• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @Taxatoru 1. ai presupus ca am masina euro 6, ti-am aratat ca ai gresit. in plus am zis ca NU imi convine ca eu nu trebuia sa platesc taxa de anul acesta (in forma intitiala a proiectului). aparent ti-a fost greu sa intelegi asta. 2. taxele reprezinta un factor in a afla daca iti permiti sau nu o masina. 3. tu vezi transportul in comun ca un refugiu al celor care nu isi permit o masina din simplul fapt ca nu vrei sa il folosesti 4. perfect de acord cu propunerea ta de introducere a unor taxe similare in toate marile orase, chiar pentru @Moldovean din pacate ai dreptate in ceea ce zici, tocmai de asta am scris mai sus ca taxa e buna doar in combinatie cu dezvoltarea infrastructurii. Faptul ca puteai plati in avans pe un an arata singurul scop al taxei in modul in care a fost propusa initial.
    Primarul Capitalei a renunțat la Taxa Oxigen: “Cetăţenii resping ideea de restricţie”
  • @jiji si @Taxatoru 1. masina mea este euro 4 si NU o voi schimba 2. masina nu este un drept, este un privilegiu 3. cum am scris si mai sus - taxa trebuie combinata cu dezvoltarea transportului in comun, nu cu prelungirea lucarilor la metrou cu 300% Sincer, as prefera ca toate masinile sa plateasca o taxa la intrarea in mari, nu doar cele euro 3/4 sau mai vechi
    Primarul Capitalei a renunțat la Taxa Oxigen: “Cetăţenii resping ideea de restricţie”
  • @fan skoda - stai linistit, majoritatea masinilor care poluaza in Bucuresti sunt Euro 4. Si nu am vazut putine care scot mult fum, dar spre surprinderea mea majoritatea nu sunt din grupul VAG
    Primarul Capitalei a renunțat la Taxa Oxigen: “Cetăţenii resping ideea de restricţie”
  • Eu inca sunt de parere ca taxa era buna si trebuia platita pe zi, fara reducere daca se plateste anticipat pe o perioada mai mare. Doar ca trebuia combinata cu dezvoltarea transportului in comun. Si platita inclusiv de masini Euro 4 (de anul acesta), iar din momentul in care transportul in comun ajunge la un nivel cel putin acceptabil, de toate masinile.
    Primarul Capitalei a renunțat la Taxa Oxigen: “Cetăţenii resping ideea de restricţie”
  • @Luci - aici este vorba si de inflatie. Preturile au crescut in general la toate produsele. Si salariile sunt intr-o continua crestere - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage#Average_monthly_gross_wage_(1998_-_2018)
    Parcul auto național în 2019: aproape 80% dintre mașinile care circulă în România au o vechime de peste 11 ani
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău