand increderea echipei)
    Button a castigat Marele Premiu al Australiei!
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău