• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Este adevarat ca conceptia materialului tehnic si asistenta tehnica din timpul competitiei sunt hotatatoare, ca diferenta dintre piloti ca si talent in a pilota nu este foarte mare. Mai sunt insa doua aspecte ce ar trebui luate in seama, deoarece le consider hotaratoare in castigarea unei curse. Primul ar fi caun pilot cu bune calitati tehnice poate influenta rezultatul unei dispute pe pista (a se vedea Alonso), prin sesizarea si chiar intuirea unor deficiente si transmiterea lor tehnicienilor in timp real si cu acuratete. Al doilea aspect ar fi cel organizatoric. Schumacher a castigat doua titluri la Benetton dar pe langa Ross Braun, era ca sef de echipa Flavio Briatore, iar la Ferrari a castigat cel putin trei titluri datorita lui Jean Todt. As aminti numai timpii de stationare la boxe la care acum Ferrari nici nu mai viseaza.
    Brawn: "Ferrari si McLaren platesc pretul succesului"
  • Pe vremea lui Airton Sena echipa McLaren a fost o echipa respectata si a fost asa pana la aparitia lui Hamilton. Acum echipa (consider ca si Mercedes are partea sa de vina) plateste tribut sustinerii neconditionate si s-a dovedit fara rost, a unui pilot, poate talentat in fondul sau dar, insuficient format ca om si pilot. Repet cu o politica normala in 2007, ar fi castigat ambele titluri fara probleme. Politica de sustinere neconditionata a lui Hamilton a dus la implicarea echipei in diverse situatii neplacute, culminand cu cea de acum. Mi se pare ca si Kovalainen greseste suspect de mult. Inainte de venirea la McLaren era un pilot care promitea foarte mult.
    Mercedes ar putea parasi F1 in urmatorii 10 ani
  • In nici un caz nu se ridica la valoarea lui Jean Todt si Ferrari va trebui sa gaseasca urgent solutii, nu neaparat pentru piloti, cat mai ales pentru echipa de conducere.
    Domenicali, dezamagit de eroarea din calificari
  • Se dovedeste astfel ca nu a fost o singura persoana (au fost din start 2, deoarece este imposibil ca un pilot de F1 sa nu cunoasca regulamentul) vinovata de incident. Se pare ca la McLaren se face in continuare curatenie si lucrurile incep sa se vada si pe pista.
    Whitmarsh recunoaste ca a comis greseli impardonabile
  • Sunt de acord cu ce spune "npacurar" si "diesel08" despre comentariile ce se fac la Tvr 1, in timpul curselor de F1, parca cei doi comentatori se uita la o alta cursa, caci comentariile uneori nici nu au legatura cu ceeace se vede pe ecran. Din pacate regulile care mentin dinozaurii din FRF, guverneaza se pare si alte domenii de activitate (nu spun toate celelalte ca sa nu fiu catalogat drept exclusivist). Cat despre cursa atat cat a fost, a fost o cursa frumoasa, palpitanta. Alonso a dovedit in start cat este de talentat, castigand dupa primul viraj 6 locuri, dar din pacate ulterior s-a dovedit ca inca nu are (dar va avea) un monopost care sa-i sprijine talentul. Dupa 14 aprilie lucrurile se vor mai echilibra, difuzoarele contestate fiind adoptate si de celelalte echipele.
    Marele Premiu al Malaeziei: Button castiga jumatate de cursa!
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău