Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice

Publicat Miercuri, 02.09.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 37
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 1
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Noul Kia Sportage: primele imagini cu interiorul și primele detalii tehnice - Poza 2
Kia a dezvăluit noi imagini ale celei de-a patra generații Sportage. Crossoverul sud-coreean vine cu cinci motorizări, cu multă tehnologie și sisteme de siguranță.

După ce Kia ne-a surprins cu primele imagini oficiale ale noii generații Sportage, constructorul coreean revine cu un nou set de imagini, de această dată de la interior, și cu informații oficiale complete.

O mașină mai mare și un pachet sport GT Line

Având în vedere că vorbim despre o generație complet nouă, dimensiunile s-au schimbat substanțial, comparativ cu vechiul Sportage. SUV-ul este acum mai lung cu 40 de mm (4480 mm lungime) și are un ampatament mai mare cu 30 de mm (2670 mm).

Designul, modificat și el substanțial de o nouă filosofie de design, vine la pachet cu o serie de elemente aerodinamice care ajută crossover-ul să își reducă coeficientul aerodinamic de la 0.35 la 0.33. Spoilerele față și spate, precum și panourile de sub caroserie au contribuit la asta.

În lista de opționale se va regăsi și un pachet sportiv GT Line, care presupune jante de 19 inch, proiectoare cu LED-uri, evacuare dublă, deflector posterior și o supensie ceva mai fermă.

Scaune spate încălzite și multe sisteme de siguranță

Esential 4480 mm este lungimea noului Kia Sportage.
184 de cai putere oferă cel mai puternic diesel instalat pe Sportage.
8 inch este dimensiunea ecranului multimedia oferit pe Sportage.
Creșterea în dimensiuni se resimte și la interior, unde avem acum un portbagaj mai mare, a cărui capacitate crește de la 465 la 503 litri.
Și capacitatea rezervorului crește de la 58 la 62 de litri. Pasagerii spate vor beneficia de 16 mm în plus la nivelul capului și de alți 7 mm la nivelul picioarelor. Grija pentru detalii a făcut ca materialele să crească din punct de vedere calitativ.

În plus, lista de echipamente a devenit și ea mai generoasă, cu cu un ecran multimedia de 7 sau 8 inch, cu un sistem audio cu șase sau cu opt difuzoare, furnizat de JBL. Pe lista de opționale se găsesc scaune încălzite și reglabile electric pe 10 direcții. Chiar și pasagerii spate primesc scaune încălzite.

Dincolo de dotările de confort, noul Sportage vine și cu o mulțime de sisteme de siguranță, cum este frânarea de urgență automată, avertizare și corectare la depășirea benzii de mers, faruri adaptive, monitorizarea unghiului mort, recunoașterea semnelor de circulație și avertizare la traficul posterior atunci când ieși din parcare cu spatele.

Trei motoare diesel

Lista de motorizări va fi deschisă de un aregat pe benzină de 1.6 litri GDI, cu 132 de cai putere și 161 de Nm. Pentru cei care vor mai multă putere va exista și o versiune supraalimentată de 177 de cai putere și 265 de Nm.

Cei care preferă dieselul vor fi întâmpinați de o unitate CRDi de 1.6 litri, care dezvoltă 115 cai putere.

Va exista însă și un propulsor de 2.0 litri, cu două versiuni de putere: una livrează 136 de cai și 373 de Nm, iar a doua 184 de cai și 400 de Nm. În funcție de motorizarea aleasă, Kia oferă fie o cutie manuală cu șase trepte, fie una automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

A patra generație Kia Sportage va ajunge pe piață abia anul vitor, în primul sfert al lui 2016, mai exact.


Comentarii (37)

  • someone
    dieselul de 115 cai nu e cel de 1.7 crdi?
    5 3
  • Masina asta da clasa multor modele din acest segment. Doar daca aruncam privirea putin pe dotari ne dam seama ca este premium. Avem scaune nu doar incalzite ci si ventilate pe fata ( dotare care o gasesti frecvent la masini premium ).Motoarele sunt mai mult decat OK pt Europa, cred ca cel mai cautat va fi 1.6 CRDI care iti ofera suficienta putere pt a te transporta in oras de la A la B . Cine doreste extaz si dinamism, va alege 2.0 CRDI de 184 CP sau 1.6 turbo benzina 177CP. Ca o concluzie, este un odel reusit, dar parca mult mai mult imi place Tucson, insa din pacate Hyundai nu ofera o lista de personalizare cu optionale cum ofera Kia, cu toate ca-s acelasi grup, cam ciudat. Spre exemplu la Hyundai daca vreau varianta cu trapa, trebuie sa cumpar o versiune superioara care costa cu 5 mii mai mult, pe cand la Kia, este optional cu 880 euro inclusiv din entry-level.
    15 8
  • @s
    Dar stii ca daca vrei sa iti personalizezi masina creste termenul de livrare la aproape 6 luni?
    5 9
  • @s
    Fara suparare, am avut modelul actual si masina asta e un cumul de promisiuni vizuale cu un fundament mecanic neasteptat de slab.
    Dincolo de specificatii tehnice, dotari si motorizari, intr-un timp realtiv scurt isi dovedeste apartenenta la politica coreenilor de a oferi cea mai slaba calitate posibila la orice componenta a masinii.
    Incepand cu un sasiu total depasit de masa masinii, cu arcuri foarte moi si foarte sensibile la diferente de temperatura si greutate (la 4 persoane plus bagaje rotile spate aproape ca ating aripile), cu niste amortizoare inutil de dure, departe de a da o minima impresie de rafinament, continuand cu un set ambreiaj pe varianta diesel awd care evident nu face fata nici motorizarii si nici masei totale, si terminand cu materialele din interior precum vinilinul cu impresie de piele de pe scaune si volan, extraordinar de lipsit de robustete, masina, din pacate, face cinste politicii tip "all show, no go" promovate de coreeni.
    Ce sa mai zic ca pana si motorasele stergatoarelor parbriz nu faceau fata vitezei, pur si simplu se miscau in reluare peste 100 km/h sau la viteze mari ale vantului.
    Nu mai vorbim de preturi, care in momentul actual tind sa le atinga pe cele ale modelelor europene premium. Cand am vazut ca un Sorento dotat complet depaseste pragul de 50.000 E, am zis ca nu e adevarat. Iar preturile de la Ceed le-au depasit si pe cele de la Honda Civic!
    Singurul avantaj palpabil ramane garantia de 7 ani, pe care timp de 4-5 ani cat am tinut masina am folosit-o din plin.
    Nu sunt vreun fan VW sau altele de genul si nici vreun disperat dupa legendara fiabilitate japoneza care, din pacate, nu prea mai are cine stie ce sustinere in realitate, dar asa o dezamagire rar mi-a fost sa traiesc. A fost prima si ultima oara cand ma mai ating de vreo masina coreeana.
    32 17
  • Vezi tu @alex, cam astea sunt detaliile pe care lumea nu le vede, sau nu vrea sa le accepte. Se uita pe articole de presa, pe poze, pe lista de dotari, si zic ca Hyundai e o super masina, Citroen sau Fiat, sau alte variante. Rezistenta in timp a materialelor la uzura, felul in care colaboreaza componentele mecanice...
    18 13
  • @eminescu0
    Recunosc ca am fost prostit si eu de marketing, pur si simplu mi-a luat fata designul si ideea ca 7 ani garantie ofera numai cine e absolut sigur ca produsul lui e beton.
    Ca sa aflu, de fapt, ca ei fac multi bani chiar din treaba asta, luand cu nemiluita clienti de la alte marci pe false promisiuni si fara sa se mai intereseze sa-si pastreze clientela. La garantie, pe ei nu-i costa cine stie ce, piesele fiind de f proasta calitate si, in speta, ieftine (pt ei, ca pt client sunt preturi de VW). Nu se poate sa ai, spre ex, un rulment de presiune la ambreiaj la ditamai masina cam cat un deget de gros!
    Oricum, am constatat in timp, la alte cunostinte cu crossovere de origini diferite ca ideea in sine de crossover e o aberatie totala.
    Practic, producatorii iau platforma tehnologica de hatchback si trantesc fara prea mari modificari caroserii mai grele cu 200, chiar 300 kg.
    Rezultatul? Performante slabe si in onroad, si in offroad, dinamica lipsa, consum mare, spatiu nu neaparat mai mare, doar ideea ca esti aparent mai inalt si mai ferit de pericole.
    23 11
  • Mihnea
    Sunt proprietarul unui Kia C'eed , iar ceea ce spune tipul de sus sunt afirmatii pur imaginare, prezente pt a induce in eroare.

    Am achizitionat aceast autoturism in septembrie 2008. Am ales 1.4 benzina 109 cp varianta Best la 11.500E tva inclus. La vremea aceea avea un pret cu vreo 3000 e mai mic decat concurentul sau Vw Golf 5.

    Motorizare: 1399cm3 benzina cu 109 cp, un motor capabil la turatii mari cu distributie pe lant. Acceleratia la turatii joase nu incanta dar la drum lung atinge usor 200km/h cu benzina normala si 205km/h cu benzina de 99. Consumul mediu extern este 6.5 . Au fost drumuri unde am avut 5.2 l/100 dar la viteze de 90. Consumul urban este de 8 dar am perioade unde am 7.2 dar la un mers extrem de ponderat. In afara, pe drum drept, masina da senzatia de stabilitate datorita garzii la sol joase si a servodirectiei asistate electronic care se intareste treptat la viteze mari insa in curbe spatele fuge destul de usor fiind foarte periculoasa ( varianta hatchback). Confortul in scaune este foarte bun, sprijinul lateral fiind foarte pronuntat oferind din nou senzatia falsa de stabilitate. Spatiul interior este foarte mare atat la cei din spate cat si in fata.

    Masina are acum 200.000km. Pana in 100.000km s-au stricat unele componente electrice ( geamuri, cdplayer, clanxon) ce s-au remediat pe garantie. In schimb pana la 190.000km nu am facut decat reviziile regulate, distributia fiind pe lant m-a salvat de o suma consistenta. Chiar la kilometrajul acesta masina are inca amortizoarele, discurile si ambreiajul originale intr-o stare buna. Ambreiajul cred ca mai are vreo 20.000 cursa lui intarindu-se simtitor.. Puterea aerului conditionat este destul de mica fiind des necesar setarii ventilotorului pe niste trepte superioare. Materialele sunt de calitate, plasticul de pe bord fiind foarte placut la atingere, materialul textil de pe scaune nu s-a ros, scamosat, decolorat.
    22 14
  • salut, sunt proprietarul unui Kia Cee'd , tot din 2008 dat am doar vreo 90000 km. recunosc ca pana la aceasta data nu am avut probleme majore cu masina, dar si Alex s-ar putea sa aibe dreptate, pretul de 11500E dat pe masina cu dotarile avute nu se mai regaseste la actuala generatie, pretul pentru versiunea de baza la 1.4 benzina a "sarit" la aproape 14000E. intr-adevar tind sa cred ca Kia foloseste mult marketing-ul, dar masinile lor nu se ridica la nivel de japoneze.
    3 11
  • zic si eu
    @Alex,
    Încep prin a spune ca sunt 100% de acord cu observația ta în privința preturilor Kia.Este f. mare pt o coreeană însă trebuie să ai iîn vedere ca o mașină germană dotată similar cu vârful de gama Sorento ajunge pe la 70mii euro (fă o simulare dacă nu mă crezi).
    Referitor la observațiile tale, le-as crede dacă le-as înțelege logica. Când sasiul este depășit de masă logica ne spune ca acesta cedeaza,nu?. Să înțelegem ca ai rămas cu motorul pe șosea din cauza cedării șasiului? Ce vrei să spui cu arcuri sensibile la diferență de temperatură? Se topesc vara și îngheață iarna?:-) Are you serious? Apoi ne spui ca amortizoarele sunt rigide...wow, cam ca la o mașină cu setări sportive,nu?
    Nu ti-as fi atras atenția asupra acestor comentarii dacă ierinuas fi avut în față, venind de la mare,cale de câteva zeci de km, o kia sportage, cu 4 oameni și bagaje. Surprinzător, era destul de agila pentru drumurile bulgăreștisși nici nu părea a fi o rachetă gata de lansare. Acum depinde și cât cântăresc cei 4 oameni și bagajele, dacă au 1 tonă împreună, și unlandcruiser se lasa.
    14 6
  • @Mihnea
    Legat de Ceed, am intalnit multi oameni care au fost multumiti de ele. Inclusiv eu am avut pe mana un Proceed din generatia actuala cateva zile si am fost uimit de diferenta de calitate fata de Sportage in favoarea primului. Dar si pretul... Daca tie ti se pare ok sa dai 22.000 pret cu discount pentru un Ceed 1.6 aspirat cu cutie AT, fie el dotat cu trapa si ceva bucatele de cvasi-piele pe scaune, atunci...
    Eu m-am legat strict de Sportage, pe care l-am avut eva mai mult de 4 ani.
    Referitor la "iar ceea ce spune tipul de sus sunt afirmatii pur imaginare, prezente pt a induce in eroare" te-as ruga sa ai bunul simt sa te abtii de la asemenea afirmatii, intrucat nici nu ma cunosti si nici nu ai dreptul sa arunci cu noroi in cineva pe care nu-l cunosti.
    Asa pot spune si eu despre tine, ca tot ce-ai scris tu sunt niste aberatii si ca de fapt lucrezi la Kia. Conform logicii tale, am tot dreptul nu? Hai sa ne vedem totusi lungul nasului, te rog.
    Ne-am obisnuit in tara asta sa aruncam jigniri la liber, asa, fara nici o retinere!
    9 11
  • @zic si eu
    Buna observatia, am vrut sa-i atrag si eu atentia in privinta pasajelor : ''Incepand cu un sasiu total depasit de masa masinii, cu arcuri foarte moi si foarte sensibile la diferente de temperatura si greutate (la 4 persoane plus bagaje rotile spate aproape ca ating aripile), cu niste amortizoare inutil de dure'', deci LOLL . Oricum la cate voturi pozitive a luat, este clar ca e multa prostime care-i crede elucubratiile.
    11 6
  • @zic si eu, te-as ruga si pe tine sa ai bunul simt sa te abtii de la asemenea afirmatii, intrucat nici nu ma cunosti si nici nu ai dreptul sa arunci cu noroi in cineva pe care nu-l cunosti. Nu ai inteles un lucru elementar. Cand sasiul este depasit de masa , masina se inclina ori in dreapta ori in stanga in functie de virare subvirare. Iar despre amortizoare, se inmoaie dupa un stil de rulare continuu si asta fiindca se supraincalzesc la fel cu si motor se incalzeste, doar ca acolo exista intercooler domnule draga.
    10 7
  • @zic si eu
    Hai s-o luam altfel.
    Cat scrie pe hartie ca e masa maxima autorizata peste cea in gol a masinii? Eu citesc vreo 420 kg. Asta inseamna ca 4 insi mai voinici au intrat deja in ilegalitate, avand in vedere ca mai avem si fluidele peste masa in gol.
    Legat de pretul Sorento, am avut in fata pretul de lista de la Touareg X, modelul de dinaintea facelift-ului, din dotarile caruia enumar cateva: suspensii pneumatice, sistem all around camera, motor diesel de 3 litri, cutie AT in 8, asta doar asa, ca sa enumar ce NU are disponibil Sorento. Pret de lista? 54.000. DElaerul era dispus sa-mi ofere si o reducere de 10%, fara prea mari negocieri, ceea ce la Kia nici nu visez. Nu mai vb daca incep sa configurez un XC60 sau X3, modele, intr-adevar, putin sub clasa Sorento, dar, zic eu, superioare lui din multe puncte de vedere.
    Sasiul nu are ce sa cedeze, este doar mult sub limitele decentei cand vine vorba de rafinament, de stabilitate, iar rigiditatea lui Sportage nu este una sportiv, e una, cum sa zic, degeaba, adica topaie si simti toate gropile fara sa aiba vreun contact sportiv cu asfaltul, vreun handling zapacitor, iar ceea ce m-a socat e ca la diferente mai mari de temperaturi isi modifica masiv felul in care amortizeaza.
    Daca tie 2 cupluri plus bagaje ti se par cine stie ce greutate...Atat aveam in masina si era masiv lasata de fiecare data, atat de mult incat manevrabilitatea pe fata era mult deficitara fata de cazul in care era un singur om in masina, soferul. Ridicata mult de bot, cand e o masina, ti se pare ca mai paote fi cine stie ce manevrabila?
    Exact asa cu ai zis, masina PARE agila, mai putin atunci cand te afli in locul soferului. Fara sa jignesc, depinde mult si de om, poate unuia I se par destul de agil si Loganul, mie dupa Honda CR-V, care nu a fost nici ea cine stie ce ex de agilitate, mi s-a parut facuta din bucati care nu aveau legatura una cu cealalta. Directia extraordinar de moale, cu niste amortizoare tari degeaba, cu arcuri moi si ridicata de fata nu duce catre o senzatie comoda de sofat, crede-ma.

    Ca sa intelega si altii: nu ma leg de Kia Romania, au fost exemplari si extrem de amabili, service-ul foarte ok, in ciuda numeroaselor pareri negative legate de ei, total neintemeiate. Ma leg de faptul ca reteta Kia la crossovere are gust de acru, iar la preturi, fata de ce ofera, s-au nesimtit cam rau. Ei si Hyundai.
    11 11
  • @Alex
    Infantil, dar inutil. Ma rog, daca te bucuri la semenea glume, e clara treaba.
    4 7
  • Da bah se topesc amortizoarele, acum shezi bland si be vodka . Nu e nevoie sa spui ca nu esti fan VW , stiim cu totii ce fel de fan esti. Frustrarea iti iese prin toti porii, si te da de gol. Nu ne-am fi dat seama daca nu ai fi pomenit de marcile ''japoneze'' , asta in cazul in care nu era vb despre ei in stirea de fata. Esti bun, dar mai finutz ca bate la ochi .
    10 12
  • Moderatorii acestui site stau si dorm? Daca lasati persoane de genul asta sa se bucure infantil prin "mistouri" de clasa a 2-a (CFR), nu faceti decat sa-i lasati sa va discrediteze site-ul. Numai uitati-va ce puerili sunt.

    @@Alex
    Ti-am perceput gradul de inteligenta, nu mai e nevoie sa te chinui sa ma convingi. Sezi calm!
    7 7
  • Incredibil. Cineva stie sa stearga history ca sa voteze negativ de mai multe ori.
    Hai mai nene, pe bune???? La asemenea lucruri se bucura unii????
    :)))))))))))))
    Doamne, ce tara avem! Ne meritam locul, zau.
    7 6
  • Un adevarat kia fanboy nu se lasa niciodata.
    Hai ca ti-am ocupat ziua, si ti-o mai ocup.
    Huoo Kia!
    :)))))))))))
    3 7
  • kia are multe belele
    kia are multe belele
    3 8
  • Scuzati-mi scaparile anterioare, dar acum frustrarea imi iese iar prin pori si tot odata si spumele la gura, uit sa mai comentez elaborat si civilizat asa cum ceream eu altor useri mai sus. Acum ma duc sa-mi verific arcurile la Sportage mi-e sa nu se topeasca ca azi sunt iar 38 de grade, barem sa le pun niste gheata de la frigider.
    4 8
  • Am obosit de atatea galeti cu gheata carate catre Kia Sportage-ul din parcare. Dar asta e, trebuie neaparat sa feresc arcurile de canicula, ca altfel de inmoaie precum o inghetata :))))))))
    2 6
  • Oricum, am vazut cat de jos poate merge infantilitatea, te-ai chinuit degeaba, asa ca relax si lasa-i pe moderatori, DACA EXISTA ASA CEVA PE SITE-UL ASTA, sa faca curat pe-aici.

    Daca ai o minima logica, poate intelegi cat de mult te-ai compromis ca fan Kia, si bravo tie ca esti fan Kia, si implicit si marca la care tii.
    Pacat, credeam ca se poate discuta normal pe-aici, chiar si contradictoriu.
    O disputa purtata civilizat e mama unei democratii sanatoase si ineficiente.
    Noi.....mai avem pana acolo...mult. Personal, nu cred ca o sa ajungem vreodata, dar ma rog.
    5 0
  • Bun ajunge cu ironia. Nu am absolut nici o problema cu tine, dar faza cu ''arcurile'' a fost comedie. De unde ai scos-o ? :))))))
    2 1
  • Sanatoase si eficiente, scuze.
    1 1
  • @Stop
    N-am scos-o de nicaieri, eu chiar n-am inventat nimic, daca ma crezi bine, daca nu, la fel de bine.
    Daca te incalzeste cu ceva, am obs ca mai multe crossovere de clasa asta sufera de sasiu subdimensionat. Cand ma refer la sasiu, ma refer la toate componentele.
    Si am spus, dar n-ai fost atent, ca am mers mai multe zile cu Proceed actual si e total diferit, in sensul bun.
    3 1
  • @alex,
    OK, e parerea ta si ti-o respect . Nici eu nu-s multumit de animite aspecte la Kia, si anume urmatoarele : reteaua de dealeri insuficienta in tot Bucurestiul, si anumite elemente de la interior gen acel material ecologic de pe scaune care seamana cu ''pielea'' se increteste rapid dupa o utilizare, sau mai degraba dupa un anumit prag de km. De asta , as prefera oricand un Hyundai in loc de Kia ca nivel de calitate Kia mai are de lucrat pana la nivelul Hyundai. Cat despre noul Sportage, nu pot trage inca o concluzie adecvata pana nu ajung sa urc in ea . Imi pare rau pt rafuiala de mai sus, dar pe bune mi-ai inveselit ziua cu acel pasaj al tau :)))))) ........ mi-e greu sa cred o astfel de gluma . O zi buna !
    3 2
  • @Alex ma bucur ca poti sa impartasesti experienta ta, aratand clar si bine argumentat, faptul ca nu poti avea calitatea si rafinamentul unor marci consacrate, dar la jumate pret. Problemele care le descrii tu sunt des intalnite la modele low-cost cu pretentii premium si sunt diferente subtile, de multe ori insesizabile de catre multi soferi, sau trecute cu vederea.

    Imi pare rau insa ca trebuie sa faci fata unor reactii precum cele de mai sus, de la oameni de 2 bani, care se cred mari ingineri.
    Practic e vorba de o singura persoana, care da dovada de probleme clare la mansarda, dandu-si voturi singur, postand sub diferite nume pentru a-si satisface ego-ul.

    Evident ca temperaturile extreme, in special cele negative, vor afecta cursa, raspunsul si rata de compresie sau decompresie a amortizoarelor, in special daca sunt unele low-cost, cu ulei sensibil la diferente de temperatura. Se pare ca nu toata lumea stie faptul ca si metalul sufera in cazul temepraturilor extreme, mai ales cand vorbim de metale cu proprietati elastice. Tu lasa-i sa scuipe mai departe, nu merita sa-ti pui mintea cu ei pentru ca cel mult conduc o Nubira 2 bani, dar au pretentia ca se pricep la un Sorento mai bine decat un posesor de 4 ani. Cam asta e logica Romanului prost.
    7 4
  • Cred ca ma confuzi, mai ales masina mea. Dar nu-i bai, creierul tau e intr-o constanta confuzie.
    4 1
  • @ptcelmaiprostdincurteascolii
    Bai Euglena verde, tu nu pricepi un lucru elementar. Daca ''temperaturile extreme, in special cele negative, vor afecta cursa, raspunsul si rata de compresie sau decompresie a amortizoarelor, in special daca sunt unele low-cost, cu ulei sensibil la diferente de temperatura'', lucrul asta se intampla la mai multi producatori, nu doar la Kia, fiindca marea majoritatea a modelelor de volum au astfel de amortizare.
    5 4
  • Acum daca tot ai adus in discutia Nubira ''2 bani'' , baga pe ''goagal'' si vezi ce sistem de suspensie are aceasta masina pt clasa ei, oricum esti ''ciumeg'' tu cu Bemveu 520i o masina care face 0-100 in 9 sec, adica timp asemanator cu o Nubira stock si motor mult mai mic :)))), ma gandeam ca te lauzi cu altceva nene mowgli, cu M5 ceva , macar pe Bulgarika daca nu nou ce dreacu :))))
    3 6
  • Te simti ofensat ? suferi ca ti-am lezat orgoliul, ca m-am legat de masinuta ta ? Nu-i bai. Oricum, nu te lua totdeauna dupa ce scrie la profilul meu. Ce suspensii ai tu pe Nubira, chiar nu ma inereseaza.

    Dar tin sa te anunt (ca tu nu ai de unde sa stii), ca exista telescoape de buna calitate sau de proasta calitate. Poti lua un telescop cu 100 de lei, sau cu 5000 de euro. Are rost sa-ti explic ca exista totusi o diferenta ? Ca nu platesti doar brand-ul ? Nu are rost... cum nu are rost sa-ti explic ca depinde foarte mult de materialele folosite, tipul de ulei, camera de compresie sau supapa ei.

    Dar tu stii mai bine, ca de obicei.
    4 3
  • Apropo, numa un cunoscator ca tine compara performantele unei limuzine de clasa mare, cu 600 de kilograme mai grea, cu o masina mult mai mica, mai usoara, avand aceeasi cilindree. Bravo ba, esti un geniu. Cum de nimeni nu s-a gandit la asta ?

    Pot sa-ti spun un secret ? un scooter accelereaza mai repede decat o Nubira. Cu toate astea, prefer o Nubira. Intelegi ? aaa... nu. Am uitat... n-ai cum.
    5 4
  • Ahh era sa uit. Kia Sportage 2016 va fi pe lista mea de achizitie. Prefer motorul 1.6 GDi 132 CP entry-level , nah ofticati-va acum ca cumpar ''un jaf de masina'' pe nume ''Kia Sportage''. . Sper totusi sa-mi dea si niste gheata ca sa nu se topeasca arcurile vara. Iarna am s-o bag in casa langa semineu la temp. optima sa nu inghete :)))))
    5 7
  • alex vs @

    alex chiar a meritat sa le raspunzi unor @-zi infantili pt. care jignirea este singura argumentatie?
    3 2
  • @mowgli Kia nu e low-cost. Singurul brand low-cost e Dacia. Hyundai-Kia, Skoda, Renault, Ford sunt branduri de volum-buget.

    Toate marcile enumerate folosesc fluide sintetice peste tot. Piesele folosite sunt standard, nu low-cost. Dacia, care e low-cost foloseste intr-adevar piese Renault de generatie/conceptie mai veche.

    Daca ai BMW, felicitari. Poate esti chiar fan. Daca ai luat-o pe principiul ca la banii aia nu gaseam nimic nou (desi poate existau optiuni - asta tu o stii mai bine)...rusinica. E exact categoria care inunda parcul auto cu vechituri. Eu sper ca esti din prima categorie :-)
    2 2
  • @Andy am luat-o pe principiul ca sunt pasionat si e o masina clasica.
    1 0
  • avem de 1 luna Kia Sportage model 2016
    2.0 diesel 136 Cp AWD automat
    nu vreau sa-l contrazic pe Alex vizavi de problemele
    pe care le-a intampinat el pe vechiul Sportage,
    dar modelul nou pare simtitor imbunatatit.
    de exemplu, incarcat cu 400 kg, pe drum european,
    la 150 km/h sta surpinzator de bine pe drum ...
    conduc de 10 ani un seat ibiza, masina destul de
    sportiva ca si comportament ... Pana in momentul
    ne fata, pe drumurile pe care eu circul (cam 20000 km pe an)
    nu am simtit nevoia ca in curbe sa merg mai incet cu
    Sportage-ul de cat cu Ibiza ...
    plasticele de la interior, butoanele etc. chiar par foarte robuste.
    masina a fost vreo 27000 euro, dotata destul de bine ...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru