• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • ...mi se pare ca, Alonso are nu numai in Massa un adversar, dar chiar si in persoana presedintelui Ferrari si atunci ma intreb, ce cauta el acolo. Am inteles ca Ferrari au dorit sa-l schimbe pe Kimi cu Fernando pentru a readuce echipa in top, dar atentionarea lui Alonso mi se pare, in aceste conditii ca este, dupa parerea mea, deplasata. Prevad, asa cum am mai spus-o, pentru Alonso, o perioada la fel de grea ca la McLaren, in acest caz locul lui Hamilton fiind jucat de Massa (sustinut de Schumacher). Se pare ca se pregateste la Ferrari un adevarat complot impotriva lui Alonso si ma intreb de ce. Daca intr-adevar a avut o oferta in 2009 de la Brawn GP si a refuzat-o, inseamna ca Alonso este cel putin ghinionist.
    Alonso: "Trebuie sa castig increderea echipei"
  • Aparent este o optiune avantajoasa din punct de vedere financiar. Cu banii dati de Ferrari si cu cei castigati in WRC, se aduna o suma de neegalat de catre un alt participant, ca pilot, in sporturile cu motor. Socoteala e simpla si foarte atragatoare, dar numai la prima vedere. S-ar putea insa ca dupa un an in care sa nu aiba rezutate de luat in seama in WRC, sa nu mai aiba loc nici in F1. Intr-un an se pot intampla multe si mai ales, multe neprevazute.
    Raikkonen ar putea semna un precontract cu Citroen
  • concluzia ar fi ca, al doilea pilot al echipei Brawn GP, nu ar putea fi decat Kimi.
    Declaratii contradictorii pe tema revenirii lui Schumacher
  • buna optiune un C4 in WRC, in lipsa unei optiuni mai bune in F1. Sa vedem insa daca dragostea lui pentru bani multi nu va fi si aici un impediment.
    Raikkonen, aproape de a concura in WRC pentru Citroen
  • Este adevarat ca inca nu toate echipele au liniile de piloti definitivate, dar dupa parerea mea, cea mai buna linie de piloti o are Ferrari. La fel ca si McLaren linia de piloti de la Ferrari are tot doua CM castigate. In plus, dupa parerea mea, cele doua CM ale pilotilor McLaren sunt castigate unul in conditii dubioase (in 2008 CM ar fi trebuit sa fie al lui Massa), iar cel de anul acesta, al lui Button in conditii atipice. Ar ramane sa vedem ce masini vor alinia la start, cele doua echipe.
    McLaren tinteste ambele titluri cu Hamilton si Button
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău