• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Ken si costa cat doua daca nu 3
    Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
  • N-are rost sa comentez prostia de la conducere si ura care le-o port pentru felul in care distrug sistematic tara si ingenuncheaza poporul. Dar am auzit si urmatoarea chestie "pai sta, ca si alte tari din UE au taxe bagate la pompa ca sa scoata bani de drumuri" Corect! foarte adevarat! dar aceste tari n-au alte taxe!! In Republica Ceha nu se plateste impozit auto, poti avea motor de 7000 cmc si nimeni nu-ti cere un ban. De ce? pai deaia , ca numa romanu prost considera ca un motor mare = lux si bogatie cand de fapt poate masina valoreaza nici 1000 de euro. Apoi pe langa ca n-au impozit auto, taxele de inmatriculare sunt infime, cea mai mare nu depaseste 1500 RON pentru non-euro indiferent de an iar de la EURO 3 in sus nu se plateste taxa de mediu indiferent de masina, cilindree sau an. In conditiile astea DA! hai cu taxa la pompe, baga si 20 de eurocenti. Dar dupa ce dau 5000 de euro sa inmatriculez o masina cu motor mare, dupa ce platesc milioane pe an in rovignete si taxe de drum, dupa ce platesc peste 1000 de euro impozit ANUAL pentru un motor peste 3500 cmc, sa mai vina mizeria asta de guvern sa zica "pai ne trebe bani daca vreti infrastructura". Pai cu zecile de miliarde stranse numa din impozite , rovignete si taxe de mediu ce dracu faceti ma? ce taxa de mediu? o vazut cineva macar o papadie plantata din banii aia? Te duci in Europa, intr-o tara fost-comunista, mai mica, cu poate 15% din resursele naturale si bogatiile Romaniei si vezi (pe langa multe altele) drumuri astfaltate si aproape 0 gropi in cele mai ascunse sate cu 300 de locuitori. Cand intrebi "de unde bani?" , ti se raspunde "pai taxe de ce platim? si din bani de la UE". Fonduri am primit si noi, taxe avem de cateva ori mai mari cred decat in orice tara europeana, la noi de ce dracu nu se poate? Mai mult, mai mult, nici dumnezo nu-i mai satura pe astia. Pana odata, cand se trezeste un grup de extremisti violenti si careva din incompetentii astia o musca serios cu tot neamu lor cu tot si apoi se calmeaza. Degeaba tot striga lumea "sa nu fim violenti, sa protestam pasnic". Prea tarziu!! Pana nu fac pe ei de frica, astia nu se schimba cu nimic, ii doare pe ei in cot de "hipsterii din piata care bat in sticle" eventual daca ar fi sticle incendiare...
    Guvernul introduce din 2014 o acciză de şapte eurocenţi în preţul carburanţilor
  • @444 tocmai, este unul dintre cele mai fiabile motoare si deloc pretentioase. Pt romanul care are impresia ca orice BMW = M5 , si umbla cu un diesel ca si cu un M5, da, devine pretentios. In rest ulei aproape deloc, consum foarte mic si foarte rar se intampla sa pice ceva pe el. Oricum, nu mai detin masina, ma orientez spre benzina. @@mowgli: problemele la Alfe se datoreaza din cauza drumurilor in mare parte, suspensia nu e construita pentru conditii de drum cat mai variate, ma gandesc ca pentru a fi lider de clasa sau printre cei mari cand vine vorba de directie, trebuie sa platesti un pret. Asta-i pretul, componente mai sensibile.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de motoare diesel BMW
  • Bun, hai s-o luam logic: 1. Motoarele cu 6 cilindri in linie sunt cele mai echilibrate motoare in linie si mai echilibrate decat cele V6, asta se traduce prin vibratii scazute si nici nu sunt asa de complexe mecanic ca cele L4 sau V6, V5, L5 etc. 2. Pentru ca sunt echilibrate prin natura design-ului, neavand nevoie de axe de echilibrare montat intern si antrenate de arborele cotit, asta inseaman o putere mai mare, fiabilitate ridicata si din nou echilibru. Datorita acestor calitati, motoarele L6 sunt de preferat in utilaje grele cum ar fi camioane, utilaje de contructii dar si vapoare, dube si jeepuri. 3. Motoarele de 6 cilindri sunt cele mai usor de crescut la scara, sau in cilindree, se pot face de volume enorme, de zeci de litri sau foarte mici fara modificari ale principiului de functionare. 4. Motoarele diesel L6 sunt alese in industria grea si in camioane pentru rafinament, cuplu ridicat fata de alte configuratii), simplitate, robustete si fiabilitate! (daca va uitati la camioane, majoritatea folosesc L6) 5. Ca sa multumesc si fanii masinilor de unde rasare soarele (ca multi mai sunt) ganditi-va la Supra, Skyline si multe altele pe care le stiti sigur. 6. Daca vreti sa ziceti "pai blocul motor e bun, dar anexele de pe ele pica, injectoare, pompe de injectii etc". Serios? Mercedes, Audi, Peugeot, VW si mai toti constructorii au folosit pe mai mult sau mai putine modele de-ale lor aceleasi pompe si turbine ca si BMW, pentru ca au fost furnizate de Garret si Bosch in mare parte. Spre exemplu pompa Bosch VP-37 de pe motorul BMW M51D25 are o problema de constructie ce in timp se agraveaza, astfel cele mai multe reclamatii vin de la BMW ca s-au vandut in prostie TDS-urile, insa pompa asta a echipat VW-uri, Audi, Mercedes, Peugeot , Rover, Opel etc si problema e bine cunoscuta. Deci , cu ce argumente veniti voi cand afirmati ca motoarele BMW diesel nu functioneaza in timp? Eu am venit cu destule sa dovedesc contrariul si nu ca e BMW, ci prin simpla lui constructie inginereasca, motorul asta e net superior multor variante diesel din masini comerciale. Si daca tot aveti dubii, cascati bine ochii la BMW-uri diesel intre anii 88-00 , strazile sunt pline, e plin si netul de anunturi si comunitati uriase pe forum-uri iar majoritatea au peste 500.000 de km fara nici o reparatie capitala.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de motoare diesel BMW
  • @LauCalin: SAAB sau Alfa Romeo aceeasi poveste. Lasa batrane, ne bucuram noi de ele si macar nu facem parde din ciurda, ramanem in amarul nostru cu tehnologii vechi si nefiabile, mie-mi convine sincer. La fel se bucura si strainii de ele, numa romanii, marii cunoscatori auto ai lui peste, stiu ei cum e cu industria auto. Eu zic sa nu mai scrieti modele de masini care sa contina cifre, cine stie ce se intelege, vezi cazul de mai sus.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de motoare diesel BMW
Pagina
12345...200201202...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău