• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Daca pentru aceasta minciuna ordinara trebuie sa plateasca 70-80 de miliarde, atunci BP ar fi trebuit sa plateasca 200 de miliarde si sa nu mai existe. De sutele de bombe nucleare detonate doar pentru a face experimente, nu spune nimeni nimic. Chiar daca VW au gresit si mintit, mi se pare nedrept sa plateasca inzecit mai mult fata de oribile tragedii ecologice care au loc. Intre timp, exploatarile cu cianuri, fracturare hidraulica si defrisarile masive continua fara probleme si daca cumva ai tupeul sa comentezi, ti-o iei in freza, esti bagat in duba si dus la sectie. Unde-i dreptatea aici ? M-am bucurat cand i-au prins cu mata-n sac, dar deja povestea asta devine exagerata si atrage mai multa atentie decat tragedii reale, multe dintre care nici nu ajung in atentia publica.
    Dimensiunea dezastrului: Dieselgate i-ar putea costa pe cei de la Volkswagen 78 de miliarde de euro
  • Owned...
    Porsche răspunde familiei lui Paul Walker: "Autoritățile au demonstrat deja cine este de vină în această situație"
  • @Pana corect, doar ca VW au mintit cativa ani, chiar si cand li s-a atras atentia si au avut sansa sa-si corecteze greselile. Problema e ca au vandut deja foarte multe astfel de masini, care poate nici nu primeau certificarea de a fi puse in vanzare, daca nu ar fi mintit cu buna stiinta ca respecta toate cerintele. Se pare ca alti constructori le pot indeplini, fara sa minta, atunci trebuie sa cred ca si VW ar fi putut, iar daca nu... atunci n-au ce cauta cu motoarele respective pe piata, sorry. Faptul ca cerintele si legile in vigoare sunt drastice, nu este o scuza, atata timp cat cerintele pot fi indeplinite de o parte din constructori.Eu sunt convins ca doar lacomia celor de la VW e de vina pentru situatia asta. Da, au recunoscut si platesc, dar din nou... asta nu anuleaza efectele nocive ale emisiilor acestor masini, nici faptul ca milioane de clienti au fost inselati si mintiti, clienti care se uita foarte atent la cat polueaza masina lor. Da, stiu ca noi Romanii suntem inapoiati si zicem "apai ce ma ? toti polueaza, important e sa mearga masina, sa traga bine, sa consume putin si gata, ce-i asa mare lucru ? polueaza, polueaza". De acord, dar atunci sa nu ne miram ca murim de cancer la plamani dupa o viata scurta, de 35 de ani, fara tigari. Da, stiu... pare un discurs de hipster platit de Greenpeace, cert e ca lumea din Vest ia lucrurile astea foarte in serios. Oricum, vorbim de inselaciune aici, nu doar de poluare. Sunt chiar socat de cata lume le ia apararea celor de la VW (nu ma refer la tine), fanboys profund indignati, care-i acuza pe Americani de conspiratii, sau pe Japonezi. Jurnalistii sunt si ei injurati ca pun botul la mascarada asta... eu nu inteleg indignarea asta si partea luata celor de la VW, de ce ? noi suntem cei mintiti. Ar trebui sa ne bucuram cand un constructor auto, oricare ar fi el, ia un sut in fund si e tras de urechi, caci astfel se mai termina cu lobby-urile si cu manevrele facute pe la spatele si pe spatele nostru. Din astfel de scandaluri, doar avem de castigat pe termen lung, atat noi, clientii, cat si planeta asta amarata, caci vor duce la legi si mai stricte, emisii si mai putine si implicit un aer mai sanatos si mai curat. Sa le tii partea celor de la VW cu argumente gen "si ce daca polueaza ? atata timp cat si-au recunoscut vina", e ca si cum ai gasi un floc in ciorba de burta de la restaurant si ai spune "ei... lasa... mananc aici si maine ca oricum o fost buna la gust"
    Mazda: ”Noi nu am păcălit testele de emisii și credem în ciclul de combustie ideal”
  • @Andy am luat-o pe principiul ca sunt pasionat si e o masina clasica.
    Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice
  • Totul a fost perfect, pana in clipa in care a deschis capota si am vazut motorul mai nou, M20. Pacat, dar avand in vedere ca un 2002 in stare cat-de-cat incepe de la 20.000 si un Turbo de la 80.000, inteleg. Probabil acolo voi ajunge si eu, sa iau o caroserie si sa-i pun al motor, doar ca la noi nu-i usor cu omologarea, asa cum e la americani.
    Povestea lui Radu Muntean, designerul român din SUA care conduce un BMW 2002 din 1971
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău