@Taxatoru
1. ai presupus ca am masina euro 6, ti-am aratat ca ai gresit. in plus am zis ca NU imi convine ca eu nu trebuia sa platesc taxa de anul acesta (in forma intitiala a proiectului). aparent ti-a fost greu sa intelegi asta.
2. taxele reprezinta un factor in a afla daca iti permiti sau nu o masina.
3. tu vezi transportul in comun ca un refugiu al celor care nu isi permit o masina din simplul fapt ca nu vrei sa il folosesti
4. perfect de acord cu propunerea ta de introducere a unor taxe similare in toate marile orase, chiar pentru
@Moldovean
din pacate ai dreptate in ceea ce zici, tocmai de asta am scris mai sus ca taxa e buna doar in combinatie cu dezvoltarea infrastructurii. Faptul ca puteai plati in avans pe un an arata singurul scop al taxei in modul in care a fost propusa initial.
@jiji si @Taxatoru
1. masina mea este euro 4 si NU o voi schimba
2. masina nu este un drept, este un privilegiu
3. cum am scris si mai sus - taxa trebuie combinata cu dezvoltarea transportului in comun, nu cu prelungirea lucarilor la metrou cu 300%
Sincer, as prefera ca toate masinile sa plateasca o taxa la intrarea in mari, nu doar cele euro 3/4 sau mai vechi
@fan skoda - stai linistit, majoritatea masinilor care poluaza in Bucuresti sunt Euro 4. Si nu am vazut putine care scot mult fum, dar spre surprinderea mea majoritatea nu sunt din grupul VAG
Eu inca sunt de parere ca taxa era buna si trebuia platita pe zi, fara reducere daca se plateste anticipat pe o perioada mai mare. Doar ca trebuia combinata cu dezvoltarea transportului in comun.
Si platita inclusiv de masini Euro 4 (de anul acesta), iar din momentul in care transportul in comun ajunge la un nivel cel putin acceptabil, de toate masinile.
@Luci - aici este vorba si de inflatie. Preturile au crescut in general la toate produsele. Si salariile sunt intr-o continua crestere - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage#Average_monthly_gross_wage_(1998_-_2018)
Ultimele comentarii
572 in total