• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • De la plecarea lui Schumcher (ca pilot), de la Ferrari, cei doi piloti ai Scuderiei au fost Massa si Raikkonen. In anii ce au urmat dintre cei doi, doar Kimi a reusit in 2007 (asta si datorita problemelor lui Alonso de la McLaren) sa cistige un campionat. Cu toate acestea dintre cei doi, Massa a fost pastrat iar Kimi inlaturat, cu toate ca la setarea monopostului se pricep amandoi la fel (adica aproape de loc). Aducerea lui Fernando la Ferrari , din acest punct de vedere, este de inteles dar, ar fi trebuit sa plece Massa si nu Kimi. Se pare insa ca (am mai spus-o de multe ori), Massa are la Ferrari, probabil si datorita lui Schumacher, un statut privilegiat si atunci ma intreb, la ce bun aducerea lui Alonso. Nu va castiga nici echipa si nici el, pentru ca Alonso nu va fi lasat sa-si faca treaba. Sigur, Domenicali nu are calitatile lui Jan Todt, in acest context, legea fiind facuta de Schumacher si implicit Massa, preferatul sau. Parerea mea este ca Ferrari in toti acesti ani de la plecarea lui Todt, a pierdut pe mana lui Schumacher, care are un credit prea mare la Ferrari, dar este un prost manager. Nu ma ingrijoreaza viitorul echipei Ferrari, ci mai de graba faptul ca Alonso va avea un tratament similar cu cel de la McLaren.
    Ferrari: "Raikkonen nu stie sa dezvolte un monopost"
  • nici eu nu cred ca va mai putea conta in F1 daca va reveni.
    OFICIAL: Raikkonen va pilota in WRC in 2010!
  • In beneficiul favoritului meu, as fi bucuros ca din cauza subiectivismului sa gresesc in aprecierea situatiei. Ma intreb insa ce poate face un om bine intentionat si motivat in fata unor oameni care dupa parerea mea si-au aratat ostilitatea. Comparandu-l cu Raikkonen, Alonso este mai interesat de partea tehnica legata de setarea masinii, de conlucrarea cu tehnicienii, capitol la care il depaseste si pe Massa si poate acest lucru sa fie in favoarea sa, sa conteze si sa-l ajute sa se integreze. Toate aceste lucruri care tin de el vor fi duse pana la capat, dar intrigile sunt intrigi si in ultimul timp, fac legea in toate domeniile din pacate. Eu il cunosc bine pe Alonso, dar la McLaren tot intrigile l-au impiedicat sa aiba rezultatele pe care le-a meritat.
    Alonso: "Trebuie sa castig increderea echipei"
  • Plecand din F1, imaginea lui Kimi va suferi grav din toate punctele de vedere, chiar daca el si fanii sai nu vor recunoaste acest lucru. Stationarea in 2010 in WRC va fi, dupa cum se vede, pe linie secundara (Citroen Junior Team), iar o eventuala revenire in 2011 in F1, nu va fi deloc, nici usoara nici convenabila. Plecarea acum din F1 va fi o pierdere, in primul rand pentru el (pierdere, pe care din pacate nu o constientizeaza), in al doilea rand pentru lumea F1 (am inclus aici si pe fanii sai). Pierderile in toate planurile vor fi de nerecuperat.
    Raikkonen, aproape de semnarea unui contract cu Citroen
  • Fara discutie, in primul rand Button are cu mult mai putini fani decat Alonso, din mai multe motive pe care nu le comentam aici. In al doilea rand Button a ajuns in cunostiinta de cauza la McLaren, avand avantajul cunoasterii precedentei situatii, in care s-a aflat Alonso. Avand in vedere cele de mai sus si multe alte aspecte s-ar putea concluziona ca este posibil ca lui Button sa-i convina postura de al doilea pilot in echipa.
    McLaren: "Hamilton si Button trebuie sa se respecte"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău