• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Eu as pune o taxa de 15-20 lei pe zi pentru orice masina, fara reducere daca se plateste pe o perioada mai lunga, si o suprataxa pentru euro 4 (cum e a mea) sau mai vechi, ceva gen 5 lei Euro 4, 10 lei Euro 3, si 20 restul. Doar ca aceasta taxa are nevoie de niste angajamente bine definite ale primariei. Doua exemple - metroul din Dr. Taberei sa circule pana in Pantelimon cel tarziu in 2023 si suplimetarea numarului de autobuze. Iar banii pe aceasta taxa sa fie folositi pentru dezvoltarea infrastructurii, nu furati. Sunt sigur ca voi primi injuraturi pentru ideea mea, dar momentan transportul cu metroul nu acopera mare parte din Bucuresti, iar atata timp cat drumurile sunt pline de masini oamenii vor dori sa stea in trafic intr-o masina si nu un autobuz plin de oameni transpirati. E nevoie de o taxa care sa descurajeze cu adevarat utilizarea masinii personale si oferirea unor alternative viabile. Cum este momentan implementata taxa se urmareste un singur lucru - mai multi bani pe care ii poate fura Firea. E suficient de mica cat sa nu descurajeze cu adevarat utilizarea masinii personale, si suficient de mare cat sa se stranga multi bani.
    Taxa Oxigen a fost aprobată: mașinile sub Euro 4 vor plăti o taxă din 2020 și vor fi interzise complet în București până în 2024
  • @Tatraurs - de curand am vazut o masina de pompieri, de pe vremea lu' Ceasca. La ce fum scotea pe evacuare, probabil ar trebui o taxa de 500 lei pe zi pentru ea. Cat despre cresterea acestor taxe la valori mai mari si taxarea tuturor masinilor nu sunt de acord. Asta trebuie facuta in paralele cu imbunatatirea trasnportului in comun. Daca nu le oferi oamenilor o alternativa cat de cat buna, nu poti sa le ceri sa renunte la masina dupa ce multi ani de zile te-ai bazat pe asta. Nu stiu cum este in majoritatea oraselor mari europene, dar cunosc Londra destul de bine. Aici poti folosi transportul in comun fara mari probleme, sunt multe linii de metrou, overground, trenuri, DRL, autobuze, piste de biciclete, parcari langa statiile de metrou de la periferie, practic conditiile necesare pentru a pune o taxa mare pentru intrarea in centrul orasului. Eu ma consider norocos in Bucuresti, locuiesc in Tineretului si lucrez in Pipera, pentru mine chiar este mai rapid sa merg cu metroul la munca. Mi-ar placea sa se creasca pretul calatoriilor cu metroul, dar acei bani sa fie folositi pentru imbunatatirea retelei de metrouri, pentru ca nu putem avea un metrou bun si gratis sau foarte ieftin.
    Detalii despre taxa Oxigen pentru București: verificarea mașinilor se va face cu camere video în centru și prin controale aleatorii în restul orașului
  • ar putea face si ei trecerea mai lina, prima data sa foloseasca motorul 6 in linie 53 AMG, poate cu ceva mai multa putere
    Viitorul Mercedes-AMG C63 ar putea renunța la motorul V8: nemții pregătesc un sistem hibrid pe baza propulsorului de 2.0 litri
  • Doua probleme am cu aceasta cerinta: 1. prefer cresterea pana la absurt a accizelor pe benzina si motorina, la fel cum s-a facut cu tigarile (tocmai am aflat ca in Anglia un pachet de tigari este 18 lire) astfel treptat oamenii ar fi descurajati sa mai cumpere masini cu motoare termice. 2. scadearea emisiilor ar trebui facuta la nivel global si nu doar cu masinilile. Nu stiu detalii, dar daca in India si China nu se face nimic in acest sens, interzicerea masinilor electrice in Danemarta e degeaba. La fel si daca nu se "inverzesc" toate vasele de croaziera si cele de transport de marfuri.
    Danemarca a cerut interzicerea mașinilor diesel și pe benzină în Europa, până în 2040: alte 10 țări europene susțin propunerea
  • Tesla a reusit cu model S un timp de ~7:20, dar masina folosita avea cateva modificari: - tot interiorul dat jos - frane ceramice - anvelope Goodyear Eagle F1 Supercar 3R (semislick), anvelope care probabil nu vor fi niciodata optiune pe Model S. Porsche a folosit anvelopele Pirelli cu care vine masina in showroom https://www.carthrottle.com/post/a-tesla-model-s-has-smashed-the-taycans-ring-time-but-its-far-from-standard/
    Tesla Model S a suferit o defecțiune tehnică în testele de pe Nurburgring: americanii susțin că pot spulbera recordul lui Porsche Taycan cu 37 de secunde
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău