@radu - masina are 4 stele la euro ncap, si orice masina se poate strica, mai ales dupa cativa ani. Cat despre interior - nu arata ca noua, dar nici nu pute.
Crede-ma, pentru ce si cum este folosita este masina perfecta.
Una din cele doua masini pe care le detin este folosita de tatal meu. Este o Skoda Octavia 1 din 2002, 1.6 benzina. Toate reparatiile au fost facute cu piese noi: amortizoare, ambreaj, nenumarate bucse, faruri (cele vechi erau matuite) placute si diskuri de frana, are lichid de frana Motul RBF660 :)))
Am cumparat de fiecare data anvelope noi premium (Continental vara, Nokian iarna)
De ce as inlocui masina asta? Masina e in stare foarte buna de functionare si trece ITP-ul fara spaga. Ca sa nu mai zic tata face maxim 200 Km pe luna cu ea.
@tzenu_bmw - Supra a avut intotdeauna mai multe versiuni de motorizare, a patra generatie a inceput de la 220 CP, iar a treia de la 158 CP, asa ca o versiune de 258 CP pare "in range".
Totusi, sunt de acord cu tine, Supra ar fi trebuit sa aiba doar motoare B58/S58. Evential S58 cu DCT si aripi evazate :D
Am mai comentat asta si la alte stiri - legi avem oricum si din cate stiu in acest moment se pot da amenzi celor care parcheaza pe trotuar. Ce sens are schimbarea legilor daca nu sunt puse in aplicare?
O amenda de 100-200 lei in fiecare zi ii va descuraja pe multi sa mai parcheze pe trotuar, se vor reorineta catre trasnport in comun sau gasirea unui loc legal de parcare (daca au aceasta posibilitate). Poate ca asta va duce si la descongestionarea traficului.
Prefer sa se mentina acciza asta (eventual sa mai creasca putin) dar sa nu creasca valoarea amenzilor. In schimb, sa se aplice legile si sa se dea amenzi.
Legi avem, bune, proaste, cum sunt ele, dar in afara de amenzi de viteza mai nici una nu se pune in aplicare. Cand ati vazut ultima data pe cineva luand amenta pentru depasirea coloanei la semafor si ne respectarea directiei de mers conform benzii pe care este incadrat?
Ultimele comentarii
572 in total