• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Un comentariu de bun simt. Era de asteptat de la un astfel de om.
    Alonso: "FIA poate decide soarta titlului pe 14 aprilie"
  • Sunt de acord cu CTR, dar daca exista un regulament atunci acesta trebuie respectat. In cazul de fata, regulamentul se pare ca este ambiguu. in aceasta situatie cel mai corect ar fi, dupa parerea mea, sa nu fie nimeni penalizat asa cum spune si roadempire. F1 este avangarda tehnicii auto si libertatea de inovatie nu ar trebui ingradita. Daca imi amintesc bine Mercedes a castigat la un moment dat tot ce se putea castiga in domeniul competitiilor auto cu frana disc. Ingradirile impuse de un om, sau chiar de un colectiv, nu fac altceva decat sa franeze progresul tehnic, sau sa il dirijeze, in mod subiectiv, pe o anumita cale, nu intotdeauna cea buna.
    Cele doua interpretari ale deflectorului
  • Adevarat.
    Hamilton: "Strategia noastra a fost perfecta"
  • Acum sunt convins ca manevra executata de Hamilton in detrimentul lui Trulli a fost intentionata, se castiga un loc, nu-i asa si nu sti niciodata cand ai nevoie de un punct. Bineanteles ca ambii piloti cunosc regulamentul, de aceea explicatia lui Trulli mi se pare valabila pe cand cea a lui Hamilton este intentionat confuza. Se plange ca cei care nu accepta comportamentul sau, sunt rasisti, dar caracterul nu are nimic de-a face cu pigmentul pielii. Sunt dezamagit ca astfel de oameni pot avea o statuie de ceara in celebrul muzeu englez (si daca stai sa te gandesti, pana la urma ce mare lucru a facut? A castigat, asa cum a castigat UN campionat mondial de F1).
    Trulli si Hamilton explica incidentul din finalul cursei
  • Bravo Brawn GP, echipa condusa de Ross Brawn a reusit sa faca o masina reusita din toate punctele de vedere, probabil asa cum s-a explicat mai sus. A fost de departe cea mai buna masina de pe circuit dar daca ce a spus Briatore este real si eu inclin sa-l cred, atunci totul se explica. Daca difuzorul este legal, este curios ca numai trei echipe au inteles bine regulamantul. Daca este ilegal este curios ca FIA nu a procedat ca in cazul echipei Toyota, in paranteza fie spus inclin sa-i consider performerii etapei. Nu cred ca Brawn GP sunt avantajati de cineva, pur si simplu au fost de neoprit, Button castigand in fata lui Vettel 4 secunde in cateva tururi. Sunt dezamagit de faptul ca Alonso nu are inca o masina pe masura talentului sau, cat despre Hamilton, unele din comentariile de mai sus imi confirma faptul ca nu m-am inselat la vizionarea cursei si ca a procedat ca si de alte dati, aratand nu talent, ci o lipsa totala de sportivitate. Ma alatur multor comentatori de mai inainte in ideea ca FIA tinde sa transforme F1 intr-un mare circ si sa semene din ce in ce mai mult cu FRF.
    Australia, cursa: Brawn GP, dubla incredibila la Melbourne!
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău