• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Salile de operatii ale spitalelor noastre nu sunt nici pe departe atat de curate si ordonate precum se vede ca sunt aceste "sali de operatii" din F1. Cine stie cand si daca, vom avea un MP in Romania.
    VIDEO: Pasiunea mecanicilor McLaren pentru Formula 1
  • Prea multe restrictii strica lucrurile. Formula 1, care ar trebui sa fie libera sa dezvolte cele mai noi tehnologii, sa fie avangarda constructiei de automobile, este incorsetata de reguli uneori absurde. La modul declarativ se doreste reducerea costurilor dar, in fapt acestea cresc prin impunerea anumitor reguli. Unul dintre exemple luat la intamplare ar fi desfasurarea unor curse fara alimentari cu combustibil, fapt ce duce implicit la costuri mari pentru reproiectarea monoposturilor si pentru securizarea lor in conditiile in care vor transporta mai mult combustibil. Masura nu este nici pe departe una care sa creasca macar spectacolul. O alta masura absurda este si aceea de a stabili furnizori unici de componente. Din pacate Formula 1 nu mai este ce a fost, fantezie, risc (calculat desigur), neprevazut, spectacol si tinde tot mai mult sa devina un banal sablon.
    Formula 1, refuzata de trei producatori majori de pneuri
  • Spuneti-mi cum pot sapa de fereastra ARBOinteractiv, ca sa pot citi stirile. Nu pot intelege agresiunile acestea la bunul simt. Multumesc.
    OFICIAL: Barrichello si Hulkenberg, la Williams din 2010!
  • Imi pare rau pentru Kimi, dar eu spun ca el nu prea mai are viitor in F1. La McLaren, dupa spusele sale, singura echipa la care ar concura in 2010, exista Hamilton care nu va accepta sa fie nici macar egal tratat cu coechipierul sau. In plus nu cred ca McLaren va creste salariile astfel incat pretentiile lui Kimi sa fie satisfacute si in acelesi timp Hamilton sa aiba salariul mai mare decat el. O varianta mai buna pentru el ar fi sa plece in Campionatul Mondial de Raliuri si sa revina in F1 intr-o conjunctura mai favorabila.
    Ferrari: "Ne vom aminti intotdeauna de Raikkonen"
  • Nu pot uita episodul din calificarile Hungaroring 2007 (o inscenare murdara), cand Hamilton a intrat la boxe imediat dupa Alonso (lucru pe care nu l-am mai vazut pana atunci si nici de atunci incoace), reclamand apoi comisarilor de cursa ca a fost impiedicat de colegul de echipa (care in mod normal astepta indicatiile inginerului sau pentru a iesi la momentul optim), sa-si faca turul rapid. Stupoare, comisarii de cursa i-au dat dreptate lui Hamilton, a urmat retrogradarea lui Alonso, care era in pole-position, prima pozitie revenindu-i reclamantului la masa verde. Atunci a pierdut Alonso al treilea titlu mondial. Am inceput sa cred dupa ultimile atacuri la adresa lui Alonso, ca si Massa ar putea fi capabil de asemenea inscenari. Sa nu uitam totusi, ca el este favoritul lui Schumacher. Sa speram totusi ca toate angoasele mele nu au nici un suport real si ca Alonso va avea parte de un tratament normal din partea echipei, pentru a ne oferi spectacolul asteptat.
    Renault saluta contributia lui Alonso la performantele echipei
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău