• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Bravo , o veste minunata. Nu inteleg ce s-a intamplat cu dezvoltarea din UK in acest sens, britanicii faceau motoare extraordinare iar revenirea la o productie interna nu poate decat sa bucure. Investitia se va amortiza in timp, probabil vor fi contractati de dezvoltatori mai mici si sper, SPER, vanzarile Jaguar vor creste si vor ajunge in sfarsit la nivel cu competitorii lui de clase, ma refer ca volum de vanzari.
    Jaguar şi Land Rover vor dezvolta independent motorizările şi transmisiile viitoare
  • Excelent articolul, ca de obicei, multumim automarket pentru efort. Mai sunt trucuri de scadere a consumului, cel mai important cum scria in articol este invatarea regimulul motorului, acest lucru este posibil cu un indicator al consumul instant. S-ar putea sa ramaneti surprinsi sa constatati ca aveti un consum cu pana la 50% mai mic intr-un regim de turatii mai ridicat, cu presiune turbo (unde e cazul) Deccelerarea si accelerarea cat mai lina si evitarea franarii cat mai mult (atentie in trafic aglomerat si zone periculoase, este o practica riscanta). Alte trucuri sunt bineinteles aerul conditionat oprit, sau chiar dat jos de pe motor, presiune mai mare in cauciucuri, cauciucuri inguste, geamurile inchise, nu porniti incalzirea iarna, motorul se incalzeste mult mai greu, e valabil si invers daca se incalzeste motorul prea tare porniti incalzirea. Pentru cei ce conduc in zone reci cu temperaturi aproape de zero sau sub zero perioade mai lungi, un carton in fata radiatorului si un termostat cu rezistenta termica mai mare ajuta, atentie insa monitorizati constant temperatura motorului ca sa evitati o supraincalzire intr-un regim de turatii mai mare. Uleiul bun, filtre curate, bujii si fise de callitate, iar pentru cei mai obsedati dezactivarea EGR-ului, franarea cu stangul in viraje, rapoarte diferite in cutie si diferential, ECU setat pentru consum si demontarea alternatorului la diesel. Ultima e verificata, diferenta de performante si consum este limpede.
    POVEŞTI AUTO: Gerhard Plattner, colecţionarul de recorduri
  • @Atitudine, de ce ti-ar da cineva dislike pentru comentariul tau pus pe buna dreptate nu inteleg. Eu sunt total de acord cu ce spui, nu cred ca-i foarte intelept din partea lui Elon. Chiar si cu decizia nepronuntata, dand dovada de interes fata de problema si de seriozitate , arati clientului ca-ti pasa de satisfactia lui cu produsul tau chiar si dupa ce ti l-a platit deja si te asiguri ca altii nu vor fi nemultumiti. Cred ca intr-o criza economica ar fi o atitudine mai buna si mai "safe". Pe mine unul m-ar pune pe ganduri o astfel de stire daca as fi cu carnetul de cecuri pregatit pentru un model Tesla.
    Tesla: „Cu siguranţă nu va exista un recall pentru Model S”
  • Eu sunt de acord cu Danny, am priceput ce zice omu si e clar pentru multi care le mai au cu motorsportul si condusul in general. Ca are talent omu si ce trebe nu contesta nimeni, dar de aici pana la veneratia absoluta de care se bucura din partea pustanilor mai ales, e cale lunga. Nu-i chiar atat de greu sa faci ce face el, masina il ajuta mai mult decat credeti. Eu l-am vazut pe al nostru Bogdan Marisca cu al sau Subaru de 300 de cai jucandu-se prin parcare si te dadea pe spate. Sigur, nu se invartea in jur la buldozere si nu spargea baloane cu apa, dar miscarile sunt aceleasi. Uita-te la orice Gymkhana si vezi din ce-i alcatuit? cateva 360'uri, drifturi si trecere la limita. Daca iei elementele astea si elimini baloane cu apa, buldozere si containere, ajungi la concluzia ca orice drifter face miscarile alea in campionate mondiale, si chiar in WRC vezi o buna parte din tehnicile astea. Gymkhana e fara indoiala impresionant, dar sunt doar niste tehnici aplicate intr-un mediu atent controlat si verificat, cu duble trase de zeci de ori si clipul intreg e facut din zeci de clipuri mici taiate si lipite. Imi place si mie, ma uit cu placere si apreciez ce face omul, dar sa fim seriosi, nu-i nici pe departe un zeu al condusului. Cand ai o masina de peste 300.000 de euro facuta special pt Gymkhana de o echipa uriasa , cu budget nelimitat, viata devine mult mai usoara, la fel ca si trucurile lui. Adica ce vreti sa-mi ziceti, ca daca va dau eu acuma 1 milion de dolari sa va faceti o masina si sa aveti o pista inchiriata cu benzina nelimitata, dupa ce exersati dupa bunul plac cateva ore pe zi timp de o luna, nu ajungeti la un nivel acceptabil? Nu cred, refuz sa cred ca n-ati putea majoritatea.
    Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
  • Mai interesati-va cat costa o masina de WRC. Pretul incepe de la 250.000 de euro si costurile de intretinere pe un an ajung la dublu. Un scaun cu centuri omologate poate ajunge la 5000 de euro. Cutia de viteze din Fiesta lui Ken costa 40.000 de lire. O Fiesta ca a lui Ken dar nu la fel de performanta se vinde second hand cu 260.000 de euro. Pe net intr-un articol se precizeaza ca Fiesta lui Ken costa 500.000 de dolari, eu zic ca poate e rotunjita suma, dar 300.000 de euro sigur.
    Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
Pagina
12345...199200201...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău