• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Mi-as permite sa-l contrazic si as aminti in acest sens ca in ultimile 2 CM in care a concurat pentru Ferrari, a fost batut de Alonso cu Renault. Dupa trei ani de stat pe margine nu cred ca va fi intr-o forma mai buna, avantajul lui este totusi, ca evolueaza la o echipa foarte puternica in plina ascensiune. Asa dupa cum a spus Vettel, ramane sa vedem daca ii va prinde din urma pe cei mai tineri.
    Iata cine va fi inginerul de cursa al lui Schumacher!
  • Sper, ca Alonso se afla in cel mai bun moment, iar in ceeace priveste castigarea de MP, intotdeauna si-a dorit-o. Ar trebui acum sa stie ca si Massa isi doreste sa castige MP si ca mai mult decat atat, Massa este sustinut de o parte (ramane de vazut cat de importanta) din echipa. Ar fi bine ca Alonso sa nu uite ca a venit la o echipa ce nu ii este foarte favorabila, o echipa ce a dorit mai mult banii sponsorului (nu se explica altfel numeroasele conditii si atentionari ce i le adreseaza lui Alonso). Ferrari se afla in fata unei provocari de exceptie (ma refer la sezonul 2010, in care va avea un adversar foarte puternic, am numit echipa Mercedes GP) si in acest context, daca tine la prestigiu, ar trebui sa profite de aducerea lui Alonso, altfel, aducerea sa nu va insemna nimic pentru echipa. Alonso, dupa parerea mea se afla mult deasupra lui Massa, din toate punctele de vedere si ar fi pacat sa pregateasca o masina cu care Massa sa nu stie ce sa faca, iar el sa fie impiedicat sa faca ceva.
    Alonso: "Sunt in cel mai bun moment al carierei"
  • Sunt prea multe conditii care se pun unui om de care chiar aveau nevoie.
    Ferrari: "Alonso trebuie sa fie un jucator de echipa"
  • Ramanerea sau renuntarea la F1, a fost si pentru Kimi tot o chestiune de bani. Este intr-adevar si ciudat si fara sens sa te justifici in acest mod.
    Raikkonen: "Ferrari m-a dat afara din cauza banilor"
  • Cei desemnati sa hotarasca, sunt cei mai reprezentativi in ceea ce priveste competenta pentru acest domeniu (fosti si actuali piloti de F1). Eu le acord intreaga mea incredere. In privinta primului loc as fi ales acelasi lucru cu ochii inchisi, dar sunt foarte bucuros ca in topul celor zece se afla si Fernando Alonso, singurul pilot aflat actualmente pe grila de start. Sunt convins insa ca Alonso va mai urca intr-un astfel de clasament, dar oricum se confirma faptul ca este cel mai bun pilot din generetia actuala.
    Pilotii au decis: Senna este cel mai bun pilot din istoria F1!
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău