• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • As fi bucuros sa fie asa cum spui, tocmai pentru ca Alonso este si preferatul meu, el este intr-adevar capabil sa dezvolte un monopost probabil mult evoluat fata de cel de anul acesta. Problema este ca va avea in preajma sa multa ostilitate, Massa, Schumacher, in cadrul echipei (poate si altii) si chiar Todt de la distanta.
    Renault saluta contributia lui Alonso la performantele echipei
  • Contributia lui Fernando la succesele echipei Renault este uriasa si echipa recunoaste pe buna dreptate meritele pilotului. Dupa parerea mea Alonso a facut un cuplu foarte reusit cu Renault, asa cum au fost McLaren Senna, sau Ferrari Schumacher si din pacate (tot dupa parerea mea), paraseste echipa dupa ani de munca, tocmai cand ar trebui sa vina rezultatele, ducandu-se intr-un loc, la Ferrari unde nu mai este ce a fost, unde va trebui sa ia munca de la capat si unde, lucru cel mai rau, nu prea este dorit (de prieteni nici vorba). Alonso este dupa Senna si Culthardt pilotul meu favorit, il consider cel mai talentat dintre pilotii in activitate (cu doua titluri mondiale este cel mai titrat), cel care l-a determinat pe Schumacher sa se retraga din activitate (lucru care nu se uita). Ar fi pacat pentru viitorul sau, sa mai aiba dupa esecul de la McLaren, un al doilea esec la Ferrari.
    Renault saluta contributia lui Alonso la performantele echipei
  • Are toate motivele sa fie emotionat. Renault este echipa unde a cunoscut consacrarea, cu care a castigat doua CM si unde are dupa cum s-a vazut prieteni multi si adevarati. Mi-ar place sa cred ca nu face din nou o gresala plecand. Renault este o echipa mare, ce poate reveni oricand in top, iar pe de alta parte Ferrari nu mai este ce a fost pe vremea lui Todt si Brawn.
    Alonso, emotionat inaintea despartirii de Renault
  • Sper ca in sezonul viitor sa fie un cuplu imbatabil, ar cam fi randul lor.
    Button vrea sa lupte cu Hamilton pentru titlul din 2010
  • Unul cate unu piloti pe care ii apreciam si ca oameni, incep sa ma dezamageasca. Mai intai Massa iar acum Raikkonen cu pretentii salariale mult prea mari. Nu va gasi echipa care sa-i dea aceasta suma, avand toate sansele sa faca tusa. Anul viitor are de la Ferrari suma aferenta rezilierii contractului si ar fi putut sa ceara mai putin, dovedind pe parcursul sezonului ce urmeaza ca merita mai mult. Sa fie lacomie, sau isi cauta un motiv de a parasi F1?.
    Toyota: "Pretentiile lui Raikkonen sunt exagerate"
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău